Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: XXX #42:
preco ? Ano
BM znamena Busmechanik?
Dopravak:
Dik za uznanie. Ano, DPMK by sa mal uz konecne spamatat a rozhodnut sa pre jednotny nater vozidiel, resp. jednotny nater pre jednotlive trakcie. Som rad, ze sa ujednotil aspon na umiestneni a oznacovani vozidiel logami mesta, DPMK a ev. cisel.
Páči sa mi Tvoja myšlienka Sarko!Mám na mysli ,to odlíšenie vozidiel podľa farieb. Tiež som zástanca jednotnej farby. Vyzeralo by to super a nie ako teraz-skoro každé vozidlo má inú farbu.
BM:
Co sa tyka krizovatky Komenskeho - Strojarenska, je mozne, ze auta zasahuju do elektrickoveho pasu, ale urcite iba vtedy, ak odbocuju v smere od polikliniky Sever vlavo na Strojarensku, pretoze nechcu blokovat jediny cestny prud, ktory vedie na Nam. MMM. Okrem zvisleho dopravneho znacenia je tu aj vodorovny suvisly pas.

Ad #21 Martiner:
Je zaujimave, ako dokazu Nekosicanov pomylit bielo-zelene natery na T6 a KT8 🙂. Nakolko modra a zlta nikdy nevyniknu, modra je velmi tmava, zlta zasa kriklava a ich kombinacia je priam nestastna. Mne osobne sa nepaci modro-zlty nater ani na 359, ani na 374. Ak by sa mala aplikovat tato kombinacia, volil by som bud menej vyrazne pastelove farby, resp. bielo-sedy nater s uzkym modro-zltym pasom.

Takze robit nasilu natery podla mestskych farieb je dost nestastne. Ja by som bol skor za to, aby isiel DP svojou cestou, pripadne aby odlisil vozidla podla jednotlivych trakcii, co sa mi velmi paci v pripade Plzne. V KE by som si takto vedel velmi krasne predstavit autobusy v zeleno-bielo-sedom natere, trolejbusy v modro-bielo-sedom a elektricky v cerveno-bielo-sedom natere, t.j. podla farby liniek, ako su zakreslene v scheme siete (autobusy zelenou, trolejbusy modrou a elektricky cervenou).
Reakcia na: Sarko #34:
Myslim krizovatku Komenskeho - Strojarenska, chodil som tam do skoly a triedu som mal oproti ceste na Komenskeho. Vodorovne dopravne znacenie sa tam dost casto ignorovalo a aj ignoruje neohladuplnymi vodicmi.

Inac vsimli ste si Ikarus 280.87 #4097 uz ma nalepky z logom DPMK a Kosic. Vyzera to velmo dobre
SARKO: K Tvojmu preklepu, ze vykuka = vyluka. Aby z nej nevykukala zase dajaka fakulta. 🙂
BM : 359-ka bola pôvodne navrhovaná v mestských farbách. Podľa mňa sa ale viac k mestským farbám približuje 374-ka. To bol tiež pokus DP ako to bude vyzerať na voze a v porovnaní s 359 je to určite lepšie.
Inak, na obluku v smere z Tr. SNP na Modavsku cestu este nefinisovali, chyba este navarit zo 3 az 4 vrstvy v useku cca 16 metrov. Takze KT-cka vyjdu aj dnes o 4:00, avsak predpokladam, ze uvratovo sa pred zadnym vyjazdom do vozovne aj s "gastanmi" budu otacat tak do obeda.
BM:
Definuj konkretne, kde jazdia vodici aj po kolajniciach, pretoze ja som si to doteraz nikdy nevsimol, a to si myslim, ze som dost vsimavy...

Pritom vsade je zvisle dopravne znacenie, tak teraz neviem, ktory usek konkretne mas na mysli, prezrad 😉
BM, pre pana krala 🙂 Ty si to musel pisat v najvyssom zachvate rychlosti. Inac si to neviem vysvetlit 😉
Nejdem to tu vsetko vypisovat, musel by som tu dat cely Tvoj prispevok... 😉
Reakcia na: Sarko #31:
Ja som len napísal o tom co bolo napísane vo výlukovom rozkaze. Písalo sa tam len o jednej koµaji. Neviem eąte som to nerozobral z 1018, iba mi dal rozkaz do ruk a ątudoval som ho doma.
Podµa mňa to je rozumné na obidve koµaje. Len ąkoda tej vzdialenosti pri prestupovaní.

