Zmeny v zastávkach (od 4.9.2017)

Od 4. septembra 2017 príde k nasledujúcim zmenám v sieti zastávok MHD:

  • zastávka Uhrovecká bude obsluhovaná aj linkou 20,
  • zastávka Veľkolúcky potok bude obsluhovaná aj linkou 26,
  • zastávka Chatam Sófer bude obsluhovaná aj linkou 37,
  • zastávka Toryská bude obsluhovaná aj linkou 75,
  • pribudne nová zastávka Rostovská na Žitnej ulici pri vyústení Rostovskej ulice bude obsluhovaná linkami N55 a N56,
  • zastávka Kremencová pre linky 21 23 N21 sa bude po novom volať ŽST Devínska Nová Ves,
  • zastávka Jána Jonáša-VW sa bude po novom volať Jána Jonáša, VW1,
  • zastávka Volkswagen sa bude po novom volať Volkswagen, VW2,
  • konečná zastávka Opletalova pre linky 20 28 a 92 bude premiestnená do novej polohy k novej bráne VW5 a bude sa volať Opletalova, VW5.

 

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #80:
Vďaka za info.
Reakcia na: Vladimír #11:
Tak napokon to hlási "Volkswagen, brána dva". Zvyšné zastávky som nepočul, ale predpokladám že boli vyriešené na rovnakom princípe.
Reakcia na: Valec #74:
L 51 sa stále plní najviac na Nobelovej. Ráno je tam plnka. Teraz ešte väčšia pre uzatvorené nadchody k Račianskej.
Posilnenie by bolo vhodné v špičke aspoň na 20 min. a cez víkend na 30 min.
Reakcia na: Ike #70:
Musím ti oponovať pri L59. V smere prepravných prúdov v zápche nejde. Čiže ráno smer Rybničná a poobede naopak. Z Rače ide posledná do Petržalky už o 7:15 takže ešte pred zápchami.
Porovnaj si jazdné doby z Lúčanky s L59 na Pánty a bez.
L59 33 min.

Kombinácia troch liniek 1hod až 1:10 ak chytíš prestupy.

Máš tam stredné školy + logistické centrá. Preto je aj bude zatiaľ prevádzkovaná.

Súbeh na Račianskej by bol keby stála všade ako L83,84

Po dokončení druhej etapy v Petržalke sa môže zrušiť za predpokladu obnovenia L55 .

Reakcia na: S499.1023 #73:
Veru.
Reakcia na: pressburger #75:
Dnes tam určite nie je, keďže ešte bytovky nie sú dokončené. Ak tam bude zastavovať len linka 51 v špičke hoc aj s 10 min. intervalom, tak tam ten dopyt nikdy ani nevznikne. A pritom tú zastávku dnes využívajú aj ľudia z administratívneho centra (má sa čoskoro rozšíriť o 3. budovu), zo Slanca a tiež z okolia Hlinickej.
Ešte aj metro v tejto oblasti malo plánovaných viac zastávok, ak navrhuješ pre električku.
https://a-static.projektn.sk/2015/04/5-Metro-BA-1988-42-km-45-stanic.jpg
Reakcia na: Valec #74:
Určite tam nie je taký dopyt, aby tam musela stáť každá električka a zbytočne spomaľovala všetkých cestujúcich z Rače, ktorí na rozdiel od Dúbravčanov nemajú inú možnosť ako sa dostať do centra
Reakcia na: pressburger #72:
Aký by podľa teba mala mať tá L51 interval, aby bola dosť atraktívna pre "sídlisko" Malé Krasňany s 500 bytmi?
Reakcia na: JamaVOku #43:
Vidí už na všetkých vozoch vodič stav uplatnenia dopytu?
Reakcia na: Ike #70:
Vedel by som si napríklad predstaviť v dnešných možnostiach, ktoré máme, že by sa napríklad predĺžila L51 po Kadnárku s rozumným intervalom (čiže nie dnešným) a "vymetala" by zastávky Voz. Krasňany a Malé Krasňany. Samozrejme, že by sa muselo poriešiť zastavovanie na Vinohradoch - avšak električka by nemusela nikde stáť medzi Vinohradmi a Peknou cestou. Podobné oblasti sú aj inde...

