Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petrox #475:
moc tomu neverím lebo ked sme v PB koncili s Ikarusmi tak nechcel nikto o tom počut, mam namysli vedenie zo SAD TN ?
Reply on: Juraj #472:
Tak pokial ide o ostatne mesta, nie vsade vsadili na radikalne odstavenie Ikarusov (vid KE, NR a zatial este stale aj BA). Kazdopadne, argument so spotrebou beriem, nema cenu si robit nejake iliuzie, takze v tomto suhlas. Este posledna vec k starym I-280.08: podarilo sa nieco zachovat/odpredat na n.d. alebo sa vsetko bez vyuzitia zlikvidovalo? Dakujem.

Suhlasim s Draxterom, ze taka rozluckova akcia by stala za realizaciu, myslim ze by to mohol byt sympaticky krok v ramci propagacie nasej MHD, pokial by sa to dobre pripravilo a zorganizovalo. Podnik by ukazal novu tvar v ramci zaujmu a pristupu k cestujucej verejnosti, tak preco to neskusit? Tak ako v MT www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=118
Reply on: draxter #473:
Verim, ze sa na to nezbudne a urobi sa podobna akcia ako v Martine. Ked sa bude vyradovat POSLEDNY, nejaka akcia sa urobi.
Reply on: Juraj #472:
chápem prevádzkové hľadisko.Ale nedá sa aspoň spraviť nejaká rozlúčková jazda? A potom ich definitívne vyradiť...resp. odpredať niekam.
Reply on: Petrox #471:
Schopny je zaskocit jeden, ten bude za mesiac nahradeny novym klbovym Citelisom. O nerentabilnosti si urob nazor sam: zivil by si zo svojich penazi nasilu voz, co zerie vyse 60 litrov nafty na 100km, ked novy kratky ide okolo 30 a klbak o nieco viac?
Chapem, ze Ikarusy v Trencine trpia u vas nejakou nostalgiou, ale vo vacsine miest ich zacali s velkou ulavou vyradovat uz pred 10 rokmi a inde maju uplatnenie maximalne v dopravnom muzeu...
Juraj,

chcem sa spytat, ci by bola prevadzka oboch I-280.87 az tak katastrofalne nerentabilna ako sa hovori ❓ Pokial viem, tak oba busy su pojazdne a pripravene "zaskocit" v pripade poruchy niektorej B 961, alebo nie? Pocas dopravnej spicky su viacere spoje, na ktorych sluzia kratke Karosy, doslova narvane, to vieme vsetci.

Uprimne, v com je skutocna prekazka, resp. co brani tomu aby sa podla mna celkom zachovale klbaky poslali do prevadzky, na vytipovane spoje kde ich je skutocne treba? Nie je to az prilis velkoryse riesenie ponechat ich oba nevyuzite v zalohe? Dakujem za odpoved.
Reply on: Petrox #466:
Tak uz to tam mas vsetko. Ak sa nahodou vyberiem niekedy fotit tak opet rad poslem. (ale pochybujem lebo som velmi lenivy a vonku je uz pod 25°C, coz znamena ze ustavaju veskere moje fyziologicke procesy). Ale mozno motyka vystreli. ?
Reply on: kvorka #468:
#460
Najlepšie by bolo, keby sa súčasný stav trochu poupravil, najmä linky 23/28 a 8/18 a 11/17.Zvyšok už asi chceme moc, či už od mesta alebo od SAD.

PS: Juraj, nedá sa aspoň s týmto dačo urobiť?
Reply on: mds #463:
myslis ich prestavky? ale tak nemohol by mat vodic prestavku o 15 minut neskor alebo skor pripadne na inej konecnej pokial by to mohlo ovplivnit to ze nepojde 5 busov naraz a potom dlhu dobu nic. ved ani tie nase zastavky niesu stavane na to aby slo naraz tolko autobusov a jednoducho sa stava ze nema ani kde zastavit alebo ludi ani nenaberie, prip. zastavi na prechode a podobne veci
Reply on: trepko #464:
Uz by malo byt vsetko OK ?
Reply on: Juraj #460:
jasné, súhlasím. Ani som to "tu" prepierať nechcel, viem ako to chodí. Tak dúfam, že bude čas. ?
Reply on: Petrox #453:
No skusal som ti poslat ale poslednych 18fotiek ti nedorucilo bo vraj mas uz plnu schranku... Tak si porob poriadky a potom ti poslem aj tie zvysne.
Reply on: milan005 #461:
ono je problém postaviť optimálny cp, ked ma dopravca stanoveny pocet autobusov, ale najväčší problém sú vodiči, poznám to z vlastných skúseností v PB.
Reply on: Petrox #453:
OK. Poslem ti tie fotky. Budem rad ak ich tu uvidim uverejnene. A kludne ich pouzi kam sa ti zapaci. ?
Reply on: Juraj #458:
no moj nazor je taky ze je to aj pravda, ale na druhej strane trochu vyhovaranie a zasa to tipicke slovenske "to nie ja ale on...za to moze predchadzajuca vlada..." ale co by bol obrovsky zazrak keby predlozil CP niekto, kto to nema v kompetencii a ten CP by bol naozaj pouzitelny. a je to naozaj tazke pre obycajneho smrtelnika, ktory by nepoznal turnusy busov a ine presne informacie. mozno by sa dalo maximalne to, poupravit jestvujuci cp, resp. poupravit spoje tak aby nesli z hlavnych zastavok (Gympel, Hasicska, ...) 5 spojov raraz v 30 minutovom intervale a pod. to nikoho nenapadlo ze potom by mohli byt tie spoje 4 pricom kvalita MHD by sa neznizila ale prave naopak? a takisto aj zo sidlisk...Juraj neber to osobne, ja proti tebe nic nemam ale keby si na mojom mieste tiez by sa ti nepacilo, co sa deje
Reply on: draxter #452:
Na toto ti kedykolvek odpoviem, ked sa osobne stretneme, nie tu.
Reply on: mds #457:
Predpoklad je, ze takto budu blokovane hlasovania pre vsetky odpovede, nielen pre "vyborne". Ale aj tak som presvedceny, ze velki provajdri internetu pouzivaju len par IP adries a z jednej adresy sa nevedomky a nechtiac prihlasuju stovky uzivatelov. Kvoli jednemu by boli zablokovani aj ostatni.
Reply on: S499.1023 #451:
Prepac, je to #260.
Reply on: Valec #450:
Zastávam ten istý názor na hlasovanie, nech si každý hlasuje ako mu vyhovuje, skôr treba zablokovať viacnásobné hlasovanie z jednej IP adresy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.