Reply on: Mongolec #2625:
Trochu z histórie na porovnanie (linka 51 na Hájik bola zrušená už od 09/2008), rok 2009 - interval 60 minút, TB linky končili okolo 15:002009: https://www.dpmz.sk/dokumenty/1261471871_1.pdf
2010-2018 bol interval 40 minút. V 2010+2011 končili TB linky až po 17:00, od 2012 už okolo 14:00.
2010: https://www.dpmz.sk/dokumenty/1292322642_1.pdf
2011: https://www.dpmz.sk/dokumenty/1324280376_1.pdf
2012: https://www.dpmz.sk/dokumenty/1354890021_1.pdf
2014: https://www.dpmz.sk/userfiles/Viano%C4%8Dn%C3%BD%20cestovn%C3%BD%20poriadok.pdf
2015: https://www.dpmz.sk/userfiles/Cestovn%C3%A9%20poriadky/Viano%C4%8Dn%C3%BD%20cestovn%C3%BD%20poriadok%202015.pdf
2016: https://www.dpmz.sk/userfiles/Cestovn%C3%A9%20poriadky/Viano%C4%8Dn%C3%BD_cestovn%C3%BD_poriadok_2016.pdf
2017: https://www.zilinskyvecernik.sk/static/article_file/attachment-26.pdf
2018: https://www.dpmz.sk/userfiles/Cestovn%C3%A9%20poriadky/VIANOCE%202018.pdf
Rok 2019 bol jedinečný, interval 30 minút a kĺbové vozy (i keď prázdne, minimálne v úseku VL-SO-HL-HA).
https://www.dpmz.sk/dokumenty/1575286614_2.pdf
Od roku 2020 je interval 60 minút.
2020: https://www.dpmz.sk/userfiles/Cestovn%C3%A9%20poriadky/Viano%C4%8Dn%C3%BD%20CP%202020.pdf
2021: https://www.dpmz.sk/userfiles/Cestovn%C3%A9%20poriadky/Viano%C4%8Dn%C3%BD%20cestovn%C3%BD%20poriadok%202021.pdf
2022: https://www.dpmz.sk/userfiles/Cestovn%C3%A9%20poriadky/Viano%C4%8Dn%C3%BD%20cestovn%C3%BD%20poriadok%202022.pdf
2023: https://www.dpmz.sk/userfiles/Cestovn%C3%A9%20poriadky/VIANOCE%202023.pdf
Čoraz viac ľudí má auto, obchody sú zavreté, takže to asi už stačí v dnešnej dobe.
Teraz sú opatrenia hlavne finančné, prázdninový režim to len potvrdzuje.
Vodiči si tiež potrebujú oddýchnuť a čo najdlhšie užiť čas s rodinami, veď je to len raz za rok.
TB94
V Zlíne jazdia 2-3 trolejbusy na nočných spojoch stabilne (prečo asi? A špeciálne nočnú linku tam ani nemajú), u nás neviem či bude odvaha pustiť v noci po novej trase bežne ten jeden parciál aspoň niekedy skúšobne, pritom páliť v noci naftu a robiť zbytočný hluk ešte k tomu nedáva žiadny zmysel
(neviem či/koľko by sa tým dalo mesačne/ročne ušetriť pri tak málo jazdách, i keď kilometrovo to možno zanedbateľné nebude, alebo je lacnejší nafťák?).
Trolejbus bez batérie by bola lotéria, trakčné vedenie ak by v noci rachlo, alebo nebodaj meniareň, to by nebola 100%-ná istota zabezpečenia spojov ako teraz pri naftobuse.
A to nové trasovanie + viac spojov je perfektné, keď sme kedysi niekoľkokrát potrebovali ísť hlavne v zime domov z mesta po nejakom stretnutí, tak najbližšie sme mali až Predmestskú, takže Hurbanova+Aupark/Polícia budú isto veľmi vítané, minimálne niekoľko prvých spojov okolo polnoci keď už nebývalo inej možnosti ako taxi a pešibus.
https://smart.zilina.sk/desktop/public-transport?show=all
Teraz tam už niekoľko dní #301 neukazuje, pred niekoľkými týždňami zase neukazovalo L67.
Každú chvíľu tam niečo vypadne, napr. cez víkend všetky odchody zo zastávok zvyknú byť nedostupné, prípadne až pondelkové ranné ukazuje.
Škoda že https://www.mybus.dpmz.sk nezobrazuje aj číslo vozu a hlavne sa nezobrazuje viacero liniek naraz podľa vlastného výberu, ako to majú v Zlíne
https://www.dszo.cz/online
keď chcem prestupovať je dobre všetko vidieť naraz a nie prepínať stále že ktorá linka je najbližšie, ešte teraz keď spoje jazdia redšie ako by mali.
Sú k dispozícii luxusne až dve stránky, a každá má nejakú výhodu a nevýhodu. Chcelo by na tom ešte popracovať.