Anketa: Nová parkovacia politika v Bratislave sa postupne rozširuje. Podarilo sa podľa vás mestu už zabezpečiť sľubované výrazné skvalitnenie MHD tak, aby bola atraktívnou alternatívou k autám?

#3335,  50, Tomášikova ul., zastávka Zálužická
Foto © Tootti
áno (8 %)
iba čiastočne (22 %)
nie (66 %)
neviem (4 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Technopol #17:
Pokiaľ viem, tak sa tam čaká na obratisko, aby sa tadiaľ mohla presmerovať 70, po dostavbe TT sa tam má odkloniť 66.
S tým Novým Ružinovom to nie je tak, že sa čaká na vybudovanie trate a predĺženie L49 na Grófsku nivu a L66 by tým pádom mala ísť z Trhoviska cez Prievozskú do Nového Ružinova ?
Reakcia na: lostrail #15:
Nedávala by zmysel nejaká linka v trase Rajská/Most SNP - Landererova - Prístavná - Nový Ružinov? Takáto linka by obslúžila práve tú časť downtownu, kam dnes premáva len 87.
Reakcia na: mi.v #9:
Hej, tak sa staci pozriet na to, ake nove spojenie sa v najblizsich rokoch planuje do noveho downtownu. Doslova ziadne. Elektricka na Pribinovej bude mozno v roku 2040, ak si svihnu. Dovtedy to bude mordor. Busy to vsetko nepoberu a tak budu zapchy a parkovat sa bude aj na stromoch.
Reakcia na: 810zssk #13:
Keď už hlavné mesto nastavuje laťku takto "proklatě nízko", to sme ale v štáte dopadli. 😞
Reakcia na: mi.v #9:
Nie, v Bratislave to funguje tak že do rozvojovej lokality nezavedieme MHD a po roku vyhlásime že tam MHD netreba lebo všetci čo tam žijú majú autá. Problém vyriešený a nestojí nás to ani cent.
Srandisti 🙂 Zlepšenie dopravnej obsluhy takmer žiadne, klimatizáciu sa nenaučili používať ani v roku 2022... Nové vozidlá sú fajn, ale čo z toho keď jazdia tak ako jazdia?
Odpoveď na otázku z ankety: Nie, nepodarilo.
Reakcia na: upravovač fotiek #5:
Pre účely tejto diskusie som to vnímal ako menej podstatný detail, ale samozrejme cením si ​poopravenie.
Reakcia na: si #7:
Áno, ale mnohí z tých, ktorí na výber majú, si môžu dovoliť zmenu. A to je často väčšina, lebo do lokalít, kde nie je spojenie, dochádza iba menšina ľudí. Inak by tam spojenie bolo zriadené.
Reakcia na: si #7:
Špecifiká MHD BA nepoznám, budú musieť odpovedať miestni.
Reakcia na: mi.v #2:
mesto sa za poslednych 30 rokov rozrastlo tak do plochy ako aj poctu obyvatelov, vies mi prosim ukazat aspon jeden z uplynulych rokov kedy bola nejak navysena objednavka dopravnych vykonov od mesta aby tuto zmenu pokryla ?
Reakcia na: mi.v #4:
nuz ono sa to uplne "samo" nevyreguluje, ked je nemalo oblasti kde proste nemas na vyber....
Reakcia na: mi.v #4:
Pletieš si náklady na vlastnenie s nákladmi na prevádzku.
Reakcia na: Viko #3:
Cukor totiž zdražel. 🙂 Ale ono sa to čoskoro aj tak vyreguluje samo, bez zásluhy mesta, vďaka nárastu cien palív premietnutého do ceny vlastnenia áut.
Reakcia na: mi.v #2:
Lenže Paríž okrem 30 km/h paralelne vytvoril kopec nových cyklotrás - nestačí robiť represiu, musí to byť cukor a bič. Akurát v Bratislave ten cukor nejako nie a nie sa vyskytnúť (lepšie intervaly, viac alternatív atď sú stále len hudbou budúcnosti).
Reakcia na: lostrail #1:
Asi áno, ale to je normálne. Odlákať ľudí z pohodlnosti okrem vynútenia dokáže iba väčšia pohodlnosť 🙂 ale tá sa nie vždy ľahko a lacno realizuje. Paríž sa pred krátkym časom pripojil k 250 mestám s rýchlostným limitom 30 km/h. Možno je to tiež vynútenie a reakcie tiež ne sú nadšené: https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/600157-pariz-sa-buri-obmedzenie-maximalky-na-30-km-h-vraj-sposobuje-chaos/
Ale to patrí práve k tým veciam, ktoré by sa inak ako vynútením nezmenili.
Mesto usilovnejsie pracuje na tom, aby slo skor o vynutenu, ani nie tak atraktivnu alternativu.

Ďalšie ankety