Reply on: Color #2631:
V pohode, tie palce vôbec neriešim A jeden príklad je napríklad Mont Blanc tunel. Ma 11km a je súčasťou diaľnice A40/N205/E25 a je spravený pod ešte masívnejšou horou ako Karpaty. Jedine čo sa ťažko porovnáva je počet aút lebo síce nedosahujú vysoké čísla ale mýto je podľa internetu €48 jedným smerom pre auta a tuším €300 pre kamióny a po požiary v 1999 určite nechcú ísť na 100% kapacitu.
MatejBA
https://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20240415_OTS0090/fpoe-landbauer-s8-marchfeld-schnellstrasse-ist-die-loesung
A pokial chce mesto umrtvovat zapado-vychodne spojenia, su len 2 moznosti - D4 alebo severna tangenta. Plus co potom teda brani spravit pol-profil ako Branisko? Uz aj to by pomohlo vyrazne pretazenemu Pristavnemu mostu (a upchatej D2, ktorej by pobral hodne ludi iducich na vychod BA to skladov a firiem do prace), ktory ak sa dobre pamatam, bol povodne stavany na polovicnu premavku a zivotnost 100 rokov. Teraz ma 40 rokov a viac ako 2x tolko aut ako bol projektovany. Donekonecna ten most neprezije a raz bud padne, alebo bude treba velku rekonstrukciu. A to potom bude zuzo