Zmena dopravcu na linke 525 do Chorvátskeho Grobu (od 1.9.2017)

Od 1. septembra linku 525 preberá dopravca Slovak Lines.

Od 1. septembra 2017 budú na doterajšej regionálnej linke 525 do Chorvátskeho Grobu premávať autobusy dopravcu Slovak Lines podľa cestovného poriadku tohto dopravcu. Z hľadiska tarify sa pre cestujúcich nič nemení, keďže naďalej bude platiť platná tarifa Integrovaného dopravného systému Bratislavského kraja (IDS BK).

Dopravný podnik Bratislava bude na tejto linke vykonávať dopravu len do štvrtka 31. augusta 2017.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #56:
Smerom z Prahy sa na všetkých zastávkach nastupuje len prednými dverami.
Reakcia na: akbib #49:
Ak mate na karte elektricenku aj na zonu 610, normalne si vypytate listok do cielovej zastavky z karty a strojcek sam vyda listok za 0 eur. Vodicovi nemusite hlasit ze mate elektricenku.
Keď som bol na návšteve v Prahe, býval som v hoteli v Průhoniciach, čo je mimo Prahy a k metru som jazdil autobusom DPP. Mimo Prahy sa nastupovalo len prednými dverami a vodič kontroloval a predával lístky. Akonáhle vošiel do Prahy, už sa mohlo nastupovať všetkými dverami. Takto majú ošetrený smer do Prahy. V opačnom smere je to horšie, pretože vodič nemôže vedieť, či tí, ktorí nastúpili na území Prahy a idú ďalej, majú lístok mimo Prahu. To môže skontrolovať asi len revízor.

Ja som mal 24 hodinový lístok pre Prahu a na úsek mimo som si doplácal jednotlivo u vodiča.
Reakcia na: dupe #52:
Takisto ďakujem za reakciu! ?
Reakcia na: Valec #51:
Ďakujem veľmi pekne za pomoc! ?
Reakcia na: Valec #50:
Asi to vyhlásili cez miestny rozhlas ?
Reakcia na: akbib #49:
Staci povedat pri kupe listka ze mate elektricenku. Po prilozeni karty vyda vodic listok, ktory "neplati ako cestovny doklad" v sume 0 €. Ziadne zazeranie sa nekona, vodici si na to uz zvykli ?
Reakcia na: akbib #49:
Je to presne tak, ako píštete v prvých dvoch vetách.
Reakcia na: david1 #48:
Neboj, boli tam niekoľkokrát. Na prvej jazde chytili skoro celý autobus, na ďalších už "záhadne" všetci lístky mali.
Reakcia na: Valec #46:
Takže pokiaľ mám aj tú 610 zónu, tak stačí teda ak klasicky priložím kartu k čítačke v autobuse Slovak lines a pán autobusár ma pustí ďalej, bez toho, aby som si u neho ešte musela kúpiť ďalší lístok? Nebude na mňa divne zazerať, že čo som si to dovolila/ vymyslela? ?
Alebo je to ako tvrdí "pressburder" - 45, že to takýmto systémom už dávno neplatí?
Ďakujem.
Reakcia na: Valec #47:
No zjavne tam roky nebol revízor, keď sa ľudia teraz čudujú...
Reakcia na: TeBeCe #42:
Kde je ten komentovač, ktorý sa divil, že sa tam neplatí? ?
Reakcia na: akbib #41:
Linka stále premáva, nič sa obnovovať nemusí. Ak ste mali správny lístok teraz, tak platí aj naďalej na tej istej karte. Do Čiernej vody však treba mať zaplatené zóny 100+101+610, je jedno či v jednom PCL, alebo si to vyskladáte z PCL 100+101 a 15 min. lístka.
Reakcia na: akbib #43:
K tej električenke, ktorú máte, si okrem zón 100+101 priplatíte aj zónu 610 (kam patrí Čierna Voda). Potom pri nástupe do vozidla len priložíte kartu a neplatíte nič (ale takto to už funguje niekoľko rokov)
Reakcia na: akbib #43:
Môžeš si kúpiť električku na taký počet zón cez ktoré cestuješ.
Reakcia na: TeBeCe #42:
Čiže ani doplatenie 1 regio zóny, by nepomohlo na oslobodenie od každédenného kupovania lístka na cestu?
Reakcia na: akbib #41:
Listky MHD uz dobre 2 roky na Ciernu Vodu neplatia....
Bude táto linka 525 obnovená po novom roku?
A ako to je vlastne s platením. Doteraz mi do Čiernej vody platil trojmesačný lístok MHD a odteraz si budem musieť kupovať každé ráno lístok? Či je potrebné si zaobstarať nejakú špeciálnu kartu aj na toto, aby mi naďalej platil tento trojmesačný lístok?
Vopred ďakujem za odpoveď. B.M.
Prvy pracovny den na 525ke Slovak Lines oslavil nevypravenim jedneho z troch poradi v rannej spicke. Vynechane odchody 5:25, 6:25 a pravdepodobne vynecha aj 7:25.
Reakcia na: Valec #32:
Ako to nakoniec jazdi?
Reakcia na: jandro #37:
1. Vajnory - Chorvatsky Grob je ina zmluva a ta konci k dnesnemu dnu.
2. Nenavrhujem znizovat vykony, mierne skratenie trasy sa vykompenzuje par spojmi navyse.
3. Aj keby sa vykony znizili, mame kopu miest v sieti kde sa hodi pridat.
Reakcia na: 810zssk #36:
zrejme DPB musí dodržať zaplatené výkony na rok 2017, tak preto tu linku 153 nielenže ponechali, ale aj rozšírili, aby nahradili úsek Vajnory-Chorvátsky Grob, keď už sú vozy v teréne ... mimochodom 54ka kedysi už jazdila v úseku Sklabinská - Studená ... boli návrhy kedysi spojiť 52 a 54 alebo predlžiť 52 k OC Vajnoria resp. 54 ku Kauflandu v Rači ... Vajnorákom by pomohla možno 153 k OC Vajnoria, len to by potom chodila od Tesca a k Tescu 😃
Reakcia na: jandro #34:
153 bude jeden voz celodenny a jeden spickovy. 54+153 spojenu by kludne vyjazdili dva celodenne vozy v polhodinovom takte bez dier.