Ja kebyže bývam v Dúbravke a mám na výber medzi busom (ktorý má v časti trasy aj bus pruh) alebo pomalou električkou cez KV, tak idem radšej tým autobusom... Električka by mala stáť pri každej vŕbe v centre, ale na radiálach určite nie. U nás je to skôr naopak ?
Reakcia na: Melange #64:
Nevýhodou verejnej dopravy je to, že sa nedá vyhovieť všetkým a je potrebné robiť kompromisy tak, aby si maximalizoval atraktivitu pre väčšinu cestujúcich aj za cenu, že časti cestujúcim (minorite) zhoršíš kvalitu a dostupnosť. Ak zrušením zastávky zrýchliš cestovný čas a zvýšiš atraktivitu VOD pre 6.000 ľudí, tak to stojí za cenu aj vtedy, ak sa opatrenie negatívne dotkne 100 ľudí, ktorí povedzme prestúpia do auta. Pretože ak to neurobíš, môže sa Ti stať, že VOD bude rovnako priemerne atraktívna pre všetkých a do auta ti presadne ešte viac ľudí.
Reakcia na: 810zssk #68:
Podľa mňa si to pochopil dobre.

Samozrejme je to sci-fi, ale myslím si, že v dnešnom stave je električka v podstate autobus na koľajniciach a nevyužíva sa jej potenciál. Naopak, autobusy svojou expresnosťou majú tendenciu električky vykrádať.

v Dúbravke jazdí 83 a 84, ktoré majú relatívne dobrý interval, základná obsluha by mohla byť riešená autobusmi, ktoré by doviezli ľudí na električkové zastávky, ktoré by sa značne zredukovali (nie 2 na radiálu, ale povedzme na úseku Pri Kríži - KV by zostali 4-5 zastávok). Určite by bolo super, ak by prestup bol na hrane pod jedným prístreškom.

Úplná zhýralosť je L59, ktorá ide v súbehu s električkou. V čase dopravných kongescií potom tento expres stojí v zápchach kým, električky naberajú čas tým, že stoja pri každej vŕbe. V konečnom dôsledku idú oba dopravné prostriedky rovnako pomaly. Ak by sa naopak spravil z L59 vymetač a z električky expres, tak by kongescie vzhľadom na krátke presuny (medzi oblasťou, ktorú by električka neobsluhovala a električkovou zastávkou) neboli rušivé a zároveň by električka bola ultra rýchla.

Proste súčasný systém je nastavený zle, ako keby sme v celonárodnom merítku nahradili rýchliky a IC vlaky autobusmi a prevádzkovali len osobáky.
Reakcia na: Melange #64:
A zrusenim Astronomickej prosim pekne ziskas co?
Reakcia na: Melange #67:
V pripade Dubravky som zle pochopil Ikeov prispevok, mea culpa. Myslel som to tak ze by som ich zredukoval cca na polovicu. Samozrejme dve zastavky na radialu by boli hlupost.
Reakcia na: 810zssk #59:
Ty si sa fakt musel s koňom zraziť. V celej Dúbravke by si chcel ponechať len dve električkové zastávky, ale súčasná existencia Chlumeckej s Astronomickou, ktoré sa takmer dotýkajú, ti nevadí.
Reakcia na: Solider #65:
A dovtedy budeme mať dve zastávky 200 metrov od seba (150 m v smere na Astronomickú) a tváriť sa, aké je to super. Vlastne by sme celú sieť mali zahustiť minimálne dvojnásobne, aby ľudia nemuseli toľko kráčať.
Reakcia na: Melange #64:
Najkompromisnejšie by bolo asi začať poriadne pripravovať predĺženie a nič chaoticky nerušiť.
Riešením by bolo aj zrušenie Astronomickej, ale to by zase museli L67 a L87 zachádzať až po Chlumeckého. Iste, ľudia by to mali na Astronomickú (resp. Súmračnú) o pár krokov ďalej zo sídliska, ale v súčasnej situácii mi ako riešenie s najmenej nevýhodami a najviac výhodami príde práve zrušenie Chlumeckého. Keď sa predĺži trať až po Súhvezdnú, mohla by sa Chlumeckého opäť spojazdniť.
Reakcia na: Melange #55:
Čiže väčšine by si predĺžil dochádzku o 30 sekúnd (z vlastnej skúsenosti viem, že je to oveľa viac), aby tá menšina ušetrila rovnakých 30 sekúnd pobytom na zastávke.
Komu/čomu to pomohlo?
Reakcia na: Viko #61:
Navyše bez zmysluplného napojenia na ten peší ťah.