Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomoSK #13706:
Beriem ale nie som a nebudem aj tak vyznávačom uličiek.
Veľa som si čítal o reorganizácií MHD ZA 1988 ktorá zožala úspech, jeden z cieľov bol vyhnať MHD z uličiek preto sa mi toto zdá krok späť.
Viac by sa mi videli nové zastávky tam, kde sú ďaleko iné dostupné na hlavných spojniciach a to Brnianska a Psotného. Prípadne Lipová na Bratislavskej ulici, do r. 1994 existovala (príloha). Tiež Karpatská, MŠ - žiadne motanice. Ale nejdem sa pre to hodiť o zem.
4 - pomôže jej vyrovnávačka na Potočnej, avšak cestujúci na zastávkach ŽST, Horeblatie a Maják ju neocenia. Som v tom 50:50 ale ak je to nutné aj kvôli prekladu s inými linkami, beriem.
23 - spoje idú s L28 6:20, 6:40, 7:10, 7:25, 7:40 preto sa mi trochu nepáči pojem výrazné posilnenie v rannej špičke. Tiež aj zlepšenie intervalu v sedle na sídliská. Juh II od gympla napr. o 11tej hodine:
06(1) 15(8) 26(7) 36(1) 45(8) 56(7). Ja tam tých 10 vidím aj teraz. Viem že treba nový grafikon spropagovať silným heslom, len niektoré z tých vecí fungujú už teraz.
Odchody od gympla na Saratovskú do zmien v 2016:
11: 09(5), 51(11), 55(18)
Medzi rokmi 2002 a 2006 bolo úplne normálne že L5, 11 a 18 odchádzali na Juh behom piatich minút.
Dnes 11: 11(5) 32(4) 51(11)
Takiež legendou bol súbeh L23 a 28 v minulosti v jednu minútu celú trasu a potom 2 hodiny nič.
Nedobrý príklad je dnes centrum - Sihoť, víkend poobede. Tam čakám zmenu k lepšiemu, určite.
P7 - okrem Beckova sa to snáď podarí.
Reply on: milan005 #13712:
800 metrov medzi zastávkami Saratovská a Cintorín Juh v tak husto osídlenej, navyše kopcovitej lokalite, je jednoducho veľmi veľa. Čo mám z toho, že autobus bude o 30 sekúnd rýchlejší, ak to polovica obyvateľov danej oblasti bude mať k autobusu výrazne ďalej? Úspora takéhoto zásahu sa vždy počíta v osobominútach tak, že koľkým cestujúcim sa cestovný čas predĺži a koľkým zase skráti - v tomto konkrétnom prípade je to jednoznačne v prospech tejto zastávky. Výrazne sa tiež zvýši potenciál Saratovskej, ktorá dnes poskytuje pridanú hodnotu len pre obyvateľov z tej najsevernejšej časti sídliska.

