VehiclesBuses › Škoda 706 RO

Škoda 706 RO

Technical Data

Length 10400 mm
10660 mm (s ťažným zariadením)
Width 2500 mm
Height 2880 - 2970 mm
Height of floor ~ 890 mm
Wheelbase 5400 mm
Doors 2 + 1 manipulačné pre vodiča
Number of seats ~ 23 až 26 + 2
Number of standing places ~ 49
Design load ~ 72 až 74 + 2
Weight of unloaded vehicle 8590 kg
Gross vehicle weight 14000 kg
Engine Škoda 706 RO, naftový, vodou chladený, radový 6-valec s nepriamym vstrekovaním
Continuous power output 99,4 kW / 1750 rpm
Piston displacement 11781 cm3
Maximum torque 593 Nm / 1300 rpm
Maximum speed 68 km/h
Transmission manuálna, 5-stupňová
Ignition system PAL
Steering wheel závitovkové
Axles predná: tuhá, riadená, ráfiky kolies trilex
zadná: tuhá, hnacia, ráfiky kolies trilex
Tyres 12,00-22 HD

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #2:
Ďakujem za odpoveď.
Verím tomu, že dáke informácie okrem tohoto sa ešte dochovali a niekde budú a raz to tu bude.
Reply on: Spajdy #1:
Je možné, že pri zlučovaní DP a ČSAD sa nepreviedli všetky dokumenty do archívu ČSAD, ale sú spolu s inými mestskými dokumentami niekde v okresnom alebo akom archíve... ak nešli rovno do zberu😃

V každom prípade, Smer dopravárom (podnikový časopis ČSAD BB) mal v 1989 rubriku k 40. výročiu, kde sa píše, že "Pri zlúčení [DKPMM] obhospodaroval 22 autobusov typu RO a RTO a 6 nákladných vozidiel"
Pred skončením dopravcu SAD Žilina som im na stránke ňúral a zapisoval som si do tabuľky čo sa dalo o vozidlách.
Jediné, čo som k tomuto typo dohľadal tak je, že dochovanú evidenciu asi mali len o jedinom vozidle. A to NU 67-69, ktoré bolo nasadzované na linku 2, Martin - Dolné Vrútky. Viac informácií o tomto zatiaľ o prevádzke, evidencií nemám, ale rád by som sa to dozvedel.