Zmeny na nočných linkách (od 13.3.2018)

Na viacerých nočných linkách prichádza k rozšíreniu premávky, resp. k úpravám odchodov.

Od noci z 12. na 13. marca 2018 bude rozšírená nočná premávka na linkách N29 N34 a N37 z Hlavnej stanice. Uvedené linky pôjdu aj o 0:00 z Hlavnej stanice, čím sa pridajú k zvyšným staničným nočným linkám, ktoré z Hlavnej stanice o polnoci odchádzali aj doteraz.

Na linke N34 bude pridaný aj odchod o 23:29 z Dúbravky na Hlavnú stanicu.

Na linke N61 sa posúvajú odchody z Letiska na Hlavnú stanicu o 9 minút skôr.

Na linke N70 bude zmenená priebežná konečná na ŽST Podunajské Biskupice a odchody o 0:00 a 0:30 z Hlavnej stanice pôjdu len po ŽST Pod. Biskupice. K spoju o 0:30 zo stanice bude zabezpečený prípoj o 00:59 od ŽST Pod. Biskupice smerom na Hlavnú stanicu.

Na linke N74 bude pridaný odchod o 23:29 z Vlčieho hrdla na Hlavnú stanicu.

Linka N99 nebude vykonávať odchod o 2:34 od Vozovne Petržalka do Ovsišťa.

Na ďalších nočných linkách prichádza k zmene cestovného poriadku len z dôvodu premenovania niektorých zastávok.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #72:
Absencia tangencialnych spojeni v noci problem je, ale obavam sa ze dopyt nie je dost silny. Na uvod by som si asi skor nez celonocne tangencialne linky vedel predstavit skor predlzenie premavky takychto dennych liniek do cca 1:00-2:00.
Reakcia na: 810zssk #70:
Ono chýbajú linky, ktoré by aj v noci prepojili východné radiály. Takú nočnú L50 by som si vedel predstaviť potiahnutím až po vozovňu Krasňany.

Ušetrili by sa desiatky minút cestovaním cez hlavnú stanicu.
Reakcia na: Jadran #68:
Ano, obdobne na inych prevadzkach su zriadene podobne spoje pre vodicov novych dlhsich sluzieb. Tieto spoje idu podla potreby kam si vodic povie.
Reakcia na: Trolley #67:
SL6 ide z Trnavky a vymeta Ruzinov. Osobne si urcite viem predstavit ze by vozila aj ludi. Ono sa to myslim povodne nezaviedlo preto ze pri vylukach prejazdovala na N72 a mala trochu upraveny CP, ale to uz neplati. Snad casom, tie pozitivne zneny na nocakoch sa postupne pomaly deju 🙂
Reakcia na: 810zssk #66:
Niečo ako kedysi myslím N517 z Juráku do Biskupíc. Tiež pre bežného moc nepoužiteľné.

N99 aspoň pobehá Petržalku aj keď skromnejšie ako denná L99.
Reakcia na: 810zssk #66:
Neverím, oni mysleli na vodiča 83/1 ktorý končí 1:39 a nestíha služobák 1:15?
Reakcia na: 810zssk #66:
Vďaka za odpoveď. SL6 je čo zač? Tam by sa tiež nedala zaviesť preprava cestujúcich ako pri N99?

Nemôže mať N99 normálny interval s tým, že SL spoj by robil iný voz?
Reakcia na: Trolley #64:
N99 je pozostatok sluzobneho spoja, ale na rozdiel od SL6 aj prepravuje cestujucich (v praxi z mojej skusenosti je tych radovych cestujucich vacsinou viac ako zamestnancov DP). Preto je jej CP koncipovany najma podla potrieb zamestnancov DPB. K zruseniu spoja o 2:38 doslo preto, ze po novom bude o 1:45 robit novy sluzobny spoj ktoreho vznik bol nutny pre doplnenie N34 o 0:00 zo stanice.
Reakcia na: Jadran #63:
Ten odhod o 2:38 jej zrusili prave preto, ze po novom ma v tom case na praci nieco ine + musi cerpat prestavku.
Reakcia na: Jadran #63:
A prečo má vlastne N99 tak málo odchodov?
Reakcia na: 810zssk #56:
Teoreticky aj N99 by tam mohla zbehnúť, keď už jej zobrali ten odchod 2:34 z garáže. Cca od 1:40 (väčšinou aj skôr) po rozvoze vodičov najnovšie až do 3:00 nemá ten voz nič na práci.
Reakcia na: kecho #61:
Dobre sa pytas a odpoved je jednoducha; Sukromny sektor vs. verejna sprava. V sukromnom sektore to funguje, lebo keby boli obchodne centra plne bezdakov, nikto by tam nechodil. Vo verejnej sprave maju vsetci na haku.
Reakcia na: 810zssk #59:
Preco nakupne centra mozu mat otvorene budovy nonstop a bezdaci sa tam nevyskytuju, pricom ZSR si nedokaze "urobit poriadok" ani v tom jednom podchode?
Btw. ako to vyzera s moznym predlzenim podchodu popod Panonsku, ktore sa nezrealizovalo pri vystavbe? Od tejto myslienky uz kompetentni upustili...?
Reakcia na: 810zssk #59:
Lenže kto ich bude vyháňať? Zamestnanci stanice majú aj iné veci na starosti, nehovoriac o tom, že sú medzi nimi aj ženy. Takže jedine, ak by na stanici bola SBS. Ale keďže sa šetrí (ako vždy na nesprávnom mieste), tak SBS síce v Petržalke je, ale len od štvrtej ráno dokiaľ sa nezatvorí stanica. A aj to ešte pendlujú medzi Novým Mestom a Petržalkou.

