Výluka liniek 43 207 211 212 na Patrónke (13.10. – 4.11.2018)

Linky pôjdu po skrátených, resp. zmenených trasách.

Pre opravu Cesty na Červený most bude od 13. októbra do 4. 5. novembra 2018 jednosmerne vylúčená premávka liniek 43 212 v úseku ŽST Železná studienka - Patrónka, linky 211 pri ŽST Železná studienka a linky 207 obojsmerne v úseku Valašská - ŽST Železná studienka. Dotknuté linky budú premávať nasledovne:

  • linka 43 bude premávať od Červeného mosta cez Ul. Pri Suchom mlyne na Patrónku, kde bude výstupište na začiatku Lamačskej cesty pred zastávkou regionálnych autobusov.
    • Neobslúži zastávku ŽST Železná studienka a stále výstupište na Patrónke.
    • Na Ul. Pri Suchom mlyne obslúži zastávku Záhorácka.
    • V smere do Lesoparku pôjde po stálej trase.
  • linka 207 bude premávať po skrátenej trase Zimný štadión - Valašská.
    • Neobslúži zastávky Hýrošova, Patrónka a ŽST Železná studienka v oboch smeroch.
    • Medzi Valašskou a Patrónkou bude možný iba peší presun.
  • linka 211 bude premávať ako autobusová po skrátenej trase NOÚ - Nemocnica Kramáre - Patrónka.
    • Neobslúži konečnú zastávku ŽST Železná studienka.
  • linka 212 bude premávať od ŽST Železná studienka cez Ul. Pri Suchom mlyne  a od zastávky Pri Suchom mlyne sa napoja na stále trasy.
    • ŽST Železná studienka (výstupište) bude priebežnou konečnou bez prestávky, trolejbusy budú ihneď pokračovať smer Kramáre.
    • Neobslúži zastávky ŽST Železná studienka a Patrónka.
    • Na Ul. Pri Suchom mlyne obslúži zastávku Záhorácka.
    • V smere z Kramárov pôjde stálou trasou cez Patrónku k ŽST Železná studienka.

Prestup medzi linkami 43 a 212 bude možný na zastávke Záhorácka na Ul. Pri Suchom mlyne.

Pri ceste z Patrónky na Kramáre bude počas výluky možné postupovať nasledovne:

  • linkou 211 ako normálne,
  • linkou 212 z opačného nástupišťa (v smere von z mesta).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #23:
beton sa ako podkladna vrstva nepouziva
Reakcia na: TomJ #28:
207 má nástupište spoločné s 204kou. Včera osobne odskúšané.
Pozerám, že pri príležitosti výluky sa potichúčky vytratilo ranné posilnenie intervalu na 212, ba čo viac, kým cez deň je interval 7-8 minút, v rannej špičke zo ŽST ŽS je interval 8-9 minút... Keď už rušili posilnenie, prečo ráno nenechali aspoň "celodenný" interval.
Navyše cestovný poriadok začína celodenne pripomínať Slovak lines - raz ide spoj o 00, raz o 01...

Ranná 207 je tiež dosť pohnojená - od Zimáku v šk.r. 4.40, 4.55, potom až 5.20, 5.30, 5.40, 5.55, 6.10, cez prázdniny 4.40, 4.54, 5.09, 5.25 a aby toho nebolo málo, v SN 4.40, 4.55, 5.10, 5.25.
Na ktorej zastávke Valašská stojí 207? Tam, kde bežne alebo ma nastupisti 204 alebo ma oboch?
Reakcia na: Trolley #26:
Aha, tak berem spat. ?
Reakcia na: Petto #25:
V texte sa ale píše, že bude ihneď pokračovať na Kramáre.
Reakcia na: Trolley #24:
Podla mna sa menit CP L212 nebude , len sa prisposobi jazde zahorackou ale vyrovnavacka ostane aj tak, nebude to tam priebezna konecna typu 68 TrMy.
Reakcia na: Petto #21:
Diky moc, myslel som vyrovnávačku pre L212.
Reakcia na: david1 #22:
Na niektorých úsekoch ciest, kde bola cesta prepadnutá, aj upravovali podložie. Ale betón sa tam nezvykne dávať...
Reakcia na: diky #18:
Reklamácia závisí od toho čo bolo v objednávke.
Ak tam bola iba výmena vrchnej vrstvy bez opravy podložia tak nevyreklamujú nič.
Zatiaľ som nevidel okrem odbrúsenia cca. 10 cm vrchnej vrstvy asfaltu, výmeny kanalizačných zberačov ,aby rozbíjali podložie na problémových úsekoch a dávali tam nový betón.
To by tie práce trvali podstatne dlhšie pre dobu na jeho vytuhnutie.
Reakcia na: Trolley #19:
Tipujem vyrovnavacka bude na/pri Westend tower kruhaci dakde.
Nechcete 211 az k svojmu baraku kazdy ??????
Takže vyrovnávací čas nebude žiadny. L211 bude jazdiť podľa súčasného CP len bez jednej zastávky?
Reakcia na: Ike #14:
Staronová mega jama (prepadlina) je aj medzi vozovňou Hroboňova a Lovinského - ešte pár týždňov a môžu opäť rozkopávať, snáď v rámci reklamácie to ešte stihnú.
Iniciativa vysla . 211 bude bus/ tbus APU po Patronku obojsmerne. ?
Reakcia na: Trolley #13:
ak by mali rozum, tak v každej reportáži povedia, že sa pokúšali získať stanovsko magoriátu a tí im s..ú na hlavu .... a nech to denne divákom opakujú
Reakcia na: Martin Fundárek #12:
Toto bolo krasne vidno na ficorekonstrukcii lebopredsednictvo po celom meste, napr. na zast AS mlynske uz pomaly po pol roku boli vyjazdene kolaje... pobobny scenar ocakavam v obratisku vrakuna... moja oblubena jama je v lavom pruhu zjazdovej rampy z mostu lafranconi smer einsteinova krasne vidlo ako sa dana cast stale prepadava a vzdy sa len preplaca novym asfaltom
Reakcia na: Martin Fundárek #12:
Práve to je ten problém ? Ono je to postupne všade. Ja mám pocit, že prakticky postupne všetky defekty pôvodného stavu sa pomaly vynárajú. Ako príklad uvádzam začiatok Lamačskej v smere z diaľnice D2 a rampa medzi Staromestskou a nábrežím.
Reakcia na: Martin Fundárek #12:
Keď už spomínaš tie médiá, tak TV Bratislava sa pokúšala získať stanovisko magistrátu ohľadom zelene na Trnavskom mýte a nedostala žiadnu odpoveď.
Reakcia na: Ike #11:
Pri určitom stupni poškodenia už nestačí len odfrézovať vrch a nacápať novú vrstvu asfaltu, treba ísť hlbšie, lebo poškodené sú aj spodné vrstvy komunikácie. Ak sa robí potemkiniáda, tak to dlhé trvanie mať nemôže.
Ale skús spísať, kde konkrétne sa už objavujú nové poruchy, prípadne nafotiť a pošli to médiám, ktoré si na tom zgustnú.