DPB dostal ďalšie nové kĺbové trolejbusy

V rámci opcie pribudne 20 trolejbusov Škoda 31 Tr.

V priebehu druhej polovice mája bolo do Bratislavy dodaných prvých 6 kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr SOR z 20-kusovej opčnej série. DPB ich od výrobcu oficiálne prevzal v piatok 29. mája 2015. Po dodaní celej série bude mať bratislavský dopravný podnik spolu 70 kĺbových trolejbusov tohto typu. V rámci využitej opcie bude následne dodaných ešte aj 20 "krátkych" trolejbusov Škoda 30 Tr SOR.

Vozidlá Škoda 31 Tr #6851 - 6856 sa do premávky s cestujúcimi zaradia po vybavení všetkých administratívnych a technických náležitostí niekedy v priebehu júna 2015, pričom vypravované budú na linky 204 a 212, kde by mali nahradiť staršie vozidlá Škoda 14 Tr a Škoda 15 Tr.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #31:
ale oni vedia ze mi vieme ?
Reakcia na: Ámos #29:
Keďže audity europrojektov robí ministerstvo, nič nehrozí, zajímajú ich či je komplet dokumentácia, či je nálepka na vozidle. Pri 861, že to má dokonca aj oficiálne v niektorých obehoch priemerný denný beh 90 km oproti nariadeným cca 500 km za deň zatiaľ nikto neriešil.?
Reakcia na: Mike #28:
Keďže v BA je km ako km, tak stačí vymeniť konečné L207 a L208. Či to bude aj koncepčné neriešim (tak, ako to nikto v BA nerieši), hlavne že sa ľudia pomestia.
Reakcia na: Mike #28:
tak nech sa pripravia na vratenie penazi do rozpoctov EU, kedze nesplnia poziadavky....
Reakcia na: Ámos #27:
Len tá diskusia o významnejšom navýšení vozokm nejako stále neprichádza.. ?
Reakcia na: Solider #24:
15m vozidla nie su ziadna soutosovina. No v tomto pripade mas pravdu. Ak 12m voz pri 12min intervale nestiha, treba posilnit na 10 resp. 7,5.
Linky s 12min intervalom by ani nemali existovat, ak neobsluhuju uplnu periferiu.
Reakcia na: Andy #25:
Úprava ostrovčeka je robota na jeden deň. Ďalšia vec sú autá stojace v zákaze zastavenia na chodníku, ale to sa dá vyriešiť tiež v priebehu pár minút osadením kolov.
Reakcia na: Solider #23:
No normálne nie, museli ísť jednou nápravou cez trávu, aby dočiahli na vedenie, ale povedzme že sa otočia ? Asi by nebol veľký problém to tam upraviť, ak by to bolo treba.
Reakcia na: Ike #21:
15-metrové vozidlá? Zase niekto začína s týmito šotoušovinami? Stačilo by posilniť interval.
Reakcia na: trolejbus6207 #22:
Kĺbaky sa tam normálne otočia. Kto chcel, videl to počas výluky.
Reakcia na: Ike #21:
vďaka skvelo naprojektovanej otočke na Mliekárenskej to tak skoro nehrozí ☠
Ja viem, že ma ukameňujete, ale aj na vybrané ranné poradia 207 by sa celkom hodili kĺbové vozidlá (ak teda státie na schodoch v 14Tr nepovažujete za normálny stav). Inak táto linka by bola celkom vhodná na 15 m vozidlá, ale čo už keď SOR také nevyrába ?
Reakcia na: pharel #19:
BTW: SOR-y s karosériou NB a výklopnými oknami sú pomerne vďačné vozidlá na lepenie vonkajších reklám. Teda s tými posuvnými oknami to trochu skomplikovali, čo ma teší, lebo reklamy teda nemám v láske. ? .
Hm, zaujimave, dnes som videl reklamu na novom klbaku zvonka o nejakej jazykovej skole.
Reakcia na: pharel #17:
áno je také dačo... tie vnútorné od DPB asi smú ale vonkajšie nesmú
Ahojte, taka otazocka. Su nejake predpisy o tom, ze zakupene vozidla z balika penazi z EU nesmu mat celovozidlovu reklamu pripadne inu mensiu reklamu zvonka na vozidle po urcite roky? Ci uz nove Tbusy alebo eliny. Diks
Reakcia na: 723.6 #14:
Tocia sa tam aj uz aj teraz 31tr na 204 hoc je tam len 1 ks za den ?
Inak sa nestačím diviť, že v ako rekordne rýchlom čase je možné je dodať 70 trolejbusov a aj ich zhotoviť... Na 21Tr bola rámcová zmluva a nakúpil sa "až"1 kus. V minulosti iba menšie dodávky autobusov, všetko menšie tendre a zrazu prídu konštruktéri poľnohospodárskej techniky a všetko ide nakupovať v stovkách kusov za ťažké milióny. Si pripadám už ako v RVHP, že iba so "správnym" výrobcom ide všetko a s "nesprávnym" nič. Ako keď sme nemali výkonné HKV nezávislej trakcie, tak sme začali sami vyvíjať T678.0 a 679.0 (Pomaranče) a T499 (Kyklopa), kde sa našli expresne rýchlo dôvody prečo fabriky nebudú dané HKV vyrábať (sústredenie sa na akože domáci trh, či výrobu zbroj. techniky, nedostatok kapacít atď.) a zrazu sa našli veľmi rýchlo T679.1 (Sergej) z Luhanskej továrne ... ? v princípe sa po 1989 nezmenilo nič, iba názvy strán, zlodeji sa rozutekali z komunistickej strany do desiatok strán, zmenili sa názvy istých aktivít kriminálnych živlov, písať o rozkrádaní sa tiež nevypláca, riešiť biele goliere tiež ... Za sa budeme minimálne 5-10 rokov voziť v niečom čo je 10-15 rokov za úrovňou vozidiel, ktoré majú na západe, pričom sú aj cenovo dostupné dosť slušné vozidlá, ktoré boli vo veľkom tendri na 100 klbákov tiež a dokonca za nižšiu cenu.
Ako sa 31Tr točia na Rádiovej? To by som si pozrel teda. A ozaj neplánuje DPB využiť vyšší počet klbákov konečne na posilnenie L201 a 202? Pri kapacitnejších 15Tr už boli trolejbusy narvané a teraz už je to úplne zlé pri takto nemožne riešených vozidlách čo sa týka interiéru.
Reakcia na: ufo #10:
No tak díky teda, ja tam blizko byvam a ked si niekto z dpb precita to tvoje riesenie budem musiet chodit peso az na Koziu.? Ale je pravda, ze skoro vzdy som na trase hodzovo-sulekova v trolejbuse sam...