Neviem, či niektoré dlhé medzizastávkové úseky sú dielom práve r. 1988, ale napríklad úsek Spanyolova, nemocnica - Štefánikovo námestie, či Mostná - Polícia, kedy idú trolejbusy prakticky mestom kilometer bez zastavenia... aj to je jeden z dôvodov, prečo je najrýchlejším dopravným prostriedkom v Žiline buď bajk, alebo vlastné nohy. Skutočne mi nepomôže, keď je MHD o trošku rýchlejšia vďaka absencii zastávok (ktorú aj tak znegujú totálne otrasné jazdné doby), keď z tej zastávky musím šľapať túru tam, kam potrebujem. Ja osobne zastávam názor, ako takmer denný používateľ MHD v Žiline, že minimálne v centre zúfalo potrebuje naopak vyšší počet zastávok.
Reply on: Vladimír #13704:
- ja s tou L1 problém nemám, cestujúci však budú mať.
Ak je možnosť tak nech v systéme je linka 1 a 1s + 6s a 6k kvôli tabuli ale navonok na výveskách nech sa tvária ako jedna. Myslím že toto možné je. A bol by to liek aj na 3+6.
- inam sa neodvezú ale ani do cieľa, tak ako v r. 2006 L1 ktorá išla po stanicu.
- takú orientáciu chválim. Otázny je opačný smer, teda z L6 na 3 odkiaľ by už mal svietiť Juh. Pri Úspechu by to bolo skoro, kto by sa vozil na Juh aj cez Rybáre keď prejde rýchlejšie k Old Heroldu.
- bolo by vhodné ak by bola potom ulica Dlhé Hony hlavná a Inovecká vedľajšia. V dávnej minulosti to tak bolo.
Jediný CP z r. 1978 a pri jedinej linke - č. 1 udáva zastávku JUH - stred. Ale ani od pamätníkov som o nej nikdy nepočul, len z tohto CP.
Chvála Bohu že návrh nepočíta jazdenie aj na Juhu po uličkách (toho som sa v tomto prípade bál) 🙂
Ak mi autobus vlezie až do pivnice a tam zhúkne, budem zlý. Radšej si k nemu nejaký ten meter dôjdem.
Ale ani za takúto zastávku príliš nie som.
V ZA zvládli krásne v r. 1988 zjednodušenie siete a odstránenie zastávok ktoré boli blízko od seba. Mne sa toto zdá krok späť.
Nie že by som bol konzervatívny, práve naopak.
Zastávky Žilinská a Opatovská sú od seba 180 metrov.
Organizácia zastávok na Soblahovskej a Inoveckej by si tiež zaslúžila revolúciu, sú proste blízko. Hovoril som o tom ale sliby, chyby...
Zastávky už sú vybudované. Radšej mohlo byť 6 priestrannejších ako 10 krátkych kde sa nezmestia 2 autobusy ktoré sa ani nerozbehnú a znovu stoja.
Reakcia Kvorka : Reakcia na: Michal Mazánik #13691:
To slovo je ešte mierné, za ten lapsus, čo sa tu za roky narobil....dodnes nik nenesie zodpovednosť za peniaze vyhodené z okna pri DIC. Nevzdelanost, nezáujem a sľuby degradovali veľa. A ja to všetko mám zachytené. Ľahko sa hovorilo, že to Sadka, ale koľko z tých nezmyslov MsU toleroval, nevidel a nechcel vidieť. Proste diletantizmus,,.


Často sa tu snažím dať verejne do pozornosti, že mesto Trenčín a teraz za vlády oného pašu je iba amatérsky pozorovateľ a u t r á c a t e ľ verejných zdrojov. Tí, čo toto nechápu a dávajú mi paprče dolu - moje príspevky - / len netuším, kto to je , aby sa aj verejne priznal / asi nevedia, že MHD si občan platí 2. x/ slovom dva krát/ priznali , že výkriky oného pašu - zvládneme všetko / mesto Trenčín/ sú iba jeho výplodom osobnostnej fantázie. Všakovaké jamy pred domom armády, či kúpalisko bez sietí sú iba vzorom jeho myslenia / ako jeho predchodcov/ , paša náš.




😇 😇 😇
Reply on: TomoSK #13706:
Bývalá zastávka Juh - stred?
Reply on: TomoSK #13706:
Linka 11 a Potočná a chata a Opatová? Asi sa niečo zmiešalo dokopy.
Reply on: Vladimír #13704:
Dlhé Hony: problém je, že je tam Stopka, prednosť v jazde 3x, vlastne to nikdy nie je hlavná ulica. Preto by sa potom patrilo toto zmeniť, lebo to bude zbytočne spomaľovať toľko liniek. Kedysi tadiaľ jazdila len 5 (a doplnková 9), teraz to bude úplne inak.
Reply on: milan005 #13703:
Súhlasím s tebou. Bude to výzva, aby sa bus dokázal preštrikovať. Verím, že to ľudia ocenia. Ak nie, tak sa to vráti na doterajšie hlavné cesty. Inak škoda, že sa nejaká linka neviedla aj po Partizánskej a Cintorínskej.
1 je dobre, len ten "predĺžený úsek" treba zvýrazniť. Pamätám sa keď sa zrušila 22 v roku 2006, a bol problém s jednotkou na stanici. Toto by to 1s odstránila. Ale Vladimír píše, že to nejde. Tak neviem. Potom inverzne číslo linky. Viem, že ľudia by mali čítať, ale pre "prvý pohľad" by to niečo chcelo.
2 jednoznačne treba zastávku pri nemocnici
3 chcelo by to od Istebnícka odkaz "pokračuje na linke 6/16"
7 bude to výzva
23 môj názor je známy, nebude to dostatočné riešenie
24 super
25 môže byť
Pod P6 by spojenie do AOZ nemalo byť, lebo voz nejde do priem.parku
N1 + N2 spojiť
Ja som zvedavý na CP, lebo mi príde, že teraz má Sihoť so Zámostie cez víkend problém, ak 6 nebude jazdiť v "x" a cez víkend len 16 do Kubrej
Reply on: milan005 #13703:
Veľmi si vážim tento príspevok! 🙂 Áno, koncept ako taký vyslovene stojí na nových zastávkach. Stavebne pripravené k 1.9. určite nebudú, budú však vyznačené dopravným značením a označené označníkom. V záujme zrýchlenia ramena Juh - Sihoť došlo ešte k dodatočným úpravám nočnej linky N2, ktorá nepôjde po Derkovej.