Predpokladam ze totozne odchody 53/153 su dosledkom nadvaznosti na elektricky. Hoci ak obe maju 30 min, tak tam mohol byt preklad. Ale toto je zrejme CP zbuchany narychlo na uhasenie problemu.
Reakcia na: Trolley #28:
To sa opýtaj hlavne na VÚC prečo taký bordel objednávajú a prečo BID robí veľké kulové, že CP sú stále podľa dopravcu ako si to istý bordelár menom Martinovič nakreslí a ako mu to Frankensteinov pos-cock Csáder opečiatkuje a podpíše. ? Dúfam, že dni toho grobiana sú sčítané ...
Reakcia na: 810zssk #31:
na 54-ke jazdí jeden voz celý deň, podľa toho "z" v CP sa dá usúdiť, že na 153-ke budú jazdiť dva vozy, ale je možné, že budú jazdiť aj na 53-ke ... 153 cez víkendy má z konečnej vo Vajnoroch cca rovnaké odchody ako 53, dáva to niekomu nejaký zmysel?
Reakcia na: Valec #32:
Ešte aj L525 by som zaviedol zachádzku k stanici. Určite by si to našlo cestujúcich.
Reakcia na: Trolley #28:
Zrejme nakoniec nevynechá.
Reakcia na: david1 #29:
Spojenie 54 a 153 je urcite dobry napad, mozno by mohlo aj usetrit voz. Beriem to tak ze aktualna 153 je narychlo spravene docasne riesenie a snad sa coskoro zmeni.
Reakcia na: Trolley #28:
Cestujuci by to zneuzili.
Reakcia na: TomJ #22:
Nebola by zbytočná keby viac povymetala vnútro Vajnôr a zachádzala aj k stanici. V špičke je to určite rýchlejšia linka ako L53 ktorá poobede stojí už od Konradu a ráno cez celé Vajnory až po nadjazd.

Dala by sa prípadne spojiť s L54 a urobiť z toho Vajnorský vymeták.

