Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Autobusár #55878:
Môžem poprosiť admina aby zabanoval tohto užívateľa?
Hnusná služba! Sprostý dopravca! Drbnuté cestovné poriadky! Zbytočné meškania! Málo liniek! Málo vozidiel! Vodiči spravajúci sa ako psychopati! Málo akcií! TO JE TAKÁ MHD IBA LEN PRE DEMENTOV!!!
Reply on: žalúzie #55872:
Ja! Čo ti je???
Reply on: Žilinský Karosák #55875:
No v rannej špičke by to pomohlo. Riešenie to ale nie je, potrebné sú nové NP kĺbové TB, nie 30 ročné vraždy. 1528 som spomenul kvôli tej nezmyselnej GO....Dnes je problém odjazdiť aj víkendovú výpravu TB bez Citelisov. Jednak vodiči nemajú oprávnenie na vedenie, podráža im nohy aj vozový park. Pri absencii vlastných záloh sa obávam o 100% výpravu. Hlavne keď sa SADke vysype zopár ex Zvolenskych carachov, alebo v tomto kopcovitom terene v lete dáky zahori....
PS: Ako je na tom oprava 3018? Už je to takmer 5 mesiacov, a snáď okrem predku sa neponičilo nič zásadné nie ?
Žilinský Karosák

Žilinský Karosák

Reply on: slovak2018 #55874:
Ešte by mohli do premávky rovno zaradiť 1518😅
Reply on: Daak #55868:
Súhlasím s komentárom nižšie. Ja by som doplnil, že súčasný stav je tu vďaka tomuto vedeniu mesta. Pre nich ja asi autobus ako autobus. Príde mi, že trolejbusová doprava je pre nich viac na príťaž, a taký je k tomu aj prístup. Radenie kĺbových vozidiel mi príde ako náhodné. Vyskytujú sa najmä na linkách 1 a 3. Typický príklad nedostatku kĺbových vozidiel sú snáď všetky spoje linky 1 okolo 7 hodiny ráno, kedy sa presúvajú študenti, ľudia do práce, do nemocnice, obchodu...Na jednom spoji síce ide kĺb, no na ďalšom už je klasika 12m, ideálne dvojdverová. Reálna potreba kĺbových vozidiel je ďaleko vyššia ako ich počet. Ísť z 21 vozidiel na 3 a čakať, že to bude stačiť je riešenie na úrovni mesta BB. Minimálne na ranných spojoch linky 1 by pomohlo nasadenie 15Tr. 1528 by aspoň raz našla využitie. Tu je však potrebný nákup nových minimálne 8 kĺbov. S momentálnym projektom z plánu obnovy by sa nejaké nakúpiť dali, no to by musel mať niekto o rozvoj TB záujem.
Reply on: žalúzie #55872:
Asi autor príspevku.
Reply on: Autobusár #55870:
Aký význam by mala taká linka? Kto by ňou cestoval?
Bude tam chodiť 12m autobus
Kto súhlasí pridať linku 101
Takto bude chodiť každý spoj:
Pieninská - Rudlová, ihrisko

Rudlová, ihrisko bude nová zastávka
Reply on: Daak #55868:
Dobrá otázka. Odpoveď za mňa je že chceli ľudí zaslepit stvormi dverami, čiže 30Tr za 15Tr. Potom však zistili, že predsa klbaky treba, ale fondy umožnili len 3+1 sólo. A preto ich nie je viac. Nasadzovanie je vraj na najvyťaženejšie spoje, čo možno ráno sedí, ale ty ako cestujúci len kukáš ako puk, že rovnako ako kĺb príde sólo na ďalšom spojí linky 1, čiže nechápeš. A ani ja.
Pozdravujem, nájde sa niekto ochotný vysvetliť mne, miestne neznalému spôsob akým sa dopracovalo pri obnove tbusov k tak nízkemu počtu kĺbakov? Je súčasné nasadzovanie systémové alebo skôr náhodné a aká je reálna potreba kĺbakov, skrátka čo najviac zaujímavosti o kĺbových tbusoch v BB. Kľudne aj súkromne, mimo vlákno. Ďakujem
Reply on: Matty23 #55866:
A vyzerá to na cludove riešenie ako IDS.
Čiže spojenie by sa mohlo uľahčiť
Reply on: slovak2018 #55865:
Bude to Emtest ako vždy.
Virtuálna karta sa vola EMcard.
Na predných dverách už funguje, na ďalších dverách mi zatiaľ nešlo
Reply on: 810zssk #55862:
Tuším, že Transdata. Ono sa v podstate nič nemení, len pribúda možnosť platiť kartou a virtuálny doklad. A bez toho aby sa to aktualizovalo fyzicky to nešlo. Sú to len zlepšenia pre užívateľa, dokým sa neprejde na IDS. A prechod na IDS by mal byť v prvom rade v záujme mesta dopravca to len tak neurobí. Pri súčasných problémoch v IDS sa tej nevôli ale ani nečudujem. Pri správnom naladení SW by nemal byť žiadny problém s kompatibilitou.
Reply on: S499.1023 #55861:
Neohanam 😉 Ja konám a funguje to veeeelmi dobre. Či si myslíš že súčasný stav je "riadny hospodár"?
Vizualizácia R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča
https://youtu.be/ozVfg6JNSkQ
Reply on: slovak2018 #55856:
Akože zároveň meniť systém a zároveň ho robiť nekompatibilný s regionálnou dopravou, to je Bystrica ako z učebnice. Som zvedavý či dopadnú lepšie ako IDSko. Vieme kto im to dodáva?
Reply on: kvorka #55860:
Pozerám, že ty sa tak často oháňaš OČTK, že aj Faštaraba by závidel.
Reply on: petik #55859:
Najprv nech si kraj vyrieši ten bordel, porušovanie zákona a zodpovie sa pred OČTK za výpadky tržieb. Potom, a až potom, nech BB uvažuje vstúpiť. Ale nesmie to byť hovadina ako Brezno, kde 4 linky MHD sú dnes linka 400. No idiotina. Cestujúci z čísla vie veľké lobogo, neprehľadnosť kombinovaná s nefunkčnosťou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.