Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Autobusár #55878:
Tak keď je MHD podľa teba taká zlá, napíš návrh na jej zlepšenie. Lebo tým, že len na všetko nadávaš a lepšie riešenie nenavrhneš, ničomu nepomôžeš.
Dobrý deň. Je pravda čo sa šušká po Bystrici že do konca roka majú prísť na MHD nové vozy, a najstaršie citelisy končia?
Reakcia na: Autobusár #55878:
Môžem poprosiť admina aby zabanoval tohto užívateľa?
Hnusná služba! Sprostý dopravca! Drbnuté cestovné poriadky! Zbytočné meškania! Málo liniek! Málo vozidiel! Vodiči spravajúci sa ako psychopati! Málo akcií! TO JE TAKÁ MHD IBA LEN PRE DEMENTOV!!!
Reakcia na: žalúzie #55872:
Ja! Čo ti je???
Reakcia na: Žilinský Karosák #55875:
No v rannej špičke by to pomohlo. Riešenie to ale nie je, potrebné sú nové NP kĺbové TB, nie 30 ročné vraždy. 1528 som spomenul kvôli tej nezmyselnej GO....Dnes je problém odjazdiť aj víkendovú výpravu TB bez Citelisov. Jednak vodiči nemajú oprávnenie na vedenie, podráža im nohy aj vozový park. Pri absencii vlastných záloh sa obávam o 100% výpravu. Hlavne keď sa SADke vysype zopár ex Zvolenskych carachov, alebo v tomto kopcovitom terene v lete dáky zahori....
PS: Ako je na tom oprava 3018? Už je to takmer 5 mesiacov, a snáď okrem predku sa neponičilo nič zásadné nie ?
Reakcia na: slovak2018 #55874:
Ešte by mohli do premávky rovno zaradiť 1518😅
Reakcia na: Daak #55868:
Súhlasím s komentárom nižšie. Ja by som doplnil, že súčasný stav je tu vďaka tomuto vedeniu mesta. Pre nich ja asi autobus ako autobus. Príde mi, že trolejbusová doprava je pre nich viac na príťaž, a taký je k tomu aj prístup. Radenie kĺbových vozidiel mi príde ako náhodné. Vyskytujú sa najmä na linkách 1 a 3. Typický príklad nedostatku kĺbových vozidiel sú snáď všetky spoje linky 1 okolo 7 hodiny ráno, kedy sa presúvajú študenti, ľudia do práce, do nemocnice, obchodu...Na jednom spoji síce ide kĺb, no na ďalšom už je klasika 12m, ideálne dvojdverová. Reálna potreba kĺbových vozidiel je ďaleko vyššia ako ich počet. Ísť z 21 vozidiel na 3 a čakať, že to bude stačiť je riešenie na úrovni mesta BB. Minimálne na ranných spojoch linky 1 by pomohlo nasadenie 15Tr. 1528 by aspoň raz našla využitie. Tu je však potrebný nákup nových minimálne 8 kĺbov. S momentálnym projektom z plánu obnovy by sa nejaké nakúpiť dali, no to by musel mať niekto o rozvoj TB záujem.
Reakcia na: žalúzie #55872:
Asi autor príspevku.
Reakcia na: Autobusár #55870:
Aký význam by mala taká linka? Kto by ňou cestoval?
Bude tam chodiť 12m autobus
Kto súhlasí pridať linku 101
Takto bude chodiť každý spoj:
Pieninská - Rudlová, ihrisko

Rudlová, ihrisko bude nová zastávka
Reakcia na: Daak #55868:
Dobrá otázka. Odpoveď za mňa je že chceli ľudí zaslepit stvormi dverami, čiže 30Tr za 15Tr. Potom však zistili, že predsa klbaky treba, ale fondy umožnili len 3+1 sólo. A preto ich nie je viac. Nasadzovanie je vraj na najvyťaženejšie spoje, čo možno ráno sedí, ale ty ako cestujúci len kukáš ako puk, že rovnako ako kĺb príde sólo na ďalšom spojí linky 1, čiže nechápeš. A ani ja.
Pozdravujem, nájde sa niekto ochotný vysvetliť mne, miestne neznalému spôsob akým sa dopracovalo pri obnove tbusov k tak nízkemu počtu kĺbakov? Je súčasné nasadzovanie systémové alebo skôr náhodné a aká je reálna potreba kĺbakov, skrátka čo najviac zaujímavosti o kĺbových tbusoch v BB. Kľudne aj súkromne, mimo vlákno. Ďakujem
Reakcia na: Matty23 #55866:
A vyzerá to na cludove riešenie ako IDS.
Čiže spojenie by sa mohlo uľahčiť
Reakcia na: slovak2018 #55865:
Bude to Emtest ako vždy.
Virtuálna karta sa vola EMcard.
Na predných dverách už funguje, na ďalších dverách mi zatiaľ nešlo
Reakcia na: 810zssk #55862:
Tuším, že Transdata. Ono sa v podstate nič nemení, len pribúda možnosť platiť kartou a virtuálny doklad. A bez toho aby sa to aktualizovalo fyzicky to nešlo. Sú to len zlepšenia pre užívateľa, dokým sa neprejde na IDS. A prechod na IDS by mal byť v prvom rade v záujme mesta dopravca to len tak neurobí. Pri súčasných problémoch v IDS sa tej nevôli ale ani nečudujem. Pri správnom naladení SW by nemal byť žiadny problém s kompatibilitou.
Reakcia na: S499.1023 #55861:
Neohanam 😉 Ja konám a funguje to veeeelmi dobre. Či si myslíš že súčasný stav je "riadny hospodár"?
Vizualizácia R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča
https://youtu.be/ozVfg6JNSkQ
Reakcia na: slovak2018 #55856:
Akože zároveň meniť systém a zároveň ho robiť nekompatibilný s regionálnou dopravou, to je Bystrica ako z učebnice. Som zvedavý či dopadnú lepšie ako IDSko. Vieme kto im to dodáva?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.