Prejazdnosť - bez hanby priznám, že som odchovaný na sieti košickej a prešovskej MHD. Na MHDčkách, ktorá jazdí už v súčasnosti po takých lokalitách a uličkách, aj s kĺbovými autobusmi, že aj návrh nových trás po uliciach ako je Lipová, Kožušnícka, Bavlnárska či Jána Derku je len slabým odvarom a oproti Košiciam či Prešovu sa stále jedná o pomerne konzervatívne miesta. Som naučený na to, že autobusy jazdia aj po obojsmerných uliciach, ktoré sú široké akurát na autobus - ľudia sú naučení a zvykli si. Som naučený, že autobusy jazdia po ohromných kopcoch, či je zima alebo leto, vodiči sú naučení a musí byť veľmi zle, aby MHD stála. Som zvyknutý, že sa s klbákmi či nebodaj 15-metrákmi jazdí aj po dedinách a vidieckych uličkách. Tu sa krúti nosom nad niektorými odbočeniami či už len nad Saratovskou za zimy. Nevnímam to ako niečo vyslovene negatívne, ale skôr strach z neznámeho, na čo vodiči jednoducho nie sú zvyknutí. Tam, kde by mohlo dochádzať k problémom s prejazdnosťou, sa ulica vyparkuje na jednu stranu. Zopár perličiek, ktoré mi napadli ako prvé, prikladám do príloh. Sme totiž v meste, je to prevádzka mestskej hromadnej dopravy, a akonáhle sa budeme strániť akýchkoľvek odbočení, kde treba dávať prednosť, rezignujeme na dobrú obsluhu prakticky kdekoľvek mimo hlavných ťahov, a to jednoducho nie je dobré.

Len krátka reakcia k jednotlivým bodom:
2 - Biskupice cintorín otoč je naprojektovaný tak, aby bol prejazdný autobusom. Stačí parkovať v chlieviku, na čo by mala dohliadnuť MP. Tak, ako na Potočnej.
11 - rozsah k chate bol vysvetlený Vladimírom, ja len načrtnem z CP, že na Potočnej bude prestoj 5 minút, autobusy ho budú čerpať tam, kde kedysi linka 21. Vďaka tomu bude možné zájsť až hore na chatu. Pribudne nástupište zastávky Opatová, námestie v smere jazdy z Potočnej, nestane sa teda, že centrálna časť Opatovej príde o spojenie.
23 - nahradia sa súčasné 30 až 40-minútové výpadky do súvislej 15-minútovky.
24 - LOT... bola vznesená požiadavka na to, aby sa vymyslelo alternatívne riešenie pre otáčanie sa autobusov pred bránou LOTky tak, aby sa neotáčali cúvaním. Po zvážení aktuálnych okolností a s ohľadom na zjednosmernenie ulice Belá sa uskutočnili skúšobné jazdy aj tadiaľto, a pristúpilo sa k riešeniu, že spoje l. 24 na šiestu do Tesca a dnešnej l. 2 na siedmu do LOT sa spoja do jedného, pričom obe pôjdu po trase Sihoť - AS - Tesco - Biskupice Belá - LOT. V opačnom smere po 14. a po 15. to zas bude ako závlek, teda z Tesca pôjde cez LOT a od Beckovskej sa napojí na svoju trasu. Frekvencie cestujúcich tam nie sú silné, zachádzka je to trojminútová, tak sa to akceptovalo ako prípustné riešenie.
P5 - odchod na šiestu z Old Heroldu 5:31, malo by to chytiť všetky spoje PAL.
P7 - príchod Biskupice, nám. 22:20, teda bude potrebný asi drobný posun spojov PAL, najmä Beckova do 5 minút. Čo sa týka SAD, správy ciest, či smetiarov, na sedmičku sa bude dať dôjsť na Kožušnícku/Bavlnársku, prípadne netreba zabúdať, že sa dá odviezť aj cez Záblatie spojmi 6>3 (16>3). Je to len o pár minút navyše a dopyt sa môže takýmto spôsobom rozložiť.

