Reakcia na: TomoSK #13533:
Aj ja si myslím, ako píše draxter, zastávka pred kruháčom (v smere do Záblatia/Zlatoviec) je kľúčová pre celú sieť v tamojšej lokalite. Aj pre linku 27, nielen pre 6. Mňa by zaujímalo, kde všade majú zastávky pribudnúť, lebo určite to potrebné a správne je. Dokonca, keď sa bavíme o Zlatovskej, tak jednoznačne hlavná zastávka je Úspech, ktorú v minulosti MHD obsluhovala pomerne divne, dnes by to mohla byť zastávka po Hasičskej a gymnáziu/Braneckého ako tretí esenciálny bod, odkiaľ by sa linky mohli vetviť priamo alebo po Staničnej na Bratislavskú.24: súhlasím, jej trasa po celej dĺžke Legionárskej ulice je absolútne vhodná a je to de facto tiež nosná linka.
kvorka
Pri podvečerných spojoch do roku 2006 mala linka 8 medzi 15:00 a 19:00 dokonca 20 min interval (o 16 posilnený na 15 min), pričom premávala aj linka 18 a 21 na Juh. Ja to vnímam podobne.
Pre mňa je nosná spojnica Sihoť IV - centrum - Dlhé Hony - Juh II, kde by som určite dal aj polhodinový interval cez víkend (možno aj viac, ale sú aj iné linky v súbehoch a úplne to eliminovať nejde).
Ak sa urobí spoj od vlaku 0.20 aspoň v zmysle spojnice Sihoť - Juh, bude to isto paráda. Tam nemá zmysel uvažovať s rozvozom po Opatovej či Záblatí.
Veru, blavácke trolíky kľudne mali ostať 2xx radou