Komplikácie v MHD pre sneženie (7.2.2018 09:00 – 23:59)

Premávka je obmedzená na linkách 2147.

Pre sneženie zaznamenáva MHD komplikácie v nasledujúcich oblastiach

  • ŽST Nové Mesto: linka 2 nepremáva od Zátišia, presmerovaná je do Jurajovho dvora
  • Kalvária: minibusová linka 147 nepremáva

Viac informácií nájdete v Dispečerskom fóre na imhd.sk. Do tohto fóra môžete tiež prispieť vašimi postrehmi.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #36:
Ze si si to neuvedomil ma neprekvapuje vzhladom na tvoj styl pisania reakcii ludom a komunikacii s nimi. Je to pod tvojim prahom citlivosti.

Co sa tyka toho, co sem pisem, vzdy uvediem aj, ze si to myslim. Konkretne v tomto vlakne som napisal, ze som nieco take, ako kolaps MHD v BB nezazil / necital som ziadne spravy (a v pripade jednej linky tazko hovorit o kolapse). Nepisal som, ze nic take tam nikdy nebolo a je to absolutna pravda. Do takej pozicie sa naopak rad stavias ty sam, cize je len logicke, ze ak vyhlasis nieco, co prezentujes ako fakt, mal by si to podlozit relevantnym zdrojom.

A s tymi kolegami je to vzajomne.
Reakcia na: LUK #39:
Super, dakujem. Cize v jednom pripade slo o jednu cestu a v druhom o jednu linku. Iste, percentualne je to dost vzhladom na celkovy pocet liniek v BB. Na druhej strane, v absolutnych cislach je vsek to, co sa deje v BA, vzdy ovela vacsia katastrofa (aj s horsim dopadom).

