Ja ešte k tej L28 pridám len taký pocitový príspevok a to, že najväčší potenciál má/mala by ráno, keď ešte nejazdí L24, prehusťovať L2 je zbytočné a ľudia zo Sihote potrebujú ísť do napr. k nemocnici alebo do polikliniky Juh na Východnej. Naopak ráno má Východná väčší potenciál ako poobede keď idú ľudia niekam a majú to "dolu kopcom". Poobede keď sa vracajú idú skôr do stredu Juhu kde je napr. Južanka, služby a idú potom dolu kopcom.
Poobede už oslabne potenciál aj nemocnica - Sihoť a jazdí L24.
Ale súhlasím s kvorkom a draxterom že medzi 19:00 a 22:30 by si vedela nájsť cestujúcich kvôli jej konečným kde je dosť mladých. Možno ak by večer už jazdila L9 Juh II - MČ Západ - stanica a L28 mohli by to byť len náhrady za jednu spomedzi dvoch "osmičiek" a nových spojov na L13.
Poobede už oslabne potenciál aj nemocnica - Sihoť a jazdí L24.
Ale súhlasím s kvorkom a draxterom že medzi 19:00 a 22:30 by si vedela nájsť cestujúcich kvôli jej konečným kde je dosť mladých. Možno ak by večer už jazdila L9 Juh II - MČ Západ - stanica a L28 mohli by to byť len náhrady za jednu spomedzi dvoch "osmičiek" a nových spojov na L13.
kvorka
Linka 23 je slabá, jeje spoje pod 28 vytvoria jednozančne potenciál. Preto bola linka 28 aj zriadená a jej čísla pred drastickými škrtmi odôvodňovali dokonca úvahy o kĺbaku. Čiže isto nie, sám bývam na Halalovke, spojenie na Juhu III musí ponúknuť aj zaujímavý cieľ. 28 bola k 8 a 18 logickým výsledkom. To, že sa skresaním v roku 2012 dostala do tejto podoby, nevypovedá nič o jej potenciáli. Ale vypovedá to o tom, že s linkou 23 boli kadejaké pokusy (aj premávka do 22:30) a NIKDY to nebolo zlepšenie. Zatiaľ čo 28 áno. Pravidelný interval 30-60 min urobí niečo iné, než súčasných 120.