Reakcia na: milan007 #13677:
Ak by sme brali do úvahy len súčasný rozsah premávky, nech to je fér, skóre by bolo 15:19, pričom si dovolím tvrdiť, že prehľadnosť sa zlepší. Linke 1 síce pribudne poznámka, no iba v jednom smere o predĺžení na Saratovskú. Linkám 2 a 12 to zostane porovnateľné, vybrané spoje do Biskupíc, ak by sa dnes jazdilo na družstvo, bolo by to na rovnako. Linkr 3 zostáva VOP, linka 4 príde o poznámky úplne, linka 5 sa mení na P5 a bude mať prakticky ustálenú trasu, linka 6 sa rozdelí na 6, 9/16 a P6, čím prídu linky 6 a 9 o poznámky úplne, na P6 by mali byť v jednom smere asi len dve, v opačnom tiež. Linka 7 a 17 sa rozdelí do liniek 7 a P7, pričom obe budú mať takmrr vždy rovnakú trasu, takže sa to opäť sprehľadní. Linka 8 zostáva bez poznámok, linka 11 takisto, hromada odštiepených liniek s pár spojmi zaniká. Na 24ke pribudne poznámka s predĺžením do LOT, a tým sme vlastne výčet skončili - variantných trás bude o dosť menej.
Teraz ešte krátko k jednotlivým bodom - mestská pokladnica nie je bezodná a už toto je nárast, nemyslím si, že pravidelná linka cez nový most je aktuálne prioritou. To niekedy do ďalšej etapy navyšovania výkonov.
Nočná doprava - cez deň môže byť Juh - Sihoť najsilnejšia diametrálna spojnica, no v noci o tom skutočne veľmi silno pochybujem. Nejakými úpravami však N2 určite prejde.
2 - tá je tu kvôli Novinám, nemocnicu berie 4/11 a 24, čo tu už bolo ooakocane vysvetľované. Aj bez dvojky je počet spojov od Sihote výrazne vyšší.
4 - niekoľkokrát tu boli uvádzané súčasne frekvencie linky 4, ale občas mám pocit, že sa to totálne míňa účinku. Ak mám ráno medzi 7. a 8. z Opatovej v MHD 90 ľudí, môže si tvrdiť kto chce čo chce, ale "aj tá hodinovka je veľa" je proste vyjadrenie pocitmi, ktoré nezohľadňuje realitu. Opatová je výrazne väčšia než Kubrica a jej poloha ju predurčuje na to, že bude mať vždy kvalitné spojenie a počet ľudí využívajúcich VHD tu je vyšší, než v iných MČ.
8 - nepopieram, že sa tu klbák občas objaví, ale nevyhnutnosť to nie je, je citeľne slabšia. Ráno o 7:30 z Juhu je taká plná preto, lebo pred spojom je dlhšia diera.
11 - áno, býva veľmi dobre vyťažená, ráno by sa aj tu mal objaviť klbák.
23 - neverending story.
25 - na verejnej prezentácii bol uvedený graf nástupov a výstupov, kde vidno, že dav nastúpi na Juhu, následne linka zbytočne povozí všetkých až ku Keramoprojektu a dav vystúpi v Laugu a pri Tescu. Absolútne zbytočná zachádzka po Inoveckej, obzvlášť po posilnení 24. Radšej priblížim Laugo k ľuďom od Bezručovej, ktorí to majú objektívne ďaleko.
N - v x je koncept vyslovene odvoz od vlakov. Sihote I až III sú dostupné podchodom (toto dokonca skonštatovali samotní poslanci), zostala nám len Sihoť IV, a tá je skutočne tak malá, že nočnú linku samú o sebe neuživí. Preto sa uprednostnil smer, kde žije polovica mesta.