Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petrox #488:
no je to vcelku mozne, ja som pisal busy ktorymi ja jazdim...ale 80# som jazdieval pravidelne asi tak rok a pol dozadu, co sa tyka interieru to je pravda velka bieda...ale vykon mal velmi dobry, narozdiel od #81 do kopca a celkovo rozbiehanie. #86 to je maroon vsak? tak tento bus moc nepoznam z vlastnej skusenosti:) asi nastastie:D
takze moje navrhy: #81, #84, #87 a #76
Petroxove: #76, #80, #86
a matove: #83
chalani mam obavu ze sme vymenovali vsetky stare Karosy:D zostali nam tam len nejake tie generalkovane s celoplosnymi reklamami #78, #79)
ale nemozem si spomenut co su za busy #82 a #85?
Reakcia na: Juraj #482:
poznám mateja
Zajimava debata. Takze aby som nezaostaval, tu su moji hlavni "kandidati" ? (ak teda berem do uvahy ze pridu 4 nove busy)

Zosrotit by som dal: #76, #80, #86, a heroldacky TN-697AM (to ze nema ev. cislo hovori samo za seba a podla mna pojde "na vecnost" ako prvy z nich ☠

Do zalohy: #77, #78, #84 a #87
Reakcia na: milan005 #484:
uplny suhlas s vyradenim tychto vozov plus este piaty voz s ev. cislom 83
Reakcia na: milan005 #484:
ale myslim si ze ani #76 uz nieje v najlepsom stave, kazdopadne vyradovat naozaj este stale je co...
Reakcia na: Petrox #479:
sama zaloha v poslednej dobe mozno SAD, resp. autobusy prekvapilo chladnejsie pocasie
Reakcia na: Juraj #483:
ja by som na vyradenie navrhoval #87, #81(urcite nieje v dobrom technickom stave, kopec na Juh zvlada s velkymi problemami a celkovo sa mi zda ze ma zly tah), #84(co si pamätam vecne na nom mal prvy prevodovy stupen taky zvlastny zvuk hrkotavy) a potom ten bus Old Herold neviem v akom je stave, ale jeden z tych co som spomenul by mohol ist do zalohy.
Reakcia na: Petrox #480:
Este nie.
Reakcia na: mds #481:
Ak sa poznas len so starym vedenim, tak nepozname.
Reakcia na: Juraj #478:
mám, poznáme sa?
Juraj,

je uz rozhodnute ktore Karosy pojdu do srotu a ktore do zalohy ked pridu tie 4 nove Citelisy?
Reakcia na: milan005 #477:
a aby som doplnil tvoje aktualitky tak za #78 v poslednych dnoch zaskakuje zalozak #86 ?
Reakcia na: mds #476:
Mas na mysli vtedajsie vedenie, pravda.
niekolko veci...
-navrhoval by som na spoje l.1 17.15Juh a 18.00ŽST dat namiesto klboveho autobusu solo. tieto spoje chodia nevytazene a ten spoj spät nieje prilis dobre nacasovany 4 minuty po l. 8 na ktoru ide vacsina cestujucich ktory sa v nej nasardinkuju a za nou pekne klbak prazdny. a zasa opacny pripad spoj z Juhu 18.00 a 18.35Kubra chodi solo, pricom pred touto l. 1 od Gympla smer Juh skoro pol hodiny nic nejde. takze pokial by to slo vymenit.
-namiesto busu #87 jazdi stara karosa bez noveho znacenia s reklamou Old Herold, ktoru bolo mozne doteraz vidiet na PAL.
-bus #77 po dlhsej dobe opät v premavke.
dnes som asi pochopil vecerny subeh autobusov, ma to skryty zmysel. ked ide potom cez Juhu zo zastavok vacsi zhluk ludi je to bezpecnejsie ako keby isli len z jedneho busu, z piatich to uz je naozaj bezpecnost, to ide zastup ako na 1. maja potom:D chvalim mesto aj SAD
Reakcia na: Petrox #475:
moc tomu neverím lebo ked sme v PB koncili s Ikarusmi tak nechcel nikto o tom počut, mam namysli vedenie zo SAD TN ?
Reakcia na: Juraj #472:
Tak pokial ide o ostatne mesta, nie vsade vsadili na radikalne odstavenie Ikarusov (vid KE, NR a zatial este stale aj BA). Kazdopadne, argument so spotrebou beriem, nema cenu si robit nejake iliuzie, takze v tomto suhlas. Este posledna vec k starym I-280.08: podarilo sa nieco zachovat/odpredat na n.d. alebo sa vsetko bez vyuzitia zlikvidovalo? Dakujem.

Suhlasim s Draxterom, ze taka rozluckova akcia by stala za realizaciu, myslim ze by to mohol byt sympaticky krok v ramci propagacie nasej MHD, pokial by sa to dobre pripravilo a zorganizovalo. Podnik by ukazal novu tvar v ramci zaujmu a pristupu k cestujucej verejnosti, tak preco to neskusit? Tak ako v MT www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=118
Reakcia na: draxter #473:
Verim, ze sa na to nezbudne a urobi sa podobna akcia ako v Martine. Ked sa bude vyradovat POSLEDNY, nejaka akcia sa urobi.
Reakcia na: Juraj #472:
chápem prevádzkové hľadisko.Ale nedá sa aspoň spraviť nejaká rozlúčková jazda? A potom ich definitívne vyradiť...resp. odpredať niekam.
Reakcia na: Petrox #471:
Schopny je zaskocit jeden, ten bude za mesiac nahradeny novym klbovym Citelisom. O nerentabilnosti si urob nazor sam: zivil by si zo svojich penazi nasilu voz, co zerie vyse 60 litrov nafty na 100km, ked novy kratky ide okolo 30 a klbak o nieco viac?
Chapem, ze Ikarusy v Trencine trpia u vas nejakou nostalgiou, ale vo vacsine miest ich zacali s velkou ulavou vyradovat uz pred 10 rokmi a inde maju uplatnenie maximalne v dopravnom muzeu...
Juraj,

chcem sa spytat, ci by bola prevadzka oboch I-280.87 az tak katastrofalne nerentabilna ako sa hovori ❓ Pokial viem, tak oba busy su pojazdne a pripravene "zaskocit" v pripade poruchy niektorej B 961, alebo nie? Pocas dopravnej spicky su viacere spoje, na ktorych sluzia kratke Karosy, doslova narvane, to vieme vsetci.

Uprimne, v com je skutocna prekazka, resp. co brani tomu aby sa podla mna celkom zachovale klbaky poslali do prevadzky, na vytipovane spoje kde ich je skutocne treba? Nie je to az prilis velkoryse riesenie ponechat ich oba nevyuzite v zalohe? Dakujem za odpoved.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.