Reply on: Mbc3245 #5606:
Ďakujem, zrovna to nahodili v posledných dňoch, tak som prehliadol Moja otázka smerovala najmä k vlakom na trasách kde inak osobná doprava zabezpečovaná nie je (napr. Muráň, Slavošovce a podobne). Na tom linku uvedené nie sú, sú tam v zásade len trasy kde sa jazdí celoročne (+ Plaveč), takže to chápem tak že tieto vlaky jazdiť nebudú.
Peon
Tie sú už niekoľko mesiacov nasadené aj v úseku "Marchegg - Ganserndorf" a ďalej do Viedne). Takže zelektrifikovali to celé skôr ako zdvojkoľajnili.
Tak v blízkosti hranice už tie staré motoráky známe kedysi ako "ganserndorfery" asi nikde nejazdia. Teda ak nerátam S8 "Petržalka - Rajka - Hegyeshalom", ale to nie je Rakúsko a tie sú z GySevu.
Ach ja si pamätám ešte časy keď "ganserndorfery" pokračovali z Marcheggu každé 2 hodiny cez DNV až na Hlavnú stanicu a ako jediné medzištátne vlaky stáli aj v Lamači.
Wau tie dokončené mimoúrovňové križovania s cestnou dopravou, a napr. podchod pre peších v stanici Schonfeld- Lassee vedie na obe strany, v Siebenbrunn- Leopodldsdorf sú dokonca podchody pre peších dva, z toho jeden vedie na obe strany, teda aj do Leopoldsdorfu.
Vyzerá to aj na skvalitnenie autobusovej dopravy vo VOR (minimálne v Marchfelde čo som si všimol). Teraz nemyslím iba to, že konečne aj tam sú už nízkopodlažné autobusy.
Pamätám si časy keď na rakúskom vidieku neďaleko hranice v nedele a sviatky autobusy vôbec nejazdili. Teraz na niektorých linkách je už aspoň zopár spojov (napr. linka 545 "Ganserndorf - Siebenbrunn/Leopoldsdorf - Orth an der Donau" či 540 "Schlosshof - Wien, Hausfeldstrasse).