Linky 96, 98 a 196 pôjdu aj v smere do Petržalky cez Most Apollo.
Od pondelka 21. decembra 2020 približne do polovice roka 2021 bude uzatvorený výjazd z Bajkalskej na Prístavný most smerom do Petržalky. Autobusové linky 96 98 a 196 budú preto premávať smerom do Petržalky cez Prístavnú a Most Apollo.
- Linky 96 a 196 nebudú obsluhovať v smere na Prokofievovu zastávku Bosákova.
- Namiesto toho obslúžia zastávku Šustekova na Mamateyovej ulici (v smere k zastávke Lachova).
- Na linke 98 sa obsluha zastávok nemení.
Na Prístavnej ulici ani na Moste Apollo uvedené linky zastavovať nebudú.
V smere z Petržalky zostávajú v platnosti doterajšie výlukové trasy cez Most Apollo a Prievozskú.
birch
Alebo inak: Ak by som použil paralelu s električkami, vlastne obhajuješ postup, aby sa v prípade povedzme nehody všetky poslali do vylúčeného úseku a netočili aspoň po prejazdnej časti trasy, lebo #cestujuciByToNepochopili a #najdolezitejsieJeZachovatObehyVozidiel. Argument o tom, že nebolo možné vopred poznať rozsah zdržania v tomto prípade neobstojí - bolo zjavné, že pri tých dopravných obmedzeniach sa zápcha uprostred rannej špičky nerozplynie sama od seba. Zložitosť obsluhy vysielačiek je už 'chytanie sa slamky', rovnako ako to, že cestujúci by nevedeli, kam ich spoj dovezie (vodič na obsluhu palubného počítača hádam zaškolený je).
Čo sa týka toho, že DPB pristupuje ku každej výluke individuálne: Sú už aj svetlé okamihy, ako napr. zastavovanie L87 na zast. Prístavný most aj Prievozská smerom od Slovnaftu pri dlhodobej výluke.
Ale potom je tu podobný prípad na tej istej linke kde to zrazu nejde: Je dlhodobá výluka L96/196/98, ktoré idú z Petržalky mimo zastávku Prístavný most a zároveň je iná dlhodobá výluka L87 ktorá ide z Petržalky zase navyše okolo tejto zastávky, ale za živý svet ju tam nenecháme zastaviť, lebo #cestujuciByToZneuzili, #radsejNechSaPrejdu. Aký argument je na túto konkrétnu situáciu? V sklade nebol prenosný označník a zo dva panely?
Potom sa nemôžeš diviť, že panuje názor, že pre DPB je hlavnou prioritou za každú cenu dostať vozidlo čo najrýchlejšie cez vylúčený úsek bez ohľadu na potreby a dopyt cestujúcich.