imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Cestujúci sa márne snažia dostať do vianočnej električky, ktorá jazdila na bežnej linke veľmi vyťažená
#58779, NT 139, Aeropuerto de Gran Canaria
Regionálny autobus pod vianočným stromčekom
Priemerná vzdialenosť medzi zastávkami linky 1 je 625 m a dlhé medzizastávkové úseky sú aj v centrách oboch obsluhovaných miest
Núdzový komunikačný systém a núdzové otváranie dverí v električke Alstom Citadis 302
Upozornenia pre cestujúcich
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električková doprava v Santa Cruz fungovala v rokoch 1901 - 1956 a opäť bola sprevádzkovaná v roku 2007 pod názvom Metro Tenerife
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Vzhľadom na kopcovitý charakter Santa Cruz a okolia je priemerné stúpanie trate linky 1 je viac ako 4 %
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Interiér 2,4 metra širokej električky Alstom Citadis 302
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Zastávkam dominujú vysoké kríže, ktoré slúžia aj na osvetlenie
Ani novým električkám sa nevyhýba problém vykladania nôh na sedadlá
Konečná električiek Hjallese Station
Moderné električky v Odense boli prvýkrát oficiálne navrhnuté v roku 2008, prvá etapa bola otvorená v roku 2022 v dĺžke 14,5 km
110-kilometrová sieť tram-trainu
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
#1762, linka 8, Nádražní ul.
#1762, linka 8, Nádražní ul.
Jednotka radu Tokyo Metro 02 vychádza zo stanice ukrytej v budove
Midibus pod masívnou dráhou visutého monorailu
Nevýhodou visutého monorailu sú masívne konštrukcie nad ulicami
#1035+1036 pri križovaní dráhy so železnicou
#1029+1030 v konečnej stanici Kenchō-mae
Obe linky monorailu končia v stanici Chiba-Minato
Niektoré z domov sa nachádzajú v tesnej blízkosti navádzaného systému na pneumatikách
Dĺžka linky Yūkarigaoka je 4,1 km a trasa prechádza cez rovnomenné štvrte
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Interiér jednotky #53 z roku 1982
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
#53 na výhybke systému VONA
Yūkarigaoka Line je vlastnená a prevádzkovaná súkromným developerom, ktorý v oblasti Júkarigaoka postavil "Nové Mesto" a zabezpečuje tak všetkým obyvateľom prístup k verejnej doprave do 10 minút chôdze
V stanici Kōen začína okružná trasa na jednej strane a jednopásový obojsmerný úsek na strane druhej
Pracovisko vodiča v jednotke #51
Interiér jednotky radu 1000 z roku 1980
Uzatvorená kabína vodiča jednotky systému VONA
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
Na linke Yūkarigaoka je použitý systém typu VONA (Vehicle Of New Age) so stredovou vodiacou koľajnicou
Vodíkový autobus na časti BRT spustenej v apríli 2023
BRT bol sprevádzkovaný s na japonské pomery špeciálnymi vozidlami - kĺbovými dieselovými autobusmi a 12-metrovými vodíkovými autobusmi
#1009, 江東210あ10-09, linka Tokyo BRT, Shimbashi
Rýcha autobusová doprava (BRT) v Tokyu bola spustená v roku 2020
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Trolejbusy dojazdili v sezóne 2018 a od sezóny 2019 ich nahradili elektrobusy
Interiér elektrobusu z roku 2018
Interiér elektrobusu z roku 2018
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Hino S'elega VM-RU2PPFR pri najhlbšej časti snehového zárezu
Interiér vozňa lanovej dráhy
Elektrická jednotka radu 16010 z roku 1969 pôvodne jazdila u železnice Seibu
Trate Chitetsu majú rozchod 1067 mm
Pokladňu pri dverách obsluhuje strojvodca, ktorý na každej stanici musí vyjsť z kabíny a zúčtovať cestujúcich
7 jednotiek radu 14760 bolo dodaných v rokoch 1979 - 1981 firmou Nippon Sharyo
Značná časť vozidiel železnice Toyama Chihō Tetsudō (Chitetsu) je z druhej ruky, v tomto prípade zo železnice Tōkyū
Aj 11 rokov od prvej inštalácie Doraemon tram je takáto električka stále lákadlom pre turistov
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Električky nazývané Doraemon tram obsahuju grafiky komixu (mangy) Doraemon, ktorého tvorcom bol Fudžiko F. Fudžio, rodák z Takaoky
Doraemon tram na konečnej zastávke električiek v železničnej stanici
Vlaky, ktoré našli druhý život na ostrove Šikoku
Konečná stanica Kotoden-Kotohira sa nachádza pod obľúbeným chrámom, ku ktorému vedie 1368 schodov
Odstavená súprava s reklamou s rybou clownfish plávajúcou medzi slnečnicami
Dvojkoľajný úsek prechádza obytnými štvrťami
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V
Viac ako 60-ročná súprava vozňov pri hrade
#1307+1308 s reklamou
#1308+1307 z roku 1978 jazdí na Kotodene od roku 2011
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
V stanici Kawaramachi je možné prestúpiť medzi všetkými troma linkami Kotodenu
Jednotka z roku 1974 s reklamou na zelený čaj
Interiér vozňa radu 1080 z prelomu 1950. a 1960. rokov
Kotoden má rozchod 1435 mm ako jediná železnica na Šikoku
Replika parného vlaku (s dieselovým pohonom) parkuje na verejne prístupnom mieste v kúpeľoch Dōgo Onsen
Dieselový "parný" vlak Botchan Ressha s odberom elektrického prúdu nad osobným vozňom
Obsluha dieselového "parného" vlaku vysúva zberač elektrického prúdu nad vozňom
V tejto konečnej zastávke sa na koľajovej spojke karoséria lokomotívy otáča nad podvozkom, aby vždy išla v čele vlaku správnym smerom
Špecialitou Macujamy sú "parné" vlaky, ktoré v skutočnosti nie sú parnými
#1AJ 4774, KGX 19, Vozovna Vokovice
Depo Kamikumamoto s električkami vyrobenými v rokoch 1951 (#1063) a 1957 (#1094)
#1207 z roku 1958 pod hradom
Dvere určené na nástup majú podsvietený nápis "vstup"
#1352 z roku 1960
Interiér #1092 z roku 1957
Pracovisko vodiča v električke #1092 z roku 1957
#1913 z roku 1957 (ex Kjóto #1929)
T. č. posledná električka JTRAM radu 1000, s celovozidlovou reklamou na animovaný vláčikový seriál Chuggington
Električka s prezývkou Green Mover Lex z radu 1000, ktorého vozidlá boli dodávané v rokoch 2013 - 2020 v počte aspoň jedno vozidlo každý rok
Električka z roku 1929 v bežnej prevádzke aj v roku 2023
Typický zastávkový prístrešok a typické zastavovanie autobusov ďalej od obrubníka
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie