Ukončovať 37 zopár zastávok pred uzlom je za mňa absolutná blbosť. Neverím, že bola tá úspora taká veľká, že by stála skomplikovať cestovanie z Lamaču a ZB do Starého mesta. Ono v tomto prípade by som to ako súbeh s električkou vôbec nebral. Živý cestujúci od toho v Transport Tyccone je oveľa senzitívnejší na prestupy a čakania.
Ike
Nepoznám podrobnosti a neviem, či by skrátenie L37 po Lanfranconi ušetrilo vodiča alebo vozidlo (najväčšie náklady sú fixné: plat vodiča a odpisy vozidiel). Ale je potrebné si položiť otázku, čo by si získal. Ok, niečo by si ušetril. Ale na druhej strane by si mal nepohodlné otočenie (nepoznám každé vozidlo, ale vo všeobecnosti má kĺbový autobus polomer otáčania cca 18 m + vlečné krivky), teda delta zvýšenia pravdepodobnosti škodovej udalosti je nenulová, nemáš prestup na hrane a ukrátil by si obyvateľov ZB o množstvo spojení spod Mosta SNP.