V súčasnej trase by ju však v pohode nahradil SL.
A prečo vlastne SL vynecháva niektoré zastávky?
Reakcia na: Joyki #26:
Akokolvek fascinujuce to je, zda sa ze SL dokaze prevadzkovat este vacsi bordel ako DPB ?
Senecké autobusy neviem či ešte zvyknú svojvoľne meniť svoje trasy zo dňa na deň, ale nie až tak dávno v pohode chodili raz po diaľnici, raz po starej seneckej aj keď v CP mali zastávky Bratislava, Logistické centrum, Bernolákovo, Sacky a Veľký Biel, rázc. ?
Reakcia na: Mike #24:
Minule som videl ísť nejaký bus SL po trase 153-ky. Ale tiež to asi bolo svojvôľou vodiča.
Reakcia na: TomJ #22:
Lajnsy tade nepôjdu. Teda podľa zverejneného CP 525 stoja vo Vajnoroch iba pri MIÚ. Pôjdu asi ako 53, lebo je to kratšie, ale v špičke počas zápch môžu ísť aj ako 153, lebo to je rýchlejšie. To bude také SADistické, že si sami vyberú trasu ...
Reakcia na: TomJ #22:
To je zial bratislavska realita. Radsej budeme subezne platit dva autobusy a doplatia na to obaja objednavatelia, ako ulomit z ega pana Csadera a zaviest jednu koordinovanu (a trebars aj kofinancovanu) linku. Tolko penazi sa tu vyhadzuje do luftu v mene zabomysich vojen, ze keby sa s tym prestalo tak zarobime viac ako na Fresovej doprave "zdarma".
Reakcia na: Trolley #21:
Už tu je zverejnený nový CP linky 153. Podľa mňa je to ale úplne zbytočná linka. Na tých dvoch zastávkach vo Vajnoroch mali stáť Lajnsy a bolo by to vyriešené. Takto pôjdu súbežne dve linky dvoch dopravcov. Po ďalšie, je vôbec nutné, aby tam 153 jazdila? Veď dané zastávky obsluhuje aj linka 54, ktorá by prípadne mohla premávať obojsmerne cez ulicu Pri mlyne.
Reakcia na: david1 #6:
Ale veď to malo kopírovať trasu a zastávky súčasnej L525. Čo bude s L153 sa stále nevie?
Reakcia na: Joyki #17:
... a ten kto cestuje z danej zastávky po prvé alebo veľmi sporadicky na daný smer, tak nemá šancu zistiť ostatné nácestné menej významné zastávky. A potom sa blbečkovia na VÚC a SADkách divia, že prečo ľudí cestovanie autobusmi nasiera (okrem teda toho, že vo väčšine tohoto bananistanu neexistujú u SADiek prestupné, týždňové a mesačné lístky ale iba ako otrok nabíjaš kartu na kredit a aj to ak si v území prekrytu dvoch SADiek, tak musíš mať dve karty lebo vzájomné uznávanie je zjavne hi-tech riešenie). Nielenže nezistí človek vôbec kde všade jeho spoj stojí (väčšinou by na linke mali byť maximálne 2-3 varianty trás) ale ani nezistí, kedy sa tam dostane a či vlastne vôbec ak si skrz svojvôľu dopravca zapracoval do CP zachádzku ako ho napadlo alebo ako sa podarilo na náhodu. Amatér group Csáder a spol. tí schvália Slovak Lines aj použitý toaleťák a Frankenstein sa pod to podpíše s úsmevom.
Reakcia na: Joyki #15:
Ale označníky ako citylighty by boli vtipné. ?
Reakcia na: Joyki #17:
Jaj, sorry 😃
Reakcia na: 810zssk #16:
Akože... irónia. Lebo teraz asi vymenia normálny intervalový DPB - CP za 5-stranový lajnovský.

...

Alebo vlastne nie! Nový trend je na jednu A4 nacpať komplet celú obsluhu danej zastávky s nanoveľkosťami čísiel liniek a na ďalšiu A4 vedľa napísať všetky poznámky.
Reakcia na: Joyki #15:
Cestovny poriadok na MEGABOARDE? Odkial mas tu informaciu? Lebo to teda znie dost nepravdepodobne...
Vraj Slovak Lines najal spol. BigMedia, aby na svojich zastávkach blízko Bratislavy zabezpečila megaboardy. Predpokladá sa, že tam budú nalepené nové CP nového dopravcu - v prípade linky 525.
Reakcia na: 810zssk #12:
existuje taky koncept, ze revizori sa to vola ?
Väčšina ľudí si za úsek mimo 100+101 nepriplácala vôbec nič. A preto maximálne podporujem túto zmenu.
Reakcia na: komentovač #7:
Ale drviva vacsina cestujucich neplatila cestovne.
Reakcia na: Troll #10:
Nerozumiem. Vsak sa tam normalne oznacovali listky...Plus obec platila.
Reakcia na: komentovač #7:
Ak si myslíš, že 12 x 6 000 € pokryje všetky náklady na jej prevádzku...
Reakcia na: komentovač #7:
Obec/mesto Bratislava plati kolko mesacne za prevadzkovanie liniek? A v spojoch si napriek tomu musime iznacit listok (mat pcl).
Reakcia na: on-line #1:
Niet nad prehladnost a jednoduchost. ?
Reakcia na: Petto #2:
Akej "bezplatnej"? Obec Chorvátsky Grob za to musela platiť vyše 6000€ mesačne.
Reakcia na: Alexidlo #5:
Niečo tam budú musieť vymyslieť lebo podľa finálneho CP tade prejde bez zastavenia. Vo Vajnoroch bude zastavovať iba pri Miestnom úrade. Doteraz bola L153 tvorená iba z prejazdov L525.
Čo bude s vozidlami 3301 a 3303 ?
Asi budú jazdiť už len na linke 153 ?
Reakcia na: on-line #1:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Petto #2:
To bude peticii ako chcu zase zadarmo cestovat ?
koniec "bezplatnej" prepravy na 525tke ? ?