PS: ątvorprúdovka: auta tam jazdia ako na ątvorpúdovke cez tra». Vermi stravil som tam 4 roky a viem čo tam vodiči stvárajú. Mohli by to tam neako označi», napríklad dočasným zvislím dopravným označením.

Navarovanie: Mohli by to kúsok aj zkvalitni». Lebo to čo porobili na stanici nieje podµa slov vodičov buh vi co.
Este upozornenie, keby ma chcel dakto zjazdit za preklep v predoslom prispevku, vykuka=vyluka.

Dnes na linke c. 6 uvratovo aj s cestujucimi premavaju KT8 ev.c. 508, 521, 523 a 530, pricom doobeda na kratky cas zaskakovala dispozicna zaloha ev.c. 512.

Prace na obluku uz finisuju, preto sa obavam, ze vyluka skonci uz dnes a zajtra na linku c. 6 uz bude povodna premavka so solo vozidlami T3, resp. T6.
Inak nezabudnite, ze od vcerajska 17:00 je na linke c. 6 podstatne zaujimavejsia vykuka na kruhovom objazde, kde sa navaruje obluk v smere Tr. SNP-Moldavska cesta.

Dotknuta linka c. 6 v tomto smere premava zo zastavky Spolocensky pavilon ako linka "R", pricom pri zadnom vyjazde vozovne prejde uvratou na protismernu kolaj, vodic prejde do druhej kabiny, prestartuje vozidlo a dalej pokracuje v spravnom smere akoby linka R1 na zel. stanicu.

Vyluka potrva do nedele, pokial sa neskonci navarovanie obluka. Minuly tyzden, ked sa navarovala strana z Moldavskej cesty na Tr. SNP, to aj za nepriazniveho pocasia pracovnici stihli do nedele 16:30. Teraz, ked je pocasie pekne, to mozno stihnu este skor, preto neotalajte s povozenim sa a fotografovanim!

V prvy den vyluky, t.j. vcera, boli na linke c. 6 tieto vozidla KT8: 508, 523, 535, 537 a jedna trhana sluzba ev.c. 521, ktora skoncila cca 18:45 zatahom do vozovne.
BM:
V prvom rade upresnenie, ze KT-cka by mali premavat obojsmerne po oboch stranach, jedno kyvadlovo po jednej strane tam a spat a druhe po druhej strane. Zrejme kvoli tomu, aby nedoslo ku kolizii s elektrickami, ktore sa budu otacat v otocke NMM a ku zastavovaniu na vyhybke do Strojarenskej ul. (hrozba podhodenia vyhybky).

Okrem toho v priestoroch umiestnenia provizornej zastavky linky c. X nie je stvorprudova cesta, ale iba dvojprudova. Umiestnenie zastavky je na nablizsie moznom mieste, inak to kvoli uvedenym dovodom nejde.
Dobre nahodime konecne nieco o doprave. nech sa to roztoci.
Dnes som dostal do ruk vylukovy rozkaz na buduci tyzden. Ide o vyluku elektrickovej trate na useku Nam.Maratonu mieru az Stadion Lokomotivy. budu sa navarat totiz obluky na obratisku Stadion Lokomotivy.
Ale k veci. na menovanom useku bude premavat X (pojde o vylukovu elektricku , presnejsie KT-cka.
Spoj bude premavat uz na menovanom useku( pozor po jednej kolaji obojsmerne).
nemenovane linky budu koncit na zastavke NMM a kto bude chciet ist dalej ten si bude musiet odslapat asi 150m na zastavku X, ktora je umiestnena v strede stvorprudovej cesty 😞. Je to podla mna debilne osadene. Ked je vyluka tak nech sa prestupuje na mieste alebo maximalne neakych 30metrov dalej a nie neakych 150m a k tomu este na prostred vozovky.:(
Ano je to tak ako pisal Deko. Chyba mi dokoncit iba elektrickovy park. verim ze coskoro to uz bude na webe.Rucim ze do konca prazdnin urcite bude katalog vozidiel.
Reakcia na: Andy #25:
Pokial viem, tak cast popisov vozidiel je uz hotova, ale nechceli sme sem davat neuplne verzie, tak si pockame, kym Busmechovi pomozu jeho ostatni kosicki kolegovia 🙂 Podobne je to aj s Katalogom vozov.
Pravem aj ja vela uspechov v Kosickej stranke.
No inac tie vozidla to by tu malo byt ako prve, lebo je to jedina vec co ma o kosickej MHD zaujima 🙂 Bude to tu?
Aj ja prajem veľa úspechov a hneď by som mal aj jednu otázku. Bude tu na KE sekcia vozidlá, teda popis ošických vozov (elin, troflov, busov) Dik.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.