Reakcia na: ajjo #13651:
Bývaš na Juhu III? Asi nie, lebo inak by si vedel ako dopadli posilnenia 23 v 2004 a 2012. Problemom je, že ak máš šliapať do kopca, ideš na Juh II. Opačne radšej na Juh III. Ale ak tvoj cieľ nie je po trase 23, tak žiaľ ti je jedno, ako často ide. Pôjdeš na 1 alebo 8....Nočná doprava: presne o to ide. Ak na Sihoť z Hasičskej nebude jasný signál, spoje sa neuživia. Rovnako platí, že ak bude mať ešte 5 min na stanici prestoj, tak obyvateľ Sihote I, II a III pôjde pešo...treba linky výborne preložiť a musia v noci jazdiť rýchlo, keď si spomeniem na prvú podobu linky 50, ako som šiel z Juhu na Sihoť cez Zámostie a stanicu 45 min...
TomoSK
Napríklad v režime c by sa malo jednať zo Saratovskej o odchody 4:47, 5:47, 6:52, 7:52, 8:47, 9:17, ... int. 30', ... 12:47, 13:22, 13:52, 14:22, 14:52, 17:17, 19:17, 21:17, 22:17. Koncipované tak, aby jednak vozili ľudí v "seniorských" časoch po Juhu, zároveň aby vozili v ranných hodinách na Ex Tatran smer BA a R Považan smer Žilina. Príchody 9. alebo 14. minúta na stanicu, odchody vlakov buď 23 alebo 26, čiže v pohode stíhateľné.
V opačnom smere vychádzajú príchody na Saratovskú na obrat, tj. spravidla 4 až 7 minút pred odchodom smerom do mesta, v poobedných hodinách je to zamerané na odvoz od vlakov s príchodmi v 35. a 37. minútu, ochody 1 smer Saratovská sú po ukončení polhodinovky až na Saratovskú zo stanice o 16:55, 18:52, 20:52, 21:51, tj. opäť pohodový 15-minútový prestup. Pri štandardných meškaniach vlakov je to tak akurát, reálny prestupný čas bude spravidla menší.