Nový trolejbus Škoda 27 Tr Solaris po nehode

Jeden z nových trolejbusov bude dlhšie mimo prevádzky.

Dňa 13. februára 2024 v ranných hodinách prišlo na Trnavskom mýte k dopravnej nehode nového trolejbusu Škoda 27 TrA Solaris #6719 s osobným vozidlom. Trolejbusu, ktorý jazdil na linke 61, vbehlo na križovatke do jazdnej dráhy osobné vozidlo, následkom čoho došlo k zrážke a poškodeniu oboch vozidiel.

Pri nehode prišlo k poškodeniu predného čela trolejbusu a zároveň k pokriveniu karosérie v oblasti nástupného priestoru prvých dverí. Oprava trolejbusu bude zaiste časovo náročná, preto ho nejaký čas v premávke neuvidíme. Výpravu nových trolejbusov na linkách 40 a 61 by to ale ohroziť nemalo.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vladis4 #47:
Ty by si sa uživil ako tlačový hovorca premiéra.
Z nasledujúceho videa je vidno, že vodiči os. áut dokážu aj zdanlivo nemožné!
https://www.stream.cz/krimi-9237/ridicka-se-s-autem-zasekla-na-kolejich-v-tunelu-na-barrandove-ven-ji-tahala-tramvaj-64907092
Vodička mala v sebe 1,5 promile...
Reakcia na: 810zssk #46:
“nemám” - myslené ako nemôžem / nemal by som šíriť. Čítaj celú vetu s porozumením. Tak klebtte…Pokojne
Reakcia na: vladis4 #44:
Na to že "nemáš tú informáciu" si celkom sebavedomý v tom ako to je.
Reakcia na: vladis4 #44:
Tajenie je najväčším spúšťačom klebiet.
Reakcia na: S499.1023 #43:
Ja to netajím. Tají to DP a ja tu informaciu nemám a nebudem šíriť. Resp. netají, ale nezverejňuje. Lebo by sa zasa spustila mediálna kampaň a klebety.
Reakcia na: vladis4 #42:
A prečo to musíš tajiť?
Reakcia na: S499.1023 #40:
Trepem to, čo viem. Pochybenie nastalo na oboch stranách. To, že nikto o ničom takom nevie, neznamená, že to nieje tak.
Reakcia na: Bobinko #34:
A prečo nie?
Reakcia na: vladis4 #32:
Čo to trepeš?
Reakcia na: Mhr1 #33:
Nevšimol si si že sa očividne debatuješ s náhodným generátorom slov? 🙂
Reakcia na: Mhr1 #33:
Vodič sa nezachoval podla spravnosti. Len toľko
Reakcia na: Bobinko #36:
Tak je pravda, že včera (v Prahe) som išiel autom po 4-prúdovke, v mojom smere 2 pruhy rovno, pričom z pravého sa vytváral ďalší na odbočenie doprava a z ľavého sa neskôr vytvoril samostatný pruh na odbočenie doľava. Keďže ja som (až na ďalšej križovatke) potreboval odbočiť doľava, držal som sa v ľavom pruhu. Pravý bol voľnejší, pichlo sa doň veľké vozidlo, dobehlo nás a čiastočne i predbehlo, vodič dal smerovku doľava, donútil vodiča predo mnou ho pustiť a odbočil nakoniec doľava. Hajzel stihol ešte zelenú, my, ktorých zdržal, už nie. Takže drzosť sa vypláca, až kým to skončí nehodou.😥
Reakcia na: Mhr1 #35:
Stačí si na youtube pozrieť zábery z dashcams (vrátane vodičov DPB, ktorí robia zaujímavé zostrihy a prehľady) a potom si uvedomíš, že čo dokážu "vodiči" IAD predvádzať na cestách.
Asi by ma už neprekvapilo, ani keby to vozidlo pristálo na streche trolejbusu.
Reakcia na: Bobinko #34:
Práve preto, že nešlo o bežné nedanie prednosti, dobiehanie signálu, ale už tesne na červenú a pod. Išlo o veľmi čudný manéver gumokola, teda ak to bolo tak ako sa naznačovalo. Skrátka nešlo o bežnú nehodu, ale o podivnú.
Reakcia na: Mhr1 #31:
Ročne sú stovky NU+škodových udalostí s účasťou DPB s cudzím vinníkom, tak prečo práve táto by mala verejne prezentovaná a slúžiaca ako edukačný materiál? 🤔
Reakcia na: vladis4 #32:
Stále nerozumiem. Na vine zjavne nebol vodič trolejbusu, či? Lebo ak zo strany DP nie je vina, tak aká interná záležitosť?
Reakcia na: si #30:
Lebo je to aktualne interna zalezitost
Reakcia na: vladis4 #29:
Tak tomu nerozumiem, prečo by verejnosť nemala vedieť, ako sa nehoda stala? Keď už pre nič iné tak pre poučenie resp. ako varovanie.
Reakcia na: vladis4 #29:
bolo by blbe keby vsetcia tu vedeli aky to je blbec ? (teda ako keby to nevedeli, ze ano 😃 )