Evidenčné číslo:607
Typ: T6A5
T6A5-PV (od 2022)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 179164
Rok výroby: 1992
Sprevádzkovanie: 15.7.1992
Odstavenie z premávky: 2019
Depo: Bardejovská
Súprava s vozidlom: 606+607 (do 08.04.1996)
sólo (od 1996)
Domovská linka: R
Reklamy: Puma (2. polovica 90. rokov 20. storočia)

Kartago Tours (7/2003 - 1/2007)

Strana Sieť - Leto v Sieti (12.7.2014 - 9/2014)

Strana Sieť - Alena Bašistová (10/2014 - 11/2014)
Nehody: Dopravná nehoda s #339 (1.6.1994)
Rekonštrukcie a úpravy: Optický informačný systém BUSE

Žlto - modro - biely mestský náter (2010 - 2022)

Úprava na technologické vozidlo, oranžovo-krémový náter (2022) - interiér vozidla bol rozdelený priečkou s dverami na dve časti - prednú pre prepravu pracovníkov (doplnené aj dva stoly), zadnú pre dielenskú prácu (doplnený pracovný stôl, vyrezané otvory v podlahe - jeden pre vyvedenie príslušenstva zváracích agregátov, druhý pre vyvedenie potrubia naftového generátora elektrickej energie pre pracovné stroje). Počet sedadiel znížený na 16, na streche doplnené dva majáky.
Informačný systém: EM-TEST EM 126i EMX 7

BUSE BS 120
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: technologické vozidlo
Iné údaje: Pracovné vozidlo je využívané na kontrolu, údržbu a opravy tratí a na údržbu električkových zastávok.
Posledné záznamy o vypravení:
2.2.2023 Údržba trate
29.5.2019 R1/4603
9.5.2019 2/3
4/203
7.5.2019 2/7
4/207
6.5.2019 2/3
4/203
3.5.2019 4/207
2/7
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #8:
Vďaka. Ktovie nakoľko je náhoda, že vybrali voz, čo dlhé roky jazdil v hentom tmavožltom reklamnom. 😃
Reakcia na: Viko #2:
Má nový oranžový náter s krémovým pásom v strede (podobný ako 100ka), čelá sú oranžové, vzadu je maják a narazníky majú červenobiele šrafovanie.
Bude to pracovné vozidlo pre stredisko údržby koľajových tratí.
Reakcia na: Viko #5:
Takéto riešenie mi vôbec nenapadlo 🙂
Reakcia na: mi.v #4:
Mám na to odpoveď: https://youtu.be/vqgSO8_cRio?t=4
Reakcia na: mi.v #4:
Výcvik neprebieha 24/7... Napríklad "vedľa" v Bratislave sa využíva K2S so zväčšenou kabínou, ale keď nemajú kurz, tak bežne jazdí. A príde mi to racionálnejšie než držať jeden voz úplne bokom.
Reakcia na: Dispecer #3:
Iba dám svoj názor: Predsa len je Veronika nízkopodlažná brika, môže byť lepšie ponechať ju v prevádzke s cestujúcimi.
Reakcia na: Yogi616 #1:
Fíha. A na aký účel? Výcvik (už by to chcelo náhradu za #100, otázka je, či by nebolo lepšie k tomu použiť Veroniku)?
Reakcia na: Yogi616 #1:
Dostala aj nejakú výbavu či pracovné v tomto prípade znamená len posunovacie?
nové pracovné vozidlo 🙂