Jána Halašu - 48°52'41.2"N 18°02'23.2"E v severnej časti cintorína, na úkor niekoľkých málo obsadených parkovacích miest.
Tá zastávka Jána Halašu bola niekde nejako odkomunikovaná? Lebo ma to akosi obišlo. Ako rozumel by som jej len neviem si úplne predstaviť kde by sa tam zastavovalo a akú hlučnosť by spôsobili rozbehy do toho kopca pre obyvatelov najbližších bytoviek.
Reply on: milan005 #13703:
1. Softvérovo nemáme možnosť prideľovať časti spojov linky iné označenie ako ostatným. Nie je teda možné zariadiť, aby predĺžené spoje na Saratovskú mali označenie 1s, zatiaľ čo tie končiace na Gen. Svobodu ako 1. Teda možné to je, ale len reálnym rozdelením linky, s dvoma cestovnými poriadkami. A to asi nechce nikto.

Podľa mňa úplne postačí nastaviť cieľ. Ide predsa o predĺženie, nie o odklon. Tomu, kto cieľ prehliadne, nehrozí že sa odvezie inam, len nevyužije celý potenciál trasy.

S autormi koncepcie sme o tom ešte nehovorili, ale osobne považujem za samozrejmé, že na zastávkach Mateja Bela a Gen. Svobodu sa v oboch smeroch stojí len RAZ - v smere na Saratovskú "hore kopcom" a v smere do mesta "dolu kopcom". Zastavovanie v na rovnakom nástupišti v rôznych smeroch, aj keby to niekomu skrátilo dochádzkovú vzdialenosť, by viedlo k zbytočným nedorozumeniam.

3/6. Pôvodne som nechcel znamienka pri každom spoji, v pláne bola len všeobecná poznámka v poznámkovej časti, že všetky spoje zo zastávky Rybáre pokračujú ako linka 6. Teraz, keď začína byť pravdepodobné, že linka 6 bude rozdelená, je tu otázka, či všeobecnú poznámku iba rozšíriť, že každý spoj pokračuje ako linka 6 alebo 9/16 (menej konkrétne ale viac prehľadné) alebo vypoznámkovať celý cestovný poriadok s vyznačením konkrétnej linky, na ktorú spoj pokračuje (viac konkrétne, zato menej prehľadné).

Nastavenie, aby sa na L6 už v Istebníku zmenil cieľ podľa nadväznej linky, je možné a považujem to za účelné. Určite pomôže cestujúcim zorientovať sa. Toto určite bude.

11. Potenciál predĺženia L11 ku chate neviem zhodnotiť. Som však presvedčený, že ak to s obsluhou lokality myslíme vážne, mal by tam jazdiť každý alebo potom žiadny spoj. Dva spoje denne nemajú šancu osloviť nikoho.

