Výluka liniek 35 na Račianskej ulici (8. – 9.12.2018)

V úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany bude premávať náhradná autobusová doprava a v úseku Vozovňa Krasňany - Rača náhradná električková doprava.

Počas víkendu  8. a 9. decembra 2018 bude prebiehať podbíjanie električkovej trate medzi Račianskym mýtom a ŽST Vinohrady, preto bude v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany vylúčená premávka električiek.

Linky 3 a 5 budú mať zmenené trasy a náhradnú dopravu zabezpečí autobusová linka X3 v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany a električková linka X3 v úseku Vozovňa Krasňany - Rača.

  • Náhradná autobusová linka X3 bude premávať medzi Blumentálom a Vozovňou Krasňany.
    • Na Račianskej a na Račianskom mýte autobusy linky X3 zastavujú na zastávkach nočnej linky N55.
  • Náhradná električková linka X3 bude premávať v úseku Rača - Vozovňa Krasňany v časoch odchodov liniek 3 a 5.
    • Prestup medzi električkovou a autobusovou linkou X3 bude pri vjazde do vozovne Krasňany.
  • Linka 3 bude premávať po trase Petržalka - Štúrova - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor a späť.
    • Prestup na náhradnú autobusovú dopravu X3 je na zastávke Blumentál.
  • Linka 5 bude premávať po okružnej trase Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Blumentál - Vazovova - Krížna - Americké nám. - Špitálska - Nám. SNP - Kapucínska - tunel - Karlova Ves - Dúbravka.
    • Prestup na náhradnú autobusovú dopravu X3 je na zastávke Blumentál.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #38:
Už vtedy som tu myslím komentoval, že tam to odflákli.
Reakcia na: david1 #37:
V októbri 2016 sa brúsilo od Bieleho kríža po Blumentál.
Reakcia na: Solider #36:
Úsek, ktorý som spomínal nebol prebrúsený. Od Gardy smer mesto došlo posledným prebrúsením k stíšeniu. Najviac v okolí Kominárskej , kde to hučalo brutálne..
Reakcia na: david1 #31:
Rozhodne ani tichá nebude, ale na vybrúsených úsekoch bola a je podstatne tichšia. Samozrejme, vybrúsenie ani podbitie z 27-ročnej trate neurobí novú trať, zvlášť ak je údržba minimálna až žiadna. Na Račianskej radiále sa v ostatnom roku začali objavovať veľké blaťáky, takže určite rekonštrukcia bude musieť skôr či neskôr prísť.
Reakcia na: si #32:
Priecestia totiž sadajú ináč ako šíra trať, a keď sú zriadené na DZP paneloch, tak sa podbiť nedajú.
Reakcia na: pharel #30:
Odkedy dokáže podbíjačka opraviť zle zhotovenú koľajovú trať? Tam vznikol problém vtedy, keď sa rušili priecestia a zhotoviteľ týchto prác to absolútne odflákol, DPB nepožadoval ani podbitie trate a takéto zbabrané dielo prebral a nikoho to absolútne netrápilo.
Reakcia na: si #32:
tam to hádže aj mimo nich..
Reakcia na: david1 #31:
tipujem skor ze podbite boli useky kde je otvoreny zvrsom a hadze to na priecestiach (ktore podbijane s istotou neboli)
Reakcia na: pharel #30:
Hej hučí to ako predtým. Rozhodne nie je tichá. Medzi Bielym krížom a Gardou to aj hádže ako predtým. Tam zjavne sa nič nepodbíjalo alebo to chce už väčší zásah do trate.
Reakcia na: Solider #28:
No nie je ticha 🙂 a teraz som isiel elinou od Ursinyho na Racko a teda ani vyrovnana nebola moc po tom podbijani. Hm.
Reakcia na: Solider #28:
po racianskej sa elektrickou vozim takmer denne, a je uz dost pocut rozdiel oproti stavu po prebruseni... a keby to prebrusili teraz, kym to nie je v az tak zalostnom stave, tak by to 1. nemuselo trvat az tak dlho, 2. nemuseli odbrusit az tak velku vrstvu
PS: prebrusena pred 2ma rokmi bola len cast racianskej, prebruseny usek konci v smere z mesta niekde kusok za zastavkou nam. biely kriz (a v smere do mesta tam +- niekde zacina), zvysok trate po koniec mesta je uz asi od macochy...
Reakcia na: pharel #26:
Račianska bola vybrúsená pred dvomi rokmi a je ešte vcelku tichá. Viac počuť vrčanie prevodoviek, než valenie kolies po trati.
Reakcia na: pharel #26:
To by museli pri ich rýchlosti na týždeň zavrieť.
Možno sa toho dočkáme v ďalších víkendoch...
Teraz mi to pripadalo , že treba ešte čoto vyfakturovať do konca roka..
Inak mohli ju rovno aj vybrusit, hucia eliny stale aj na rovine 😞 ale to by uz bolo na dpb privela takato komplikovana udrzba kolaji 😞
Reakcia na: Solider #23:
Predpokladám, že keď ich málo tak majú kopec nadčasov..
To zasahovanie do križovatky bude ten dôvod. Pre tieto situácie by sa tam hodila elektrická výhybka.
Reakcia na: david1 #22:
A čo vodiči, ktorí majú ako pracovný deň určený víkend, majú mať platené voľno doma? Na Novom Meste sú obidve koľaje zjazdné ALE 30-metrové vozidlo ktoré si ich prestavuje zasahuje do križovatky (blokuje obidva jazdné pruhy) a navyše tie úžasné Škodovky nemajú ani dvere pre vodiča.
Reakcia na: Solider #21:
To má, ale treba predsa čerpať aj volno.. zachádzanie na Jurák je naozaj zbytočné ak sú zjazdné obidve kolaje na N.Meste.
Reakcia na: david1 #20:
Cez víkendy nemá kto jazdiť?
Reakcia na: TomJ #17:
V dobe , keď pomaly nemá kto jazdiť mi to príde ako divný dôvod. Mohli jedno-dve poradia ušetriť.