V popise zmien MHD je povedané že treba posilniť Opatovú. Akosi sa zabudlo na to že Opatová má silnú obsluhu PAL aj vlak.
Ak si správne predstavujem novú trasu L4 tak cesta zo zastávky Maják na Hasičskú potrvá minimálne 14 min., busom PAL trvá 8 min. a zo ŽST Opatová 21 min., pričom vlak ide na stanicu 4 min. a do Zlatoviec 8 min. a to nehovorím o troch problematických miestach na trase.
Preto si myslím že obsluha Opatovej je v súčasnosti čo sa týka MHD dostatočná.
Ak si správne predstavujem novú trasu L4 tak cesta zo zastávky Maják na Hasičskú potrvá minimálne 14 min., busom PAL trvá 8 min. a zo ŽST Opatová 21 min., pričom vlak ide na stanicu 4 min. a do Zlatoviec 8 min. a to nehovorím o troch problematických miestach na trase.
Preto si myslím že obsluha Opatovej je v súčasnosti čo sa týka MHD dostatočná.
draxter
Rovnako ako niekto kto prežil 20 rokov pri konečnej 23 s kvorkom súhlasím. Hoci by mi to dnes mohlo byť jedno, keďže tam už nebývam. Ale nie je. Juh III má potenciál, východná sa spojí s grn. Svobodu o kilometer. Ale MHD nedosahuje ani level Kubrej, pričom počet obyvateľov je násobne vyšší. Halalovka je najobyvanejsia ulica. Linka 23 je preto len nevyhnutnosť, ale nezabezpečuje žiadne z potrieb ostatného charakteru, a vlastne ani tie pracovné a školské nie úplne, lebo ľudia už dnes "slapu" na 8 či 17...tak ako sme my šliapali na 18 a 15 kedysi.
K Sihoti: 16 tis. Obyvateľov a linky idú stredom celého sídliska.
Juh: 20 tis.,ale linky idú buď vľavo hore (I), stred (II) alebo vpravo dole (III), preto žiadna nemá taký potenciál na Juhu ako ktorákoľvek na Sihoti. A kým sa nespoja stredná a pravá trieda za Juhom III, nejde to inak.