imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Natrolejovacie striešky majú samostatnú stopu, ktorá končí výhybkou, kde sa pripája na hlavnú trolejovú stopu
Trolejbusová trať linky 204 bola postavená v rokoch 2016 - 2021 a nahradila tak autobusovú linku 204
Interiér vozňa radu M1
Interiér stanice Piscinola Scampia
Interiér stanice Piscinola Scampia
Interiér stanice Piscinola Scampia
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
Vestibul stanice Piscinola Scampia
Vlak radu M1 na konečnej linky 1 Piscinola Scampia
Podsvietené segmenty stanice metra Duomo menia svoju farbu
Stanica metra Duomo
Budúci vzhľad stanice metra Duomo
Turnikety z nástupíšť koncovej stanice Porta Nolana
Čistá a pografitovaná jednotka Circumvesuviany
Zrušená väčšina vlakov počas štrajku zamestnancov v doprave
Sprejeri sa nevyhýbajú ani najnovším jednotkám Circumvesuviany, ktoré mali v čase fotografovania 12 rokov
Posprejované jednotky Sofer / Asgen
Konečná stanica regionálnej železnice Circumvesuviana sa nachádza v širšom centre Neapolu asi 300 metrov od hlavnej železničnej stanice
Interiér jednotky Sofer / Asgen z 1970. rokov ponúka nezvyčajne veľké okná
Jedna z jednotiek vyrobených firmami Sofer / Asgen v rokoch 1971 - 1978
Regionálna autobusová linka medzi Pompejami a Vezuvom končí asi 10 minút chôdze od sopečného krátera
Pravdepodobne pozostatky po sedačkovej lanovke na kraji krátera Vezuvu
Pravdepodobne pozostatky po sedačkovej lanovke na kraji krátera Vezuvu
Modernizovaný interiér jednotky ETR 110
Železnica Circumvesuviana využíva úzky rozchod 950 mmm
Jednotka vyrobená firmami Ansaldobreda / Firema v rokoch 2008 - 2009 reprezentuje stav mnohých vozidiel železnice Circumvesuviana
Jednotka Sofer ETR 110 z roku 1988 pod hlavnou železničnou stanicou
V Neapole a okolí je v prevádzke sieť 142 km úzkorozchodných železničných tratí nazývaná Ferrovia Circumvesuviana
Na letiskovú linku sú nasadzované minibusy Citymood 10
#GC 231JF, LM016, Piazza Giuseppe Garibaldi
Stanica metra Garibaldi otvorená v roku 2013
Eskalátory v stanici metra Garibaldi pripomínajú scény z niektorých futuristických filmov ako napríklad Metropolis
Obratisko autobusov pri železničnej stanici
Na letisko premáva špeciálna linka so špeciálnou tarifou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie