Reakcia na: TomJ #249956:
To s tou vzdialenosťou zjazdov je akurát tak dobrá výhovorka. Čo tu v ČR vidím zjazdov, značených "A"/"B", keďže ležia na tom istom kilometri...Čo sa týka trojkoľajnosti BAHL - Lamač, to je opäť príprava na minulú vojnu. Tá trať akútne potrebuje byť štvorkoľajná aspoň do DNV a trojkoľajná až po štátnu hranicu.
Mopy
Byval som v Stupave 5,5 roka, chodil denne MHD do roboty / z roboty (roky 2016-2021). Tie zapchy som si odsedel, pozoroval ako z roka na rok sa to len predlzuje, povodnych cca 20min na Patronku sa postupne natiahlo na 40+ min (ak bola out Sitina tak aj skoro 2h). Odcestoval som si aj parkrat cestu spat, ked bola nehoda na D2 a vsetko odklanali na Stupavu/cez Stupavu.. to som len zo Zahorskej Bystrice ten kusocek do Stupavy siel aj 45min..
Problem Stupavy je aj len jedna hlavna cesta..kde sa to vsetko zlieva aj len zo samotnej Stupavy.. (OK, neratam tu speci trasu na Devinsku..)
Ono bola aj daka studia, zeby bol pripoj/odpoj z dialnice aj na "za Stupavou", aby odbremenili samotnu Stupavu od naplavkou tych ktori idu do Borinky alebo Zahorska/vysoka pri Morave apod. (tam su obstrukcie NDS kvoli tomu ze medzi tymi dvoma privadzacmi nie je min 5km vzdialenost, ale tusim len nejakych 4,6km..)
Potom som kdesi v Stupavskych novinach cital, ze by mali spravit kvazi obchvat Stupavy po strane blizsie k dialnici a druha ako je skolska tak na jej konci.. Ako sa toto pohlo neviem, ale asi ako LIDL, od roku 2016 som pocuval,ze tam bude a doteraz nestoji..
Tam to treba poriadne vyriesit co sa tyka infrastruktury a ciest, lebo je to z roka na rok horsie. Aj preto som rad, ze som sa vratil do BA a netrpim v zapchach..
Skoda aj, ze v 80tych rokoch zrusili vlaky do Stupavy.. ale kedze teraz aj ked zeleznica ma problemy, kolko by bolo odrieknutych spojov??