Predĺženie vybraných spojov linky 37 do Marianky (od 14.4.2012)

Od 14.4. budú vybrané spoje linky 37 zachádzať do Marianky.

Od 14. apríla 2012 budú do obce Marianka zachádzať vybrané spoje linky 37 premávajúcej po trase Nový most - Záhorská Bystrica. Do Marianky pôjdu autobusy tejto linky približne každé dve hodiny, v špičke každú hodinu. Cestovný poriadok linky 37 platný od 14.4.2012 nájdete na tomto odkaze.

V úseku Trstínska - Marianka, námestie (pásmo 320) platia výlučne jednorazové cestovné lístky s časovou platnosťou 15 a 60 minút (obyčajné aj zľavnené). Predplatné cestovné lístky (električenky) platia len v úseku Nový most - Záhorská Bystrica, Trstínska, pri ceste až do Marianky je potrebné na zastávke Trstínska označiť si jednorazový cestovný lístok.

Doplnené 16.4.2012: Na uplatnenie zľavneného cestovného v úseku Trstínska - Marianka, námestie majú cestujúci nárok v zmysle platnej Tarify MHD v Bratislave. Na bezplatnú prepravu v uvedenom úseku platia taktiež rovnaké podmienky ako na linkách MHD v Bratislave.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #22:
Však to je práve zlé, že od Záhradkárskej éry mesto platí spoje všelikam, no škrtá tie základné nosné linky. ? ? ?
Reakcia na: AAA #21:
Spytajte sa magistratu preco jeho dcerska firma (DPB) pristupila na tento nezmysel. Osobne budem len rad ak ho budu ludia zo ZB bombardovat pozdravnymi listami
Reakcia na: 810zssk #20:
A my ostatní, čo cestujeme 37 sa kvôli Marianke máme tlačiť ako sardinky???
Reakcia na: patresz93 #18:
Predplatne listky a vacsie vozy budu ked si to vasa obec zaplati. Kazdopadne, uz teraz to mate pod cenu, cize nie je velmi dovod sa stazovat 😉
Reakcia na: patresz93 #18:
Nemyslím,že to obyvateľov Marianky odradí využívať linku.Aj obyvatelia Chorvátskeho Grobu a Čiernej Vody by si mali označiť cestovný lístok na zastávke Čierna voda>Chorvátsky Grob, respektíve v Grobe smer Zlaté piesky, no nerobia to (česť vynimkam). Rovnako sa v CP 630ky píše,že v zónach 620 a 630 je nástup iba prednými dverami a ani to sa nepraktizuje.

