Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan005 #219:
Ale prečo robiť krok dozadu, keď sa dá urobiť krok dopredu? Povedz mi, v ktorom veľkomeste, ak chceme ísť po vzore veľkomiest, si kupujú lístok u vodiča. Vieš ty vôbec, o koľko sa cesta linkou skráti, keď vodič nebude musieť furt vydávať peniaze (a najmä počas špičky)?
Reakcia na: Valec #218:
no a ta zlava nieje 2sk...moze to byt az 8 sk ked si zoberies napr. ziaka strednej skoly ktory by nemal dopravnu kartu plati cely listok 12sk ale ak si zakupi kartu za 200/250sk (nevim kolko momentalne stoji) tak zaplati len 4sk za jednu cetu a myslim ze to je velky rozdiel. a s tou zlavou pred konecnou som to nemyslel celkom tak akoze pre linku ale pre istu trasu napr. Kubra->Kubrica Zimny stadion->Opatovska, VUO Zlatovce->Záblatie. myslim ze by na tom ziskala aj SADka aj cestujuci, pretoze takto radsej prejdu peso. no a trnava to je pripad sam o sebe viem ☺ ty si myslel nejaky taky tarifny system ako je v Ziline s tymi predplatnymi kartami na urc. pocet ciest a zaroven aj urcite obdobie. prepac ale mne osobne sa to zda pre TN zbytocne komplikované a priklanam sa radsej k systemu co mame
Reakcia na: draxter #216:
Ale on sa pýtal na časové predplatné lístky, teda celodenné, mesačné, štvrťročné.... Takáto tarifná ponuka zaujme cestujúcich ďaleko viac, ako nejaká zľava 2 Sk na určitý (pre každú linku iný) počet zastávok pred konečnou.

Mimochodom, pri nástupe prednými dverami síce treba revízorov (ale tí by mali byť aj teraz) ale o to menej vodičov, keďže nebude treba dlho stáť na zastávkach a obeh vozidiel sa zrýchli.

Jo, a s Trnavou by som sa zrovna neporovnával. ?
mozno vas nastvem ale myslim si, ze v Trencine zatial nieje potrebne a myslim ani nebude zavadzat casove listky a nastup vsetkymi dverami, su vacsie mesta kde funguje nastup prednymi dverami (Trnava, Martin a okrem ineho zrejme aj BB a v Nitre naozaj neviem ako to maju ? ) ale boli by to dalsie zbytocne problemy s ciernymi pasaziermi a platit dalsie prac. sily=revizorov. radsej by som zvysil cenu cest. listka bez karty, lebo stale vela ludi takto chodi a spomaluje to vodica. ludi by to donutilo kupit si kartu. a dalsia vec co by mozno zlepsila sluzby MHD co sa tyka tarify by bolo keby napr z poslednych 5 zastavok odpocitalo cestujucemu z karty namiesto 8 iba 6sk. alebo po pripadnom zvysovani cestovneho aspon tie 2sk zlava. linky by chodili vytazenejsie aj v zavere svojej trasy. ale nedaval by som to na kazdej linke rovnako 5 zastavok. ale napr. l. 7 a 11 od Kubrej, namestia alebo na l. č. 2 pokial ide do nozdrkoviec od Perly a pokial len po Biskupice od nemocnice. a nikto by si s tym nemusel lamat hlavu proste ako nahle by vodic prehodil na palubnom pocitaci zastavku Legionarska, rest. uz by cestujucim odpocitavalo so zlavou. mozno je to hlupost ale malo by to vyhody a cestovne sa zrejme zvysovat bude, to nam je vsetkym jasne...
Reakcia na: Solider #213:
neviem síce k čomu bola tvoja poznámka, ale o časových lístkoch sa v TN zatiaľ neuvažuje. Lístky sa dajú kúpiť len u vodiča, žiadne automaty ani stánky ich nepredávajú, lebo sú neprestupné na jednu jazdu.
Reakcia na: trepko #214:
Nic nove pod slnkom, ziadne "mozno", pozri si prispevky #92, #109, #110.
Po nedávnaom rozhovore s jedným vodičom mi bol potvrdený príchod štyroch Citelisov do konca roka. Aj keď je pravda, že on tam dosť využíval slovíčko "možno". Ale to že jeden z toho bude kĺb som nevedel. Musím priznať že ma to príjemne prekvapilo.
Reakcia na: draxter #212:
S postupným príchodom nových autobusov sa nepredpokladá zavedenie časových predplatných lístkov? Čiže lístky sa budú dať kúpiť v automate a v stánku a v autobuse budú označovače, pre neznalých 🙂
Bude to Citelis 18M a 3x Citelis 12M. To je len chyba...inak by to bol už jazdený bus 🙂 a už sa tešme na nový číselnú radu, pretože "krátke" budú 02,03,04 a kĺbik asi /tipume teda/
a) 11
b) 21
c) 0x

