Staré bratislavské električky a trolejbusy sú na predaj

Opäť je tu príležitosť získať netradičnú záhradnú chatku.

Bratislavský dopravný podnik v týchto dňoch ponúka na predaj ďalšie vyradené dopravné prostriedky MHD. V ponuke sú najmä električky K2S, trolejbusy Škoda 14 Tr a 15 TrM, ale taktiež aj nízkopodlažný kĺbový trolejbus Škoda 25 Tr Irisbus, či autobus Karosa C 734 a niekoľko dnes už veteránskych pracovných vozidiel. Predaj bude realizovaný formou elektronickej aukcie, záujemcovia môžu predkladať žiadosti o účasť v elektronickej aukcii do 10. novembra 2023 do 10:00 v zmysle súťažných podkladov.

Staré električky a trolejbusy dopravný podnik vyraďuje z dôvodu dodávky nových vozidiel, pre ktoré potrebuje získať miesto vo vozovniach.

Prehľad ponúkaných vozidiel:

  • Kĺbové električky K2S: #7101, 7102, 7104, 7105, 7106, 7108, 7111, 7112, 7114, 7118, 7119, 7120.
    • Minimálna kúpna cena jedného vozidla je 8000 €.
    • Električky sú kompletné a prevádzkyschopné (potrebná je električková dráha s rozchodom 1000 mm) po vykonaní revízie elektrických zariadení a technickej kontroly.
  • Krátke trolejbusy Škoda 14 Tr: #6285, 6310, 6311.
    • Minimálna kúpna cena jedného trolejbusu je 2000 €.
    • Trolejbusy sú kompletné a v pojazdnom stave.
  • Kĺbové trolejbusy Škoda 15 TrM: #6621, 6632, 6634, 6636, 6637, 6638.
    • Minimálna kúpna cena jedného trolejbusu je 4000 €.
    • Trolejbusy sú kompletné a v pojazdnom stave.
  • Kĺbový trolejbus Škoda 25 Tr Irisbus: #6706.
    • Trolejbus je nepojazdný (poškodené uchytenie zadnej nápravy) a minimálna kúpna cena je 4000 €.
  • Autobus Karosa C 734 pracovný: #8001.
    • Autobus je nepojazdný a minimálna kúpna cena je 2500 €.
  • Koľajový vysávač Mercedes-Benz 1717 / Schörling WPF.
    • Vozidlo je pojazdné, ale s nefunkčným koľajovým adaptérom.
    • Minimálna kúpna cena je 5000 €.
  • Ťahač trolejbusov Tatra T815 6x6.
    • Vozidlo je pojazdné, ale s nefunkčnou sklápacou nadstavbou.
    • Minimálna kúpna cena je 3000 €.
  • Fekálne vozidlo Tatra T815 CAS.
    • Vozidlo je pojazdné a funkčné.
    • Minimálna kúpna cena je 5000 €.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nechcete mi povedat, ze pokial sa nepodari predat 15Trm tak budu zosrotovane ?
Reakcia na: upravovač fotiek #37:
Pýtal som sa, nebol vraj záujem o nič z toho.
Reakcia na: Solider #36:
K2S nie, ale 15TrM by aj brali, minimálne na diely. Lenže doprava je drahšia než hodnota dielov, resp. celých trolejbusov.
Reakcia na: upravovač fotiek #35:
O kačice a vysokopodlažné 15 Tr, keď už nakupujú/dostávajú do daru nízkopodlažné jazdenky zo západu?
Reakcia na: Solider #34:
Na Ukrajine by záujem aj bol, ale tam majú teraz iné problémy. A hlavne náklady na dopravu by boli dosť vysoké, vyššie než je hodnota tých vozidiel.
Reakcia na: Mhr1 #32:
O toto zrejme už nestoja ani na Ukrajine. A kto by platil prevoz? Veď samotný prevoz by bol drahší ako zostatková hodnota toho šrotu.
Reakcia na: Mhr1 #32:
Minimálne by mala byť ešte jedna súťaž (hoci aj s nižšou minimálnou cenou), keďže tie vozidlá sú zväčša pojazdné a kompletné a bola by škoda to hneď zlikvidovať. Ak to darovať, tak iba vtedy, keď by náklady spojené s prepravou hradil príjemca, prípadne sprostredkovateľ.
Reakcia na: TeBeCe #28:
Dúfam, že zvyšok aspoň skúsia darovať na Ukrajinu. Veď darovať, keď nie je záujem na odkúpenie, je snáď legálne, či?
Reakcia na: S499.1023 #30:
Fekálne vozidlo Tatra T815 CAS 😁
Reakcia na: TeBeCe #28:
Aký hovnocuc?
Reakcia na: TeBeCe #28:
No výborne, takže 15TrM sa môžu vrátiť na večernú 44 😁 😁 😋
Reakcia na: Ike #26:
Vtedy som ťa tuším videl na SAVke a tiež som sa čudoval, čo tam vystrájaš. 😁
Reakcia na: 810zssk #24:
Ja som si raz požičal zajazdovu Sorku na testovanie preferencie a to by si pozeral koľko ľudí to nahlásilo 🤣
Reakcia na: 810zssk #24:
Možno áno, ak by si išiel vozidlom ktoré ešte donedávna bolo vo vozovom parku DPB. Ale ak by si išiel s trolejbusom ZiU-9, tak to by čumel.
Reakcia na: upravovač fotiek #21:
Práveže to je taká haluz že priemerného vodiča by určite nenapadlo že si tam načierno bez povolenia 🙂
Reakcia na: Solider #15:
Na vek (sotousi) a normalny plat.
Reakcia na: upravovač fotiek #21:
Však na tabulu "služobná jazda" alebo autoškola a pohodka a pri aktuálnej fluktuácii zamestnancov pochybujem že sa všetci poznajú
Reakcia na: NOKS #20:
Prvý vodič trolejbusu idúci oproti by ťa nahlásil na dispečing.
Reakcia na: Ike #5:
Inak bol by to zaujímavý social project...dotiahnuť dakde súkromný trolejbus (predpokladám že idú do predaja v takom vizuále v akom boli odstavené,max nálepky dpb odlepia) .....a proste sa voziť po meste...že kolko kilákov by sa podarilo kým by si to dakto všimol 😬
Reakcia na: upravovač fotiek #17:
Akože zase tie tri pedále nie sú žiadna veda.
Reakcia na: upravovač fotiek #17:
Na učenie vodičov na historičák stačí historičák an sich.
Reakcia na: S499.1023 #16:
Vodičov historičákov možno. Tí možno ocenia učenie sa trojpedálovému trolejbusu.
Reakcia na: Viko #14:
Školiť vodičov na súčasné trolejbusy na 14Tr?
Reakcia na: Viko #14:
Akých vodičov? 🙂 Niekde takí čakajú?
Reakcia na: Andrej #13:
Možno ešte rátajú s tým, že kvôli navýšeniu trolejbusovej výpravy bude treba školiť viac vodičov naraz?
Ináč, aká je predstava pre 8145 a 8146, keď aj tie nie sú na zozname? Keď 6001 a 6801 boli preradené medzi autoškoly tak tieto staré autoškoly už nebudú potrebné, či?
Reakcia na: Andrej #11:
7114 v texte nebola na začiatku, preto som si myslel, či neboli zamenené so 7102 (ale prílohu na stránke DPB som pozeral až potom)
Reakcia na: Ttom #10:
Nie, 7102 je v prílohe na stránke DPB. Elektrická revízia jej končí 20 novembra.

