Zmena zastávky Šintavská (od 19.7.2024)

Od 19. júla 2024 cca od 9:00 približne do septembra t. r. bude pre výstavbu novej autobusovej zastávky na Jantárovej ceste presunuté nástupište D zastávky Šintavská (v smere k Lúčanke).

Náhradné nástupište pre linky 92 95 192 N95 a dojazdové spoje linky 83 bude zriadené cca 150 m pred pôvodnou polohou, t. j. ešte pred križovatkou so Šintavskou ulicou (oproti nástupišťu v smere do mesta).

Končiace spoje liniek 68 a 94 idúce do Depa Petržalka zastávku Šintavská nebudú obsluhovať.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #13:
Robíme vo firme projekty spolufinancované z eurofondov. Asi pred pol rokom sa menilo do ČR medzi DSP a DSR 9 km protihlukových stien na železnici, z transparentných na betónové. Nik z EU s tým problém nemal.

Neviem, kedy robilo DSP a DSR. Ale evidentne sa to robí za pochodu, keďže sa každú chvíľu vyhovárajú, že musia čakať na stavebné povolenie. Ale ja tu nehovorím, že sa ide meniť trasa električky. Ale o tom, že použije jednotný dizajn stĺpov, či autobusových zastávok.
Reakcia na: bobitwo #12:
Kedy sa spracúvala projektová dokumentácia? DSP, DRS?

A to si očividne ešte nepracoval s EU fondmi, kde každá zmena musí byť schválená a zároveň zmeny musia byť také, aby sa nedalo napadnúť verejné obstarávanie.

Áno, súkromná firma by si to urobila po svojom, lebo to platí zo svojho. Pracovať s verejnými zdrojmi je za trest.
Reakcia na: lupask #11:
Tie zmemy napríklad nástupíšť už vymyslené boli, mesto predsa malo svoje technické listy už od mája 2020. Stavbu odovzdávalo november 2021 stavebníkovi. Rok prakticky stavba stála. Na to, prekresliť pár zastávok podľa vzoru zvládne aj študent. Ak to majú v AutoCade, tak Ctrl+C -> Ctrl+V a osadiť na požadované miesto, natočiť, podľa potreby upraviť pár čiar a hotovo. Je to obyčajná blbá zastávka. Prvé zastávky sa začali budovať koncom 2023, možno dokonca 2024, fakt teraz neviem. Mi nehovor, že mesto je tak neschopné, že si nedokáže odsúhlasiť zmenu zastávky podľa vlastného štandardu, ktorý si vytvorilo. A nie, materiál objednaný nebol. Pri D4/R7 sa kvôli Mrvovi sa menili cca 3km obchvatu či koľko v okolo Rače už počas výstavby. A ako je možné, že to zvládli a pri Petržalskej električke sa nedá zmeniť ani blbá zastávka autobusov? Alebo blbý dizajn stĺpov? A ani to nemení vôbec pozíciu?Ktoré sa ani nezačali stavať? Ani neboli objednané veci ešte? Tak isto stĺpy, som narátal 3 rôzne dizajny stĺpov na verejné osvetlenie a križovatky. Ako je možné, že niektoré sú už podľa toho nového štandardu? Takže mi nehovor, že zmeniť stĺpy a zastávky autobusov, ktoré sa mali budovať medzi poslednými a bol tam rok času, kým sa našiel víťaz tendra, že nebola šanca to zapracovať. A vyriešiť zmenu pri podpise zmluvy, že toto bude inak, tak to treba naceniť. Nešlo by o žiadne státisíce €. Max o pár tisíc €.

