Mohli by tu pribudnut pravidlo na clanky bez potreby clenstva. Nie som ziaden konspirator, len chcem media zadarmo. Velakrat co sa tu pise napisu aj na teraz.sk alebo rtvs
Áno, na tomto webe ju autori nezmieňujú, mám však archívne dokumenty z čias výstavby budov Stavebnej fakulty a terajšej FCHPT, kde riešia odstrel časti "rozpraskovej dosky objektu KO-17", rok 1965.
Otázka zo stavebného súdka. Ak si dobre pamätám, okolo roku 2005 sa urobila zatiaľ posledná rekonštrukcia el. trate od Floriánskeho nám. na Obchodnú. Zaoberám sa areálom STU v centre a máme tam zaujímavosť, CO kryt vo vnútrobloku pri Stavebnej fakulte. Kryt ale patrí nemocnici a veľa ľudí mi hovorí, že s ňou je spojený podzemnou chodbou popod Radlinského ul., takže tá musí prechádzať aj popod električkovú trať. Údajne má ísť o podzemnú nemocnicu KO-17. Nevie to náhodou niekto potvrdiť alebo vyvrátiť? Nebolo niečo vidieť napríklad pri tej reko v r. 2005? Ďakujem.
pozorujuc nekonecne prace na racianskej by ma celkom zaujimalo, aku vyhodu prinesie ta casovo asi najnarocnejsia cast prac v podobe kladenia kociek k obrubnikom na okraji cesty.... mna totiz napadaju len same nevyhody.... (teda pre mesto ako spravcu komunikacie, nejaka firma sa urcite nabali aj po dokonceni prac na cisteni a postrekovani buriny vyrastajucej medzi tymi kockami)
Využiteľnosť cyklotrasy na nábreží v nedeľu pred obedom: 9 cyklistov asi za 5 minút medzi Mostom SNP a Nám. Ľ. Štúra, z toho 8 išli po "promenáde" medzi ľuďmi, čo som sa im musel uhýbať, jeden v cyklopruhu.
Ja som k tomuto tunelu pre nakladne vlaky roznyslal tak, ci by nebolo mozne to nejako tak preseknut, ze by to sice zacinalo pri patronke, ale vyustovalo dkde az za hlavnou stanicou, takze by sa jej uplne vyhli(mozno dakde tesne za depom ak je tam nejaky priestor
nuz, konkretnym cislom Ti odpovedat neviem, ale sadni nad tunely pri stanici a spocitaj naklady co tade prejdu.... (no a este teda, ak by sa niekto niekedy zmysluplne zamyslel nad ekologiou, tak by sa na zeleznicu mala presunut takmer vsetka dialkova nakladna doprava....; ale chapem, ze sa stale pohybujeme v risi snivajte so mnou.....)
citaj s porozumenim, nakladna zeleznicna doprava..... (aj ked ano, nevyjadril som sa asi dost jasne ked som napisal len "naklad")
ono aj tretia rura smer lamac by sa zisla a to dokonca aj keby sme tam nemali vobec ziadnu nakladnu a chceli dakedy zeleznicu vediet lepsie a s rozumnejsim taktom vyuzivat aj na vnutromestsku dopravu....
Stále mi uniká, v čom by mal byť prínos odklonenia vlakov z hlavnej stanice.
Prečo by nestačila tam tretia rúra smerom do Lamača. Vo Viedni sa na Guartier Belvedere vybaví 28 osobných vlakov za hodinu na dvoch koľajach, takže nerozumiem, načo u nás potrebujeme také megalomanské prepojenia.
lepsie umiestnenie asi nevymyslis, problemom by bolo asi to zaustenie od rendezu resp. aj od BA-UNS a trate z DS/KN/BA-Pod.Biskupice; most na trati do Marchegu mas v podstate v osi vyustenia tunela, na tejto strane je skor komplikovane zaustenie prave do trate smer Kuty.... ale ano, okrem tunela je tam este par megalomanskych fantazii vyzadujucich velky objem investicii aj prac; ktore si myslim ze konecnom dosledku by boli drahsie ako samotny tunel....
a takto pokope zhromazdene tunely by zas niesli vyhodu spolocnej unikovej rury (tu mi ale zas zacne vyvstavat otazka dohladu, a potreba jeho kompetencii tak v cestnej ako aj zeleznicnej casti)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
si
ono aj tretia rura smer lamac by sa zisla a to dokonca aj keby sme tam nemali vobec ziadnu nakladnu a chceli dakedy zeleznicu vediet lepsie a s rozumnejsim taktom vyuzivat aj na vnutromestsku dopravu....