Reply on: Pablo #13589:
V ulici je zakázaný tranzit pre nákladné vozidlá nad 3,5 tony, nie zákaz vjazdu pre vozidlá nad 3,5 tony. Po ulici sme sa vozili, s výnimkou vyústenia do Kubranskej sa autobus a auto minú, dva autobusy sa tam nikdy nestretnú. Z hľadiska parkovania je to identický príklad ako Potočná, kde sa jazdí a jazdiť by sa malo aj naďalej, kedy je ulica natoľko úzka, že je na nej parkovanie zakázané - ak totiž auto na týchto uliciach zaparkuje, nezostávajú tri metre v každom jazdnom smere, čo je jedno zo základných ustanovení pravidiel cestnej premávky.
TomoSK
Trasa má byť mierne upravená tak, aby tá štvorka poskytla miestnym niečo navyše, aby pokryla ciele, ktoré prímestskou a vlakom pokryté nie sú, a to nie len pre Opatovčanov, ale aj pre novú výstavbu, ktorá je od Sihote IV vzdialená vyše 700 metrov. Okrem iného, kostol v Kubrej slúži málo bohoslužieb, na Kubranskej je zase škola, odkiaľ decká nechodia štýlom, že sa trafia práve do jedného školského autobusu.
Nič viac, nič menej. Nech počítam ako počítam, tak v c mi to vychádza na nejakých 5 spojov navyše, vo w na 3 spoje navyše. Čo sa týka počtu spojov prímestskej, nedá mi nepodotknúť - počtom spojov to asi sedí, že ich je viac, než kdesi na Juhu, no bohužiaľ sa tu jazdí takým tradičným štýlom, že každú polhodinu sa rozíde autobusový vlak. V praxi teda z deviatich spojov majú cestujúci použiteľné tak tri, tj. každých 30 minút, čo rozhodne nie je viac, než na Juhu.