Reply on: TomoSK #13537:
Vynechanie Záblatia isto nie je vhodné, jednak pre štvrť Pod privadzacom, ktorá sa ešte bude zväčšovať, ako aj pre vzdialenosť k ostatným častiam lokality (TnUni, Rybáre, kaštieľ). Porovnaním Hanzlikovskej a Záblatia je jednoznačne vynechanie Hanzlikovskej menšie zlo. Bavíme sa o linke 6, trojka by naďalej jazdila ako jazdí. Zastávky pri Lidli: už pred 10 rokmi som na mesto podával, že niekde pri terajšej lekárni pred krihacom by zastávka mala byť - obsluha Merkury, firiem a dnes aj Lidlu by bola excelentná. No nič mesto neurobilo, naopak dnes tie cyklo pruhy sú len a len problém.
milan005
Áno, možno prídu nejakí noví cestujúci ktorých osloví pravidelný interval pokiaľ im bude pasovať na ich trasu.
Ale pravidelný cestujúci do práce a z práce, k doktorovi, do školy, ktorý bude musieť absolvovať prestup a tým diskomfort a zdržanie začne rozmýšľať nad iným druhom dopravy.
Som však zvedavý najmä na konkrétny cestovný poriadok, nadväznosti na začiatky/konce prac. zmien, vlaky, regionálnu dopravu.
Ťažko hodnotiť niečo len na základe "trasovania".
Plus rozloženie intenzity dopravy na jednotlivé trasy/lokality, či bude rovnováha medzi ponukou a dopytom, špičkou/sedlom/víkendom/neskorým večerom.
Škoda že nie je možné nahliadnuť a pripomienkovať cestovný poriadok tak ako v 2016/08 keď bol vopred zverejnený myslím aj na imhd bez nejakých tajností a diskutovalo sa, dolaďovalo.
Taktiež pôvodný nástrel mal menej liniek. Na základe pripomienok boli doplnené linky 12, 13, 27, Opatová, družstvo aj nesystémová 31.