áno
(73 %)
nie
(24 %)
neviem
(3 %)
453 respondentov od 10.7.2023
Pri hlasovaní došlo k chybe
upravovač fotiek
1. Jazdiť za bežnú tarifu (vozidlá vybavené označovačmi).
2. Mať nejakú doplnkovú dopravnú funkciu - zabezpečovať spojenie, ktoré bežne nie je.
3. Výnimku zo "štandardov dopravnej oblsužnosti" - napr. nízkopodlažnosť, klimatizácia.
4. V rámci doplnkovosti by mali mať nejakú rozumnú prevádzkovú dobu, napr. cez víkendy v čase 10:00 - 18:00 (prípadne dlhšie, aby nejako rozumne vychádzali služby).
Linky napríklad nasledovne (je mi jedno akými číslami/písmenami ich označíte, len nech sú vyvesené na zastávkach a uvedené v mapách):
Električka:
HLST - Obchodná - tunel - nábrežeie - Jesenského - Špitálska - Blumentál - HLST. Interval 30 minút.
Trolejbus:
Búdková - Hodžovo nám. - Kollárovo nám. - 29. augusta - Nivy - Miletičova - Lovinského. Interval 30 minút.
Autobus:
Jesenského - Štúrova - nábrežie - Most SNP - Dvory - Hálova - Nám. hraničiarov - Lachova - Šustekova - Ekonomická univerziza - Most Apollo - Malá scéna - Jesenského. Interval 30 minút.
Na každú linku mať v stave tri vozidlá danej trakcie, vybavené označovačmi.
Električky: 7086, 7610, 211 (všetky sa dajú relatívne lacno spraviť).
Autbousy: DPB by mal vybaviť ŠM11 3350 tarifným systémom, doplniť ju Ikarusom 280 2881 a nejakou Karosou.
Trolejbusy: 53, 6505 a nejakú 14Tr v pôvodnom stave (napr. 6309 - prekopať 8144 späť do stavu po dodaní).
Všetky vozidlá by boli vybavené tarifným systémom. Najviac by sa "hoblovali" 7086, 6309 a Karosa (vyberte si ktorá). 2. vozidlo na linke by sa striedalo: 7610/211, 53/6505 a 3350/2881. Výnimočne (možno dva krát do roka) by sa mohlo vypraviť aj niečo iné, osadené sprievodcami ktorí budú vybavení prenosnými označovačmi fungujúcimi v rámci bežnej tarify (technicky to možné je). Takže napr. na otvorenie sezóny a ukončenie sezóny by boli so sprievodcami vozidlá 38+135/215, 152/80, 236/51.
EDIT: Lovinského - HAHA. Samozrejme myslím Jelačičovu. Myslím že aj čitatelia to pochopili.