Inak paradoxné je, že v nočných hodinách si SBS v Petržalke platí ZSSK, na stráženie rakúskych súprav. Ale to už by chcelo trošku porozmýšľať a dohodnúť sa...
Reakcia na: barack40 #58:
Bezdomovcov treba vyhanat. Tak ako ich dokazu vyhnat ked stanicu zatvaraju, tak by malo byt mozne ich vyhanat priebezne pocas noci. Stanica skutocne kedysi bola otvorena nonstop, dokonca sa k tomu ZSR udajne verbalne zaviazali ked pripravovali jej rekonstrukciu. Zial, po case z toho slubu zislo a kedze su sialena antizakaznicka institucia ktora este aj stanicu v Ziline chce na noc zatvarat (hoci tam neprejde hodina kedy by nesiel vlak), tak necakam zlepsenie.

Realisticky teda vidim len riesenie v podobe spoja MHD specialne pre ludi z tohto vlaku, ale to je objektivne neefektivne, takze zrejme nic z toho...
Reakcia na: 810zssk #56:
Ani tá N95 z Gercenovej nie je žiadna výhra. Na prestup od vlaku je len 10 minút, navyše stojí na "zlej" strane nadjazdu. A ak nastane situácia, kedy vlak pár minút mešká a teda cestujúci nestíha N80, nestihne pravdepodobne ani N95 na Gercenovej.

Ideálne by bolo otvárať podchod vždy po príchode vlaku, a samozrejme o tom aj dať vedieť. Otvorenie stanice počas celej noci je bohužiaľ nereálne, nakoľko by si z nej bezdomovci spravili ubytovňu. Vraj to tak po predĺžení podchodu k Panónskej bolo, ale práve po problémoch s bezdomovcami sa stanica na noc zatvára.
Reakcia na: 810zssk #56:
SL = sluzobny spoj
Reakcia na: david1 #54:
Plati co pise Barack, neprichadzaju za ine supravy. Ja som N80 zatial vzdy stihol (chodim tym 4-5 krat do roka), nicmenej len vdaka tomu ze viem kam ist. Keby som mal hladat zastavku, mam smolu. Pri ceste od vlaku N80 sluzi pre vsetkych lebo ine moznosti velmi nie su (este N95 z Gercenovej, ale kto o tom vie?).

Riesenim by bolo aby podchod bol otvoreny nonstop, kedze sluzi aj pre miestne vazby. Dnes je stanica prekazkou. Druhe, menej efektivne riesenie aspon tej MHD by bolo aby jeden z SL robil extra spoj N95ky ktory by isiel o 02:10 zo zastavky dennej 80 pri ZST Petrzalka na Hlavnu stanicu. Z troch SL dva v tom case robia sluzobak (od zajtra), ale jeden by volny byt mal.
Reakcia na: david1 #54:
Predpokladám, že myslíš príchod o 02:00. Na tom vlaku chodia (mimo víkendov) dva spriahnuté Talenty, obidva odomkuté. Pravidelne vchádzajú k 1. nástupišťu na slepú koľaj, žiadna iná súprava tam predtým nestojí (ani by sa nezmestila). Takže kto to pozná, vie, že si má sadnúť do prvého Talentu.
Avšak súhlasím, že ten prestup je natesno.
Reakcia na: 810zssk #53:
Presne tak.
Tá súprava príde ako tretia v poradí na prvé hlavové nástupište za už odstavené súpravy. Je to celkom prechádzka len do staničnej budovy.
Je to niekedy o hubu chytiť N80.
N80 slúži prevažne Petržalčanom. N93 im v smere do sídliska nejde.
Riešenie je jednoduché. Zatvoriť podchod až po príchode posledného vlaku a nekomplikovať zákazníkom v noci prístup na zastávku n93.