OK teda, ciastocne beriem spat.
Reakcia na: S499.1023 #37:
+trolejbus6207 Takých zím som aj ja ako cestujúci zažil viacero, že električkári premávali podľa aktuálneho postavenia výhybiek. A potom sa našiel nejaký iniciatívny vodič, ktorý za silného vetra a hustého sneženia zastal pred výhybkou a išiel si ju čistiť a prehodiť do správneho smeru pre tú "jeho" linku. V lepšom prípade zablokoval vozy za nim na 5, 6 min., v horšom sa mu tam aj tak nejaký podvozok vyšmykol a zablokoval to tam celé.
Reakcia na: S499.1023 #37:
Zažil som zopár služieb, keď sa z vysielačky ozývali výzvy dispečera "premávajte, kam sa dá", keď mu vodiči električiek hlásili problémy s výhybkami a pýtali sa, kam majú ísť ?
Reakcia na: Solider #29:
Aj ja som x-krát "vyslobodil výhybku metlou a háčikom ale každých päť minút by som to nerobil. A zažil som aj akciu, že vodiči vyhlásili "jazdíme, kade sú výhybky" a také rýchle opravy ohrevov si ešte nevidel ? .
Reakcia na: lostrail #35:
Ja som si nevšimol, že by si o teba ktokoľvek obtieral klávesnicu. Ale všimol som si, že máš výrazne asymetrické kritériá - sám tresneš hocičo, od ostatných striktne vyžaduješ dôkazy a linky. Jedno je isté, za svojho spolupracovníka by som ťa nechcel.
Reakcia na: S499.1023 #34:
Nie a presne o tom to je. Obtrel si o mna klavesnicu, to je jedine, co zatial viem (a mozno aj ini). Ak prida aj nejaky odkaz, potom mu mozem dat zapravdu, ale dovtedy nie len, ze to nemusim vediet, ani ma to nemusi zaujimat.
Reakcia na: lostrail #30:
Tušíš, kto je LUK, ty zdroj?
Reakcia na: lostrail #30:
Čo môže byť lepší zdroj, ako príspevok domáceho.
Reakcia na: Marek1978 #14:
Ja som túto zimu videl spriečený meďák na Švantnerovej na šírku celej cesty. Holt, fotku som neurobil.
Inak 95tka nemala problem vysplhat sa v zakrute pri Jungmanovej na Jantarovu cestu od Nam. Hraniciarov?
Reakcia na: LUK #28:
Rad si o tom precitam. Vies, ako sa hovori: "Nie vsetko, co sa pise na internete, je zakonite aj pravda" - Abraham Lincoln. Modernejsia doba priniesla krajsie formy, ako napr. "Pics, or id didn't happen." Cize, ked uz pises o "pomlcani" a sam si sa rozhodol toho hesla nedrzat, chcelo by to nejaky zdroj.
Reakcia na: S499.1023 #25:
Hej a vyslobodil som ju ? Ale to na Zátiší muselo byť pravdepodobne o niečom inom, ako o zanesení, keď bola premávka vylúčená až do večera.
Reakcia na: lostrail #17:
v BB skolabovala doprava v tohtosezónnej zime už trikrát a to snežilo dokopy cca trikrát, takže by som pomlčal... lenže o takej diere nikto nedá správu na titulku ako o hlavnej dedine, kde sa kalamita vyhlasuje už pri troch vločkách vo výške 2 metre nad zemou
Reakcia na: lostrail #26:
V Besztercebányi sú hlavne na takéto situácie zvyknutí, je to pre nich v zime "denný chlieb".
Reakcia na: Dispecer #18:
Dobre, ale na Nitru som sa nepytal. Stale sme sa vsak nedopracovali k tomu, preco to niekde ide a inde nie. Ale bude to asi tymi cestarmi, kedze viem, ze v BB su celkom vzorni.
Reakcia na: Solider #12:
Už si si to niekedy za poriadneho sneženia s metličkou a háčikom vyskúšal ? ? To je len také alibi.
Reakcia na: medzernik #4:
Je vidieť, že si len teoretik.
Videl som dnes az 1 cestarske auto. Strasne to nezvladaju, ta zmluva mesta so sukromnou firmou na zimnu udrzbu bol fakt len velky tunel. Sak aj mestski poslanci na to poukazovali par dni dozadu. Opat ich prekvapil sneh 😃 to nepozeraju predpoved pocasia? Mali vyjst do ulic hodinu pred preventivne sa len tak vozit za tie prachy co im mesto plati 😃
Reakcia na: Mirtschi #21:
Darmo, dve poháňané nápravy robia svoje... ?
Reakcia na: trolejbus6207 #20:
Tak na Severní Terasu je fakt dobrý stupák po serpentínach. Zdá sa, že v tomto nič neprekoná staré dobré 15 Tr.
Reakcia na: Mirtschi #19:
No keď vám tam pred pár rokmi napadlo trošku viac snehu, tie 27Tr-ky takisto ostávali visieť, aj keď majú poháňanú strednú nápravu, jeden obrázok tu - http://vlcoun.cz/images/phocagallery/Usti-nad-labem/2014/20141230_kalamita_snih_03.jpg
Reakcia na: Sanos #7:
No, ešte, že tu v Ústí nad Labem u nás máme väčšinu starých dobrých 15Tr (M) i keď už i dosť Solarisov. Ústí nad Labem sa však zima zatial vyhýba, tak ako si oni do zasněžených kopcov poradia, ktovie.
Reakcia na: lostrail #17:
Neviem no...

Ale aj v takej Nitre správa bola nie tak dávno:
https://imhd.sk/nr/doc/sk/17173/Huste-snezenie-komplikuje-dopravu
Reakcia na: Sanos #7:
Zvlastne je, ze pri snezeni v BB necitam ziadne spravy o tom, ze trolejbusova alebo autobusova doprava kolabuje a to su tam stupaky, ako napr. Dumbierska, Karlovo, Svermova, Moskovska, ci Polna (sam som raz na Facku po Dumbierskej nevysiel a musel som to pekne obist cez stary obchvat, este na urovnovu krizovatku Kostiviarska a odtial do Sasovej. Pravda, vacsina je tam 30Tr, cize nie klbove vozy (a tie tri vedia lahko nahradit zaloznymi 15Tr). Ale aj tak vacsinu vykonov zvladaju 30Tr aj v zime a to je v BB snehu na rozdavanie kazdy rok. Zeby pristup cestarov? Skusenejsi vodici? Cim to bude?

