Pocity z novej koncepcie sú zmiešané. Viacero ľudí, ktorých názor by som rád počul povedali že aký názor majú mať, keď čakali cestovný poriadok a ten zverejnený nebol.
Ja tiež naň v zvedavosti počkám.
Trochu ma zaskočili v porovnaní dve úderné heslá a realita:
H1: Posilnenie Východnej - čakal som viac.
H2: Zjednodušenie zložitého systému - tie linky sa dajú rátať tak a onak. Ale nech rátam ako rátam bude ich rovnako/podobne? A variácií trás na linkách taktiež dosť.
To ale nechcem vysloviť ako kritiku, Trenčín je jednoducho "taký" čiže v určitom zmysle to môže byť pochvala.
Ale nedával by som to potom do úderného hesla.
Ja tiež naň v zvedavosti počkám.
Trochu ma zaskočili v porovnaní dve úderné heslá a realita:
H1: Posilnenie Východnej - čakal som viac.
H2: Zjednodušenie zložitého systému - tie linky sa dajú rátať tak a onak. Ale nech rátam ako rátam bude ich rovnako/podobne? A variácií trás na linkách taktiež dosť.
To ale nechcem vysloviť ako kritiku, Trenčín je jednoducho "taký" čiže v určitom zmysle to môže byť pochvala.
Ale nedával by som to potom do úderného hesla.
PtrkHrnk
V každom prípade treba plán aktualizovať minimálne raz za 5 rokov, podľa nového zákona najneskôr do júla 2026.
Preto sa pýtam, či sa nemalo plánom začať, práve keď sa chystajú veľké zmeny. Lebo nakoniec zostane len formalitou – a nemyslím si, že to má byť jeho účelom.