pretože tie výjazdy chytali zápchu pred Šafkom a cyklotrasou kľudne aj 10 minút čiže si tam mal často 20 minútovú dieru a potom šli dve 37 naraz (jedna zmeškaná z vozovne a jedna z mosta), takže CP bude oveľa stabilnejší. Ja som tie výjazdy pár krát využil a vždy tam bolo tak do 5 ľudí, myslím si že tu je oveľa väčší záujem aby 37 odchádzala z prvej zastávky načas ako výjazd z vozovne s cestujúcimi. Na iných linkách to samozrejme význam má
Vie niekto, prečo sa zrušili tie poobedné výjazdy? Tie výjazdy nebývajú úplne prázdne a služobnou jazdou sa ušetrí iba 4-5 minút, čo nie je nejaká veľká úspora.
Tak kvôli kolesám stojí veľa vozov, čo viem mininalne 5 ...
Celkvoo dlhšie odstavených vozov viac ako 2 týždne máme 9 čo pri počte 29/30T nie je tak vysoké číslo ...
Nutná denná výprava je 5+15+18 29T a 23 30T čo sa hravo zvláda... Len tie 29T už začínajú byt na hrane ..
Čo viem 30T z novej várky majú byť použité na zabezpečenie NP spojov na ŽST NM a predpokladám že to bude garantované každý druhý NP spoj čo by bola potreba 6 električiek celodenné a 1 špičková
No necháme sa prekvapiť
Situácia s NP vozidlami musí byť v strašnom stave ak zase vypravujú súpravy ako žáložné vozidlá. Dúfam že 10ks 30T sa použijú prioritne na riešenie tohto stavu.
Máte niekto informácie, či sa plánuje posilnenie MHD v súvislosti s festivalom Starmus (najmä 12. 5. na koncert Jean-Michel Jarre v areáli Incheby a 14. 5. na podujatie na Devíne)? Či je to ešte príliš skoro sa pýtať?
Nič sa nerozšírilo. Ani predĺženie v Jablonci sa nerealizovalo, pokiaľ viem. Takže len samoúčelná zmena rozchodu lebo... Lebo to ešte komančovia nariadili, inak hrozili Libercu zrušením eldktričiek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.