Reakcia na: 3pa3ck3 #177882:
V doprave (nie len verejnej) existuje ukazovateľ (admini mi odpustia) hodnota za nasratie cestujúcich. Pozitívnym príkladom je jednolinkový variant, ktorý síce nahneval dosť cestujúcich, ale jeho prednosti sú naozaj nespochybniteľné a akýkoľvek krok späť, by výrazne degradoval úroveň MHD v Bratislave. Negatívnym krokom sú napríklad samoúčelné premenovania zastávok a prečíslovania liniek (tam síce absolútny počet nahnevaných cestujúcich nie je signifikantný, ale v porovnaní s pridanou hodnotou je ten pomer dosť nepriaznivý).Nepoznám podrobnosti a neviem, či by skrátenie L37 po Lanfranconi ušetrilo vodiča alebo vozidlo (najväčšie náklady sú fixné: plat vodiča a odpisy vozidiel). Ale je potrebné si položiť otázku, čo by si získal. Ok, niečo by si ušetril. Ale na druhej strane by si mal nepohodlné otočenie (nepoznám každé vozidlo, ale vo všeobecnosti má kĺbový autobus polomer otáčania cca 18 m + vlečné krivky), teda delta zvýšenia pravdepodobnosti škodovej udalosti je nenulová, nemáš prestup na hrane a ukrátil by si obyvateľov ZB o množstvo spojení spod Mosta SNP.
3pa3ck3