25 a spol.: Opakovane sa spomína nejaká "mantra". Z môjho pohľadu sa autorom podarilo na Dlhých Honoch veľmi účelne rozpliesť klbko neprehľadných liniek a dať ich trasovaniu zmysel. Vidím veľkú paralelu v tom, keď si Ty v roku 2016 rozplietol podobné klbko na Sihoti. Z chaosu sa stala veľmi ľahko pochopiteľná koncepcia, že silná L8 ide po Hodžovej a všetko ostatné "smetie" cez Považskú. Rovnako aj tu - silná L8 po Soblahovskej, silná L1 po Inoveckej, stredne silná L3 okolo Perly a zhluk všetkého ostatného jednotne cez Nemocnicu (oprávnený objekt záujmu cestujúcich), Dlhé Hony (stred sídliska, Inovecká, stred za rohom) a Cintorínsku (oprávnený objekt záujmu cestujúcich).
Rozumiem tomu že autori chcú MHD priblížiť k cestujúcim, ale dosť vecí vyložene stojí na nových zastávkach, je isté že budú?
Ako sa postavia obyvatelia "uličiek" keď im napr. na takej Bavlnárskej alebo J. Derku zrúkne pod oknom nočný autobus.
Pamätám si ako sme sa čudovali po rozlúčení sa s B732 aké sú B952 hlučné ale dnes by sme ich nazvali tichými.
Čo zaparkované autá, vychádzanie zo zastávky Na kameni na J. Derku, z Odevnej na Zlatovskú, z Lipovej na Bratislavskú, z Jesenského na D. Šianec atď...
Nebude to MHD zdržiavať a spôsobovať jej nespoľahlivosť keď sa nebude jazdiť po nejakých "radiálach" ale po "uličkách"?
Ukáže čas.
Ale nechcem byť len kritický, niektoré veci sa mi páčia. Najviac zvedavý som na celý cest. poriadok ale ak by som to zhrnul bez neho po linkách:
1 - spoje v smere na Saratovskú by som označil 1s. Za čias minulých nebolo možné dať "hoc čo na tabuľu" ale teraz už by to technický problém nemal byť.
Niekto tu opomenul že ak aj pôjde L1 z mesta a zastaví na Mateja Bela druhý krát, idúc na Saratovskú nenastúpia do nej ľudia ktorí idú do mesta?! Možno by stálo za úvahu všetky spoje z mesta aby sa už druhý krát na MB nestálo. Aj tak je k občianskej vybavenosti bližšie zastávka MB prvý krát a odbúra to tieto omyly. V smere zo Saratovskej už by bolo žiaduce zastaviť aj na MB 1. kvôli vystúpeniu prípadných cestujúcich z Juhu I do Južanky.
2 - riešenie zaujímavé, ťažko povedať či sa naplní.
Namiesto zachádzky na Biskupice, cintorín by som obnovil zastávku Karpatská, MŠ - urýchlilo by to.
Z Biskupického otoča je tiež už v súčasnosti "parkovisko". Mesto nechcelo už v 2016 aby sa tam otáčalo niečo.
Uvedená je občasná konečná Biskupice, nám., to je kvôli nejakému prechodu na školskú linku C?
Rozumiem tomu správne že v rannej špičke pôjde každých 30 min. až na Sihoť IV?
Zastávka Beckovská bude v rannej špičke dosť odrezaná.
Za mňa pešia dostupnosť Dlhé Hony môže byť, neviem čo povedia obyvatelia.
3 - budú pokračovať všetky spoje na L6? Bude pri každom nejaké znamienko? Keď príde bus do Istebníka bude mu na tabuli už svietiť Kubrá alebo Sihoť pre lepšiu orientáciu napr. ľudí z Vinohradov ktorí by chceli ísť na stanicu?
4 - niekto tu opomínal spojenie Opatovej s Kubrou kvôli kostolu. Opatová má kostol. Ale rozumiem tomuto trasovaniu kvôli lepšej vyrovnanosti dĺžky 4 a 11 aj ich vzájomnému prekladu. A vyžaduje si to aj presmerovanie L1 na Sihoť.
11 - predĺženie v sezóne do Kubrickej doliny ma teší len sebecky ale inak tam je rozsah zbytočný.
Moja predstava bola v minulosti že by stačilo spoj o 9:00 a 16:00. Ale možno si to priláka svojich cestujúcich. Aby to však nespôsobovalo problém "točiť" keďže rátam že v Kubrici veľká pauza nebude aby bol zachovaný preklad medzi 4/11 a 4 je linka "priebežná" bez pauzy. Takže znovu odreté uši.
6 - súhlasím s ostatnými že by to mali byť do Kubrej iná linka a na Sihoť iná ale trochu to môže spôsobovať potom chaos že 3 vždy pokračuje na 6. Už to tak nebude. Nebolo by možné v smere do Záblatia nech to je vždy L6 a opačne 6s a 6k?
7 - chápem dobrému úmyslu lepšie obslúžiť N. Zlatovce a Kvetnú + záchytné parkovisko ale to motanie po uličkách ma desí. Tiež otáčanie sa na kruh. objazde Old Herold v čase odpoludňajšej špičky, hokeja.
