Nové trolejbusy dodané v minulom roku vyrážajú do ulíc voziť cestujúcich.
Bratislavský dopravný podnik od 18. januára 2024 začal postupne zaraďovať do pravidelnej premávky s cestujúcimi dlhoočakávané nové kĺbové trolejbusy Škoda 27 Tr Solaris a Škoda-Solaris Trollino 24. Trolejbusy Škoda 27 Tr Solaris boli v prvý deň nasadené na linky 40 a 42, dvojkĺbový trolejbus sa objavil na linke 71.
Zároveň na týchto trolejbusoch aj naďalej prebieha zaškoľovanie vodičov podľa personálnych možností podniku. So zvyšujúcim sa počtom zaškolených vodičov môžme očakávať postupne viac nových trolejbusov v premávke. Plné nasadenie kĺbových trolejbusov plánuje dopravný podnik v priebehu februára.
V prípade krátkych trolejbusov SOR TNS 12 ešte prebieha druhá fáza testovania trolejbusu #6124, počas ktorej musí najazdiť cca 2500 km. Vypravovaný je na linky 44 N44 N47 a N72. Ostatné trolejbusy tohto typu budú môcť začať premávať až po ukončení tejto fázy skúšok.
johnnyjanko
Po skrátení 64 a pridaní výkonov na 61 a 63 sa dopyt rozdelil omnoho rovnomernejšie. 61 je stále najplnšia, lebo jazdí z Hlavnej stanice až na letisko (kde nemá alternatívu), ale statočne jej pomáha 63, ktorá jazdí po Avion kratšou trasou (pri Avione aj tak 90% substrátu vystupuje), a napr. pomohlo aj to, že zastavuje na Sabinovskej (Kaufland je veľké lákadlo).
Toto zemetrasenie mohli samozrejme spraviť až pri reálnom nasadení baterkových trolejbusov, inak to veľmi ekologické nie je. Ale z hľadiska vyťaženosti liniek to je dobré riešenie už od leta.