7114 je tiež v prílohe a aj v texte tohto článku.
inak v texte nie je chyba? 7102 ešte jazdí a chýba tam vyradená 7114
OK 😂 25Trka na predaj zaujímavé…
Reakcia na: jozin #4:
Nic take. Iba elektriku co zozeres by si musel cvaknut.😈
Reakcia na: jozin #4:
Jedine ho prerobiť na baterku
Reakcia na: jozin #4:
Záleží od toho, aký režim dopravy by si zvolil. Či len raz za čas, alebo či by si mal cestovný poriadok. V konečnom dôsledku si ale podmienky kladie správca infraštruktúry a na mestských dráhach neplatí právo na prístup.
keby som kupil nejaky trolejbus, bolo by potom mozne sukromne si zajazdit po trolejbusovych tratiach DPB ? Napr cez vikendy ...

Je take nieco vobec mozne ? Co vsetko by bolo na to potrebne splnit ? (samozrejme okrem technickeho stavu vozidla a prislusnych dokladov na vedenie trolejbusu)
Tie minimálne ceny sú ceny, ktoré za tie vozidlá ponúkol kovošrot?
Reakcia na: S499.1023 #1:
To platí iba pre osobné autá a dodávky (kategórie M1, N1 a L2). Pri ostatných kategóriach vozidiel netreba žiadny doklad o likvidácii.
Keby som chcel zlikvidovať svoje vlastné osobné vozidlo, tak na jeho odhlásenie z evidencie a PZP musím predložiť doklad o tom, že ho ekologicky zlikvidovala autorizovaná firma. To tu neplatí?