Toto čo predvádza mesto s električkou v Petržalke je maximálna fušerina, diletantsvto a neschopnosť mesta. Od výberu pochybnej firmy bez skúseností a pochybnú cenu (ako je možné, že si nikto z mesta v rozpočte, čo vyhral nevšimol také veci, ako cena práce 0€ a podobne?). Potom celý rozpad konzorcia (už len to bol dôvod na zrušenie zmluvy, ale mesto kvôli tomu lobovalo v EU), to že samotné konzorcium nekomunikovalo s mestom, nedodržali nikdy snáď žiaden termín. Ani teraz nedodrží a mesto sa tvári, že všetko je OK? Kedy sa súčasná firma vyhodila v 2022 a spravil nový tender, tak v 2025 pri normálnej firme jazdíme a všetko hotovo. Nechcem byť vulgárny, ale chváliť sa, že po 3 rokoch sme konečne zabetónovani posraný most na Rusovskej ceste s rozpätím cca 20m a šírkou cca 90m je totálny fail, keď kúsok vedľa postavili diaľničný dvojmost most s dĺžkou 3km nad Dunajom za 3,5 roka a odovzdali ho ako hotový. D4R7 bola postavená za 5, či 6 rokov, bolo to cez 70km ciest niekoľkolko mostov, 3km most cez Dunaj a v Petržalke posrané 4km električky nie sú schopný postaviť za 4 roky. Sorry, ale fakt ma nebaví už 3 roky žiť na stavenisku a podľa súčasného tempa ešte 2 roky určite budem.
Reakcia na: bobitwo #10:
jasne, zmeny - a tie by zas musel niekto vymysliet, nakreslit, vselico ine zas prekreslit, potom to poslat na stavebny urad aby schvalil zmenu projektu, potom zas opravit zmluvu s dodavatelom ale tak aby plnila pravidla verejneho obstaravania, dodavatel by si musel zohnat ine materialy a prerobit svoje postupy,, a potom by ste zas vrestali preco to cele trva tak dlho.
Reakcia na: Solider #9:
Keby bola vôľa, zmeny by nastali. Ale evidentne nie je. Tváriť sa, že na 10+ rokov starom projekte netreba zmeny je smiešne. Ale hej, mesto si spravilo zmeny len kde si môže spraviť PR, inak na to kašle.
Reakcia na: bobitwo #8:
Tento projekt vznikol dávno pred technickými listami. Robili sa nejaké korektúry, ale skôr len na úrovni toho, čo vedia marketingovo predať, čiže napríklad zelené zastávky a podobne.
Reakcia na: Joyki #7:
V mieste zastávky ako stoja autobusy predsa bude snáď betón. V mieste nástupišta pre cestujúcich snáď bude dlažba, však mesto má na to nejaké technické listy. Ak zase budú šetriť na Petržalke, tak tam bude asfalt v mieste nástupišta. Mi chceš povedať, že sa nedá robiť naraz časť pre autobusy a časť pre peších, ak predtým spravia hranu z obrudníkov?
Reakcia na: bobitwo #5:
Potom by si nariekal, preco sa drobi zvrasneny asfalt, ako aktualne na Hlavnej stanici na 1.nast.
Neviem ci uz to nechyta podvozky vozidiel, take kolaje sa spravili pocas poslednych horucav.
Bude sa robit aj ta cesta? lebo to je stav ako niekde na prérii a nie v hlavnom meste
Reakcia na: N/A #4:
Ok, tak majú na to 7 týždňov. Som teda zvedavý... Nástupište sa dá robiť súbežne s betónovaním. Stačí ak budú mať spravené obrubníky.
Reakcia na: bobitwo #3:
Ani jedna nebola pod 3 týždne. Práce + tvrdnutie sú štandardne 5 - 6 týždňov. Nezabúdajme aj na nástupište a chodník.

Otvor si Technické listy BA a zistíš aký betón.

Jasne, nech tam urobia 1 cm škrupinku a potom budeme hejtovať, že po roku je zničená a dopraskaná.
Reakcia na: N/A #2:
Áno. Čo za základy tam budú, že tam treba mať betón, čo bude tvrdnúť viac ako 21 dní? Keď sa prerábali zastávky, na betónové plochy pre autobusy, tak to zvládali za 2 týždne, zrazu na to potrebujú cca 40 dní.
Reakcia na: bobitwo #1:
Betón tvrdne >21 dní. Ešte niečo?
Mesiac akože budú robiť zastávku? Vlastne čo ma to prekvapuje na tejto stavbe, keď za 5 mesiacov neboli schopný spraviť križovanie trate cez Romanovu a nie sú ani v polovici.