Reakcia na: theo #13694:
Saratovská bude mať dve linky s intervalom 30' špička, 60' sedlo, plus vložené jednotky a spoje P5, čo znamená 6 spojov v rannej špičke, následne 4 spoje v sedle a neskôr 5 spojov v poobednej špičke. Východná bude mať 4 spoje ráno, následne 2 spoje v sedle a neskôr 2 spoje v poobednej špičke, čo zohľadňuje to, že na celej vetve žije menej obyvateľov a poobede je to z kopca. Ten rozdiel tak nie je tak výrazný.A už len tak všeobecne: nech by sa urobilo čokoľvek, vždy schytáme nejaký hejt, líšilo by sa to len v tom, že od koho. Ak by nejazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme hejt od diskutujúcich. Ak by jazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme zase hejt od vodičov, ktorí nechcú jazdiť 24. No kam inam s klbákmi, keď je tá linka bezkonkurenčne najplnšia?
Michal Mazánik
Prečo zastávka v tomto mieste? V rámci prípravy novej koncepcie sme si prechádzali všetky developerské zámery v Trenčíne, ktoré sú aktuálne aspoň vo fáze posudzovania vplyvov na životné prostredie (EIA). V lokalite Odevnej by malo byť v budúcnosti (rok 2029) približne 500 bytov. V smere do centra sú dobre obslúžené zastávkou Zlatovská, v smere z mesta je ale zastávka Park Úspech priveľmi ďaleko. Toto sa rieši práve novou navrhovanou zastávkou Odevná.