V týchto dňoch môže byť počas nocí krátkodobo zvýšená hlučnosť v okolí niektorých električkových tratí z dôvodu ich údržby.
Bratislavský dopravný podnik v týchto dňoch realizuje znižovanie hlučnosti električkových tratí prostredníctvom brúsenia koľajníc. Ide o odstraňovanie tzv. vlnkovitosti hláv koľajníc a iných miestnych závad na koľajniciach, dôsledkom čoho bude prejazd električiek tichší. Brúsenie tratí prebieha v nočných hodinách, kedy nepremávajú električky. Nočné hodiny boli zvolené z dôvodu, aby nemuselo počas dňa prichádzať k výlukám električiek.
V druhom januárovom týždni sa realizovalo prebrúsenie zrekonštruovanej trate na Vajnorskej ulici medzi Tomášikovou a Bojnickou. Následne bude prebiehať brúsenie tratí v centre mesta (Obchodná, Americké nám., Námestie SNP, Kamenné nám., Hurbanovo nám., Štúrova a Špitálska ul.), pri západnom portáli tunela a na Karloveskej radiále v úseku Nad lúčkami - Borská s predpokladaným ukončením prác do 26. januára.
upravovač fotiek
Stačí vybrať koľajové polia, vybagrovať lôžko a geodosku (ak tam vôbec nejaká je). Štrk sa dá recyklovať (preosiať pred opätovným použitím). Spraviť spodnú stavbu trate, položiť podvaly (tie sa môžu tiež recyklovať), vymeniť podkladnice, uchytenia koľajníc a koľajnice. Následne napchať bokovnice. Trať podbiť. Po ukončení celej rekonštrukcie počkať pol roka, trať podbiť znovu a zatrávniť. Aj otvorený zvršok sa dá zatrávniť: https://www.regum.de/s/cc_images/cache_9498252.JPG
Garantovane to nebude dunieť ako v Karlovej Vsi. Lenže v Bratislave sa kvôli "zelenej trati" musia vyliať tisíce ton betónu pod koľajnice, ináč to tu nikto nevie spraviť. Viď Petržalka. Nepochopiteľné.