Dopravný podnik zaraďuje na linky už aj nové električky Škoda 29T3 ForCity+.
Od 26. januára 2024 sa do pravidelnej premávky s cestujúcimi postupne zaraďujú už aj novododané nízkopodlažné električky Škoda 29 T3 ForCity+ z minuloročnej 20-kusovej dodávky (čísla 7431 až 7450). Po vykonaní homologizačných skúšok ešte výrobca na električkách vykonával drobné úpravy, ktoré vyplývali zo zistení pri skúšobných jazdách.
Pre cestujúcich je viditeľnou zmenou doplnenie prídržnej tyče pri pozdĺžne umiestnených sedadlách v zadnom článku, ktorá má zvýšiť bezpečnosť cestujúceho napr. pri náhlom zabrzdení. Doplnené boli aj držadlá na miestach s operadlami, ktoré sú novinkou v týchto električkách. Z technických úprav možno spomenúť zjednotenie ovládania osvetlenia vozidla so starším typom týchto električiek a úpravu kamerového systému v kabíne vodiča.
Cestujúci môžu v týchto nových električkách využívať aj nabíjacie USB zásuvky na dobíjanie svojich mobilných elektronických zariadení. Zásuvky sú umiestnené v bočniciach pri niektorých sedadlách.
Novým električkám prajeme čo najviac kilometrov s dokonale okrúhlymi kolesami.
upravovač fotiek
Toľko času zasa nemám. Úplne mi stačí, že sa angažujem v prípade jedného dráhového nekoľajového historičáku, ktorý sa dúfam podarí spojazdniť do roku 2026, čo je najoptimistickejší možný termín. Elektrickú časť ti nenaprojektujem, nemám elektrotechnické vzdelanie. Neviem presne v čom má byť problém, ale 3. séria T6A5 klímu búdy vodiča má, takže to stačí obkresliť a upraviť z nej. Načo vymýšľať vymyslené?
Áno, modernizácia interiéru T3G sa tak dlho odkladala, až to stratilo význam. Viď https://imhd.sk/ba/doc/sk/16103/Sci-fi-Elektri%C4%8Dkov%C3%A9-novinky-z-krbu-v-roku-2017 Navrhoval som to aj predtým, ale padalo to na hluché uši v DPB, tak to skončilo v sci-fi. Uvidím, či za 5 rokov budeme tiež hovoriť, že to malo zmysel pred piatimi rokmi. Ak T3G budú ešte jazdiť.