No a ano, elektricky su super, akurat vzhladom na hustotu "siete" ma drviva vacsina cestujucich po ftakoch, kedze vo veci odkazanosti na busy ide "len" o celu Vrakunu, dve tretiny Petrzalky, Lamac, Devinsku, Prievoz a okolie, Trnavku, Rusovce, Dlhe Diely a Devin. Uberisti dnes musia davat slusne dvojciferne supy. Toto je jeden z dalsich dovodov, preco treba siet elektriciek rozsirovat a to aj do oblasti, ktore nie su na rovine.
Reakcia na: Mirtschi #3:
No stalo by sa to, co v roku 1987. Ziadna doprava by nefungovala.
Reakcia na: 810zssk #13:
Tak ale DPB este zije v tazkych casoch propagandy. Kym tam budu ludia, co fungovali vtedy, sposob informovania sa nezmeni. To nie je o tom, ze by nechceli, ale "vyzerat na urovni". Druha vec je, co to v dnesnom svete skutocne znamena.
Je zaujimave, ze skrizene vidim zatial len SORky a ziadny medak, cim to asi bude?
Velka vdaka autorom za toto informovanie na rozdiel od webu DPB ktory je plny floskuli o tom ako DPB rano vsetko vypravil, vodici jazdia so zvysenou obozretnostou a zamestnanci DPB su v plnom nasadeni (akcia neplati pre dispecing) ? ? ?
Reakcia na: Sanos #7:
Načo je potom vo výbave vozidla metlička a háčik, keď to vodiči nevedia použiť na vyčistenie výhybky? Ja som skôr myslel, že prvá koľaj v obratisku je nezjazdná a druhá koľaj pre pokazenú výhybku tiež.
Reakcia na: dupe #9:
Minulý rok radšej vôbec nevypravovali spoje, než aby nasadili rezervné 14 Tr. Otázka znie, prečo ich teda vôbec držia?
Linky ranom lines jazdia po svojich bežných trasách. Síce s veľkými meškaniami, ale jazdia.
Reakcia na: Sanos #7:
Mohli by vytiahnut archivne 14 a 15trky v ramci boja za (lepsie zajtrajsky) dodrziavanie CP ?
veď jazdila iba 211 z tr! ?
Reakcia na: Mirtschi #3:
Nie, iba obyčajná zima, ale ...
Výhybka smer ŽST NM nekúri, zanáša sa, preto linka 2 jazdí priamo po vozovňu JD.
Trolejbusy Škoda 30 a 31Tr majú vždy problém pri sebemenšom snežení, staré 14Tr a 15Tr po zošliapnutí jazdy točili hnacou nápravou a vodič jemným driftom zdolal väčšinu stúpaní. ASR na 30+31Tr to neumožní ani pri jeho deaktivácii. A pri kĺbových vozoch je hnaná iba zadná náprava, takže tbus sa správa ako väčšina abusov, čiže vlečku odstreľuje do strán.
Našťastie električky všetkých typov spoľahlivo premávajú, ako vždy.?
to je skrátka nevýhoda nízkopodlažných vozidiel
Reakcia na: Miro #1:
Je nejaký problém s výhybkou na Vajnorskej.
Reakcia na: Miro #1:
Ak tam premavaju K2S tak vela stastia ak sa vobec rozbehnu ked maju hnane len 2 podvozky. Uz tak im to smyka nadmieru aj ked nesnezi.
To tam preboha aká fujavica do tej Bratislavy prišla??? Kolko cm snehu napadlo? To tie súčasné vozidlá nevydržia jazdu ani po pár cm snehu? Ako, pri snežení nejaké problémy boli vždy, že spoje meškali, ale aby tam, tam, tam nič nejazdilo... Fakt si neviem predstaviť, čo by bolo, keby fakt začalo mimoriadne silno a dlho snežiť, ako v roku 1987.
Minúta po minúte: Na juhu a západe Slovenska sneží, doprava v Bratislave kolabuje

Čítajte viac: https://auto.sme.sk/c/20755009/snezenie-a-doprava-na-slovensku.html#ixzz56Pz2nlVi
Aký problém majú električky L2, že nepremávajú na Nové Mesto?