Ja tipujem 21, lebo hádam /časom/ krátke obsadia 09,10,11... ?
zdravim pani,
v trencine fungujem cca 2roky a ako si tak letmo citam toto forum, mam teda stastie, co sa tyka MHD ?
ja som zazil v podstate uz len konciace obdobie "slavnych" Ikarusov v TN. Ale "uzil" som si ich dost v inych mestach...
Podla tohto fora SAD TN kupovala nove autobusy asi fakt len velmi poriedko, kedze ten autobus je zo zlina, ten z ostravy, iny z prahy, kladna, bratislavy...fakt dost dobre ?
podla tolkych druhov lakovania sa im ani neunuvalo prelakovat na jednotny "trenciansky" typ laku tie pre ine mesta uz vyradene autobusy. V Trencine sa asi vytesovali, ze maju na com prevadzkovat linky....
To ani nehovorim, ked sa mestska karosa trmaca extremnou 40km/h napr. na primestskej linke ilava-trencin.
Kupou tolkych autobusov naraz sa stal neuveritelny obrat.
Len tak dalej,pozitivne veci urcite neostanu neocenene. Ale pamatam aky booom bol pri sprevadzkovani noveho nizkopodlazneho autobusu. To plati mozno pre tych, ktori zili, ziju a chcu zit len v trencine a nevidia/nechcu vidiet, ze v inych mestach sa taketo autobusy davno bezne pouzivaju
Reakcia na: Solider #209:
Novinári to zas poka..li. Kĺbová Karosa to totiž nemôže byť hneď z dvoch dôvodov:
1. Typ B 961 sa už vyše roka nevyrába.
2. A ani Karosa už nie je Karosou ale Ivecom Czech republic.

Jedine, že by sa už nejaký chytrák našiel a začal (hoc aj licenčne) začal Karosy vyrábať. ?
Z článku na trencin.sk:
"SAD, a.s., Trenčín bude naďalej pokračovať vo výmene autobusov. Tento rok pribudnú štyri, z toho tri nízkopodlažné Citellisy a jedna kĺbová Karosa"

Ten kĺbak nebude Citelis, alebo novinári zase potrebujú byť premúdrelí?
V súčasnosti mi najviac v MHD prekáža, že linka č.18 ide väčšinu dňa len 3 minúty pred linkou č.8. Keďže ideu obe na Juh, je to dosť zbytočné. Radšej by som kompetentným poukázal na intervalovosť Sihoť - Juh po 18-tej hodine v "x". Keď sa to dalo pekne urobiť v "a", prečo v "x" je taká diera? ?
si pamätám aj na časy, keď ten trojdverový kĺb robil posilák na hokej. Po skončení zápasu sa vydal smer Juh po Električnej, pamätné bývalo jeho zabočenie pri Esse, kde v slušnej rýchlosti sa celý zadný článok naklonil...a vtedy som si až uvedomil, že koľko taký Ikarus dá...inak sa len vliekli poväčšinou, šestku tam vtedy veru využíval...
Reakcia na: Petrox #203:
pokiaľ si ja pamätám, tak okrem 711AM boli všetky pôvodné trenčianske ikarusy prelakované /výnimka je trojdverový "pohodlňák"/.

Čiže v tmavočervenom šate vyradili len "second handy".
Celkom zajimavy pohlad na trencianske busy, vratane Ikarusov, som nasiel na mestskadoprava.net, kde su k dispozicii dokonca stare SPZ typu TNA-xx-xx. Otazkou zostava nakolko su tieto informacie vierohodne ❓ ❓ ❓ Nieco na tom ale bude, na jednej z mojich starych foto mam Ikarus 280.08, v uplne novom bordovom laku z vyroby, s SPZtkou TNA 10-34. Podla uvedeneho portalu by malo ist o voz, neskor znamy ako TN-715AM, co by znamenalo ze doslo k prelakovaniu tohto busu. Aky je vas nazor na pravdivost udajov na md.net?
Reakcia na: mato5287 #201:
ja som zasa zažil ako "prdla guma" v zadnom kĺbe naľavo, až vystrelilo... alebo povestný 711AM zlomil poloosi na zákrute z Palackého na Hasičskú...to bola rana, vozidlo sa šúchalo zo 2 metre po zemi...a osmička idúca za osemnástkou zastavila, ale cestujúcich nevzala... ☺
sa mi zda ze asi pred troma rokmi niektoremu ikarusu takmer odletela zadne neprava pod juhom videl som to na vlastne oci len uz neviem o ktore vozidlo islo viem ze pri zatacani vbehol do jamy a odtrhol napravu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.