Vozidlové novinky

Po prehliadkach vyšli z Ústredných dielní električky T6A5 #7949+7950 a 7953+7954. Prvá z nich má obnovený náter v pôvodných farbách, druhá dostala obnovený celočervený náter.

Po ročnej prestávke spôsobenej poruchou sa do premávky vo februári vrátila po oprave električka K2S #7104.

Električka K2S #7132 dostala novú celovozidlovú reklamu na značku Mango. Reklamu na túto značku dostal už po štvrtý raz aj autobus Mercedes-Benz CapaCity #4929.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #4:
Áno, s tým súhlasím. Ak červená, tak korporátna, nie daľší nezmysel. Osobne si myslím, že podľa tejto foto nabrali T6 odosť krajší vzhľad, a to obyčajnou čiernou...(Pripomína mi to náter pre TEŽky 425, čierna na okná, a vyzerá o 10 rokov mladšie 🙂

https://imhd.sk/ba/galeria-media/2080/sci-fi/168730/Novy-korporatny-nater-sa-v-roku-2017-dostal-aj-na-elektricky-typu-T6A5?&ref=ba%2Fgaleria%2F2080%2Fsci-fi%3F%26p%3D22

https://imhd.sk/ba/galeria-media/2080/sci-fi/168731/Novy-korporatny-nater-sa-v-roku-2017-dostal-aj-na-elektricky-typu-K2S?&ref=ba%2Fgaleria%2F2080%2Fsci-fi%3F%26p%3D22

https://imhd.sk/ba/galeria-media/2080/sci-fi/168726/Novy-korporatny-nater-sa-v-roku-2017-dostal-aj-na-elektricky-typu-T3P?&ref=ba%2Fgaleria%2F2080%2Fsci-fi%3F%26p%3D22

Jasné, že nemajú lepené okná, ale myslím, že zvýrazňovanie prvkov (napríklad dvere) inou farbou (čierna) jasne aj v diaľke hovorí - tu sú dvere.
Rovnako okenný pás zakrýva zaobľovanie okien a ich systém vsádzania, čím vytvára dojem že vozidlo je "modernejšie" (lepené sklá, pasované pre karosériu). Náter ti buď prizná vek vozidla (súčasnosť) a využíva tvar vozidla pre zladenie, alebo náter bude síce odveci, ale krásne skryje reálny vek vozidiel, čím dosiahneš v povedomí gaštanov že sa jedná o "nové" vozidlá. 🙂
Reakcia na: fanatikmhd #3:
Ja si myslim opak.
Cervena ako farba dopravcu, by sa mala aplikovat na vsetky vozidla. S tym, ze podiel ciernej treba citlivo komponovat podla dizajnu vozidiel. T6A5 nema lepene skla, ta cierna mi tam az tak nechyba.

DPB by mal oslovit dizajnera 30T aby vypracoval korporatny nater pre T3/K2 vychadzajuci z dizajnu a nateru Skodoviek.
Reakcia na: Jano3224 #2:
Skôr sa iba obnovuje ten, s ktorým prišla (ak nie je nejaká špeci požiadavka). Ten kotas náter však nepatrí medzi najhoršie, naopak, svedčí T6A5 celkom dostatočne. Čo je skôr škoda, že pri obnovovaní celočerveného náteru neprišlo k aplikácii čiernych pruhov ako tu bolo viac krát spomínané, či aj vizualizované v okennej a dverovej časti pre ujednotenie vzhľadu vozidiel používaných u DPB. Asi horšie, než každý náter iný (viď 1990-2000) je, keď máš unifik a aj ten je každý kus originál.... (viď ČD najbrt, alebo DPB červené farbičky....) Takže radšej kotas do pôvodného stavu, než daľší poddtyp červenej...

Čo ma skôr stále zaráža, ako sa každý hrá s farbami....ale žltá plachta na spriahadlo T6 tu je hádam od dodávok, rovnako stará, vyblednutá, a že to nikomu nebije do očí ešte 😃
Reakcia na: Lukyno87 #1:
Skôr buď rád že #7953+54 nedostala Kotas náter, tak ako nedávno #7951+52. S tými nátermi je to asi tak že akú majú náladu, taký náter električka dostane, alebo fakt neviem (viď aj K2S)...
To už aj 7949+7950 mohla dostať celočervený náter.