Pár krát do mesiaca tou linkou cestujem do Grobu, a pár krát som bol svedkom toho,že išiel plný BUS (SOR C10.5) až do Grobu, a až na päť-šesť výnimiek (tí čo sa dostali k označovaču) si nikto neoznačil cestovný lístok na Čiernej vode ? Ževraj tam chodia aj revízori,ale neviem si predstaviť ako kontrolujú v tej stiesnenej prímestskej SORke keď je plná ľudí ?
Je tu viac vecí čo mi nesedí a čo by ma úprimne zaujímalo. Začal by som asi najprv tým, že keď som si pozeral CP L37 po predĺžení do Marianky som si všimol jednu nezrovnalosť ktorá môže byť samozrejme len preklep a to: ak ide 37 od Nový most do Marianka, námestie v úseku Záhorská Bystrica a Trstínska je čas 0 ale ak ide opačným smerom v tomto istom úseku trvá trasa už 2 minuty. Ďalšia vec píše sa, že v úseku Záhorska Bystrica - Marianka, námestie neplatia PCL môj názor je že by PCL mal platiť až po zástavku Trstínska keďže je to stale 2 pasmo a až dalej je to pásmo 630. Myslím si, že toto riešenie odradí obyvateľov Marianky používať túto linku a budú naďalej využívať odvoz alebo peší presun alebo SAD. Čo je pravda a nespomína sa to tu raz je problém s kapacitou vozidiel ktoré sú do Záhorskej Bystrice vypravované. Bolo by dobré keby aspoň v dopravnej špičke bola táto linka aj kapacitne posilnená. Uvítal by som keby dopravný podnik zverejnil aj "mapku" ako toto predĺženie vyriešil, teda kde konkretne budu zástavky Trstínska; Marianka, Nad Bednárovým; Marianka, Cesta do Stupavy; Marianka, námestie umiestnené.
Reakcia na: 810zssk #16:
toto by aj mna zaujimalo
Neviete ako je vydana licencia?
a) Usek Novy most - Zahorska je linka MHD a usek Zahorska - Marianka je primesto
b) Cela trasa je primestska linka na ktorej su vedene aj vnutromestske spoje
c) Cela trasa je primestska linka na ktorej su vedene spoje do Marianky; spoje vnutri BA su na licenciu MHD
d) ina moznost?
Reakcia na: Zvero #10:
Tak ked si pozries zmluvu tak zistis napr. ze Marianka si plati linku len v useku Trstinska - Marianka. Lenze aj predlzenie ZB (konecna) - Trstinska je kvoli Marianke a tvori podstatnu cast trasy. Ano, je na uzemi mesta, ale kvoli Marianke, cize by si to imho mala platit Marianka. Atd.
Reakcia na: Petto #8:
Petto, zbytocne to komplikujes. Neni dovod aby to nebola dalej 37.
Reakcia na: Zvero #11:
Musim suhlasit, 8217 to je delo, na Kramaroch na 32ke jak raketa. Prvykrat som s nim siel tento tyzden. No tie MANy su podstatne horsie, ale 8217 Medak RESPECT ?
Reakcia na: Zvero #11:
Chcem este k svojmu prispevku dodat tolko, ze velmi podstatne je to, ze autobusy treba vnimat nielen z pohladu cestujuceho, ale - a to si zial vela ludi neuvedomuje/na to kasle (mam na mysli tych na miestach v dpb a hl.m. BA, ktori o tom rozhoduju) ze autobusy treba vnimat aj z pohladu vodica - sedacka, riadenie, priestor v kabine, tech. stav vozidla - toto som samozrejme ako cestujuci nemohol detailne preskumat. Napriek tomu som bol s tym, ako voz jazdil, velmi spokojny.
Reakcia na: Petto #5:
Poviem Ti na rovinu, ze keby sme mali take "crepy" ako 8217 v celom podniku tak by som vobec nebol proti. Ako cestujuci som mal z nich velmi dobry pocit. Nic tam nehrkotalo, motor mal velmi slusny tah, dvere sa zatvarali bez zdrzania a rychlo, vzadu bolo podstatne viac priestoru kvoli tomu, ze nebola pritomna motorova veza....a to mal ten autobus uz 12 rokov!

Bohuzial faktom zostava, ze pokial nase vozy nebudu dostavat riadny servis, dostatok nahradnych dielov, nebudu sa pravidelne vymienat a mesto si neda ani len tu namahu zaplatat KVALITNE! nove diery na cestach, bude to mizeria....a tento stav bude trvat este minimalne dva roky. Potom sa uz zacne zvolebnievat a bude treba urobit odpocet....

37 nemusi byt inak oznacena, pokial sa jedna iba o vybrane spoje, ktore zachadzaju dalej oproti povodnej linke....imho...
Reakcia na: 810zssk #4:
Ake vzniknute naklady mas na mysli?
s tou preplnenostou L37 som to dakde spominal este ked bol prvotny navrh na predlzenie trasy.. ved uz teraz je to mega natrieskane v spicke...

to iste inac aj tie sorky co chodia k hypertescu lamac - ale vsak preco by sa niekto zaoberal kvalitou prepravy - prvorada je predsa vymena autobusov vo vozovniach
Reakcia na: MatejBA #6:
Mala by to byt 3xx podla planu BID. Lebo ked bude chodit povodna 37cka do Marianky,tak to bude trosku mimo. Aj do CP by sa naznacilo 37+3xx ako to maju trebars 91+191 ci 96+196.
Reakcia na: MatejBA #6:
Prepac, ale 637 je totalne nezmysel, ved Chorvatsky Grob je na druhom konci BA 😃 Do Marianky ma chodit linka 321 z Patronky. Ale samozrejme, v tejto chvili je logicke oznacenie takehoto konceptu 37.
Reakcia na: Petto #5:
A ako mala byt oznacena? 637? Ci ktora zona to je v BID ?
Reakcia na: Zvero #3:
Bolo v pláne, že na "novej" 37čke budú 15 metrové vozidlá - tie prenajaté črepy MAN+Mercedes, no v článku sa to neuvádza, tak uvidíme.
Podľa mňa by mala byť 37čka už aj inak označená, predsa len Marianka nie je v Bratislave.
Reakcia na: Zvero #3:
Tak pozri, ti ludia uz dnes casto tou 37 chodia, akurat v useku Marianka - ZB idu peso. A mozno skratka toto bude impulz aby sa 37 konecne posilnila.

Za problem skor povazujem velmi pochybnu zmluvu kde DPB nezohladnil mnohe vzniknute naklady. Skratka opat olupenie HMB.