Odklon linky 201 na Prokopa Veľkého (11.8.2017 05:00 – 23:59)

Z dôvodu poškodeného trolejového vedenia linka 201 neobsluhuje zastávku Hlavná stanica. Trolejbusy pokračujú zo Šancovej cez Pražskú a Brniansku na konečnú Prokopa Veľkého.

Namiesto neobsluhovanej zastávky Hlavná stanica odporúčame využiť uzol SAV / Nám. Franza Liszta.

Poznámka: Linka 210 na Hlavnú stanicu premáva.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #4:
Veď práve - nová atrakcia ?
Reakcia na: Mike #11:
To by vyriešilo viacero vecí
Ešte keby tam bol tak oficiálne povolený prechod, tak najbližšie k Hl. St by to bolo zo Sokolskej...
Reakcia na: jurajz #9:
Nedá. PV je spolu s Kramármi asi najbližšie obratisko. Kedysi by možno bolo v hre aj Kollárko, ale tam už dávno nie je parkovisko drátmi.
Som si myslel že ju pošlú na Hodžko. Tam sa môže otočiť, či len z iných smerov? Či sa pri SAV nedá odbočiť doľava?
Reakcia na: Mopy #6:
Išla by cez Kramáre ako kedysi....
Reakcia na: Mopy #6:
Pamätám si jednu plánovanú výluku, keď jazdila 201 až po Vojenskú nemocnicu, ale zrejme bolo treba viac vozidiel.
A strom na zastavke Franza Lista smer Racko uz dali prec? Rano som ho tam este videl z 21ky okolo 8h..
To 210 moze skoro celu trasu jazdit smerom na NOVE SND pomaly na Diesel, vyluka na Legionarskej este k tomu..
Prokopou Velkeho mozme byt radi, inak by 201 skratili asi po Jelacicovu, ci??
Reakcia na: omg123 #2:
Na 210 jazdia 30TrDG s agregátom, takže sa dostanú na motorový pohon aj na druhé nástupište
Reakcia na: kecho #1:
Ako sa vďaka tomu zvýši počet prepravených na tej trati? Akože vrátane vodičov a šotoušov, ktorí sa prídu povoziť na neobvyklú trasu? ?
Reakcia na: omg123 #2:
Že by tam L210 jazdila na naftový pohon?
nechapem preco jeden trolejbus moze ist na stanicu a druhy nie. preco chcu zase vozit vzduch?
Takže predsa len sa oplatilo natiahnuť tie dráty na PV aj na využitie mimo dojazdov. A navyše DPB takto zvýši počet prepravených osôb na "novej" trati. 🙂