Nové cestovné poriadky priniesli niekoľko zlepšení v autobusovej a trolejbusovej doprave.
Od 22. júna 2019 prichádza k viacerým úpravám prevádzky a cestovných poriadkov autobusov a trolejbusov s cieľom zlepšenia prepravného komfortu a zabezpečenia nadväznosti niektorých spojov k novému rannému vlaku do Prahy.
- Na linku 29 budú aj v pracovných dňoch počas prázdnin nasadzované kĺbové autobusy.
- Na linke 32 bol pridaný ranný spoj o 4:29 z Dlhých dielov na Hlavnú stanicu k novému vlaku railjet z Bratislavy do Prahy. Posledný večerný spoj z Hlavnej stanice o 23:15 bude po novom premávať aj počas pracovných dní pre zlepšenie obsluhy Karlovej Vsi počas výluky električiek.
- Na linke 53 budú v pracovných dňoch premávať 12-metrové autobusy, ktoré nahradia doterajšie 10,5-metrové midibusy, ktoré sa na linke taktiež objavovali.
- Na linku 61 budú nasadené najkapacitnejšie autobusy Mercedes-Benz CapaCity, ktoré zabezpečia lepší prepravný komfort cestujúcich a vhodnejšie podmienky na prepravu batožiny medzi Letiskom a Hlavnou stanicou.
- Na linke 77 bola pre pracovníkov OLO zabezpečená nadväznosť spojov vo Vlčom hrdle na linku 74 smer Hlavná stanica o 6:10 a 18:10.
- Na linke 83 sa okrem ponechania cestovného poriadku pre školský rok aj počas prázdnin zlepšil interval počas voľných dní z 12 na 10 minút. Na linku budú nasadené najkapacitnejšie autobusy, rovnako ako na linku 84.
- Na linke 99 je zlepšený interval v rannej špičke pracovných dní.
- Na linke 201 bol prvý ranný spoj z Dolných honov posunutý na 4:35 pre zabezpečenie nadväznosti na vlak railjet z Hlavnej stanice do Prahy (odchod 5:10).
- Na linke 210 sa zlepšil interval z 10 na 7-8 minút v rannej špičke v čase medzi 7:30 a 8:45 na zvýšenie prepravnej kapacity do nových kancelárií v oblasti Mlynských nív.
- Na nočnej linke N34 bol zavedený nový spoj o 22:59 z Dúbravky cez Karlovu Ves na Hlavnú stanicu k odchodom nočných spojov o 23:30.
810zssk
Tak ešte raz, 83/1 príde o 22:30 do Dúbravky a o 23:30 má odchod z Hlavnej stanice ako N34. Teda ju potrebuješ dostať z Dúbravky na Hlavnú stanicu. Máš tri možnosti:
a) voziť ju naprázdno ako doteraz - čo je nezmysel
b) viesť to nesystémovým spojom L83 po Hlavnú stanicu ako si navrhoval, pričom takýto spoj by bol súbežný s existujúcimi dojazdami L83 do Petržalky - čo je nezmysel
c) viesť to ako systémový spoj na linke N34, v takte a po bežnej trase - to sa zvolilo