8 - ok.
23 - výrazné posilnenie Juhu III v rannej špičke? Myslím že to bude obdobné ako 23+28 podľa jej opisu. Kvitujem dorovnanie obeda na interval 30 min. Víkend je veľká dilema aj pre mňa. 30 moc, 60 málo?! 40 sa so všetkým pobije (to už kedysi na 23 bolo).
24 - dobré riešenie, ak ešte budú dobre sedieť prípoje k vlaku a od vlaku linku to ešte viac naštartuje. Súčasných 40 min spôsobuje neplechu v prekladoch. Som zvedavý na zachádzanie vybraných spojov do LOT. Ráno keď ešte nefrčí OZ Belá to pôjde elegantne. Poobede už horšie.
25 - súhlasím že súčasná trasa bola zbytočná motačka, možno by nebolo zlé ísť celou Soblahovskou. Tie Dlhé Hony sa stanú síce "mantrou MHD" ako to tu niekto vtipne nazval ale tá stopka a vychádzanie/schádzanie z Legionárskej tiež nie sú zárukou rýchlosti.
P5 - prvotne sa mi trochu znepáčila trasa cez Old Herold ale pokiaľ to má poslúžiť ako prípoj z PAD zo smerov Srnie/Súča do PP tak môže byť. Som znovu zvedavý na jednotlivé časy.
P6 - ok, ten VOP mi tam ale škrie. Zvlášť ak do neho pôjde spoj len zo stanice alebo Kubrej. Ak zo Sihote, už môže mať nejakú pridanú hodnotu. Ale na MHD to natiahne dobu v práci vodičovi a na PAD to efektívne využije vozidlo ktoré dovezie ľudí "na rannú a odváža z nočnej". Ale ako hovorím, Sihoť môže byť pridanou hodnotou.
P7 - teší ma že po 22:00 pôjde spoj z PP do Biskupíc po novom moste. Cestujúcim sa otvorí možnosť prestupu smer Beckov, Hradná, Selec. Znovu som zvedavý na jednotlivé časy. Odklonením L7 zostanú odstrihnuté SAD, správa ciest, smetiari, súkr. stredná škola v areáli bývalého Ľudotexu ale aj kopu firiem v areáli bývalých VHS ktorí nechodia len na 6, 7 hodinu + autoškola Prekop atď.
Nočné linky sú takými "predĺženými vlakmi". Môže byť ak majú byť predĺženými vlakmi ale ak na vnútromestskú funkciu tak by som sa tiež priklonil k starej podobe L50 z r. 2020.
Posledná otázka, ako rozumieť zastávke Jána Halašu? 🙄
Reply on: Marek6283 #13700:
Toto je za mňa najväčšie mínus: nevyriešené spojenie Sihoť I, II s Mäsom a Pod Sokolicami. Keďže. A zrušenie 27, čiže nutný prestup. Hoci by dnes stalo za úvahu to skúsiť.
Reply on: TomoSK #13695:
Tam nie je dôvod diskusie, víkend to na 24 vyžaduje. A je tiež diletantstvo, že dnes víkendové ranné spoje na 9:00 na 24 a 25 idú sólo...
Reply on: theo #13694:
Keď bude udržateľné viesť 7 k Zlatovskej stanici tak 23 kľudne viesť cez starú Sihoť ktorej obyvatelia si žiadaju spojenie s Maxom a Kaufom, obyvatelia z Východnej zase poukazujú že tam nemajú obchody, nevravím však že by sa vozili cez celé mesto ...i keď poznám také prípady aj dnes. Jasné je že koncepčne a kilometrovo to už sedieť nebude... len by sa zišlo muchy vychytať...
Reply on: Marek6283 #13693:
Áno, presne si to vystihol. Namiesto "odborníkov" nastúpil rozum a za 2 mesiace, s veľkými limitmi, sa zrodil grafikon 2016. Dnes mesto tají spoluprácu so zhotoviteľom zmien v MHD (nechápem prečo), vychádza vo všetkom až nekriticky v ústrety a výsledok nie je nič ohurujuce. Mám pocit, že pozitíva budú vyrovnané negatívami.
Reply on: TomoSK #13692:
Netrep o čom nevieš. Aj terajší návrh má svoje shity.
Vinohrady v roku 2016 neexistovali, ale požiadavka na túto zastávku bola hneď!
Reply on: Michal Mazánik #13691:
Mohli? Tak prečo sa k tomu nepristúpili. Mesto je objednávateľ. Takze nesie zodpovednosť. Aby náhodou neznalý diskutujúci nemal pocit, že to je niekoho iného chyba. Nie je. Je to len o Tom, že mesto to neurobilo a oddalovalo.
Reply on: Michal Mazánik #13691:
To slovo je ešte mierne, za ten lapsus čo sa tu za roky narobil....dodnes nik nenesie zodpovednosť za peniaze vyhodené z okna pri DIC. Nevzdelanost, nezáujem a sľuby degradovali veľa. A ja to všetko mám zachytené. Ľahko sa hovorilo, že to Sadka, ale koľko z tých nezmyslov MsU toleroval, nevidel a nechcel vidieť. Proste diletantizmus.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.