Reply on: kvorka #13550:
V Tvojom návrhu mi chýba trochu lepšie riešené napojenie Vinohradov na autobusovú/železničnú stanicu. Domnievam sa, že pre Záblatie a Vinohrady sú záujmovými cieľmi predovšetkým hlavná stanica, centrum mesta, nemocnica, občianska vybavenosť vrátane pošty pri Úspechu a Laugaricio. V Tvojom návrhu by ešte nebolo na škodu pridať nejakú polokružnú linku zo stanice cez most s okruhom Zlatovská-Brnianska-Vinohrady-most-stanica/alternatívne od mostu okolo Úspechu cez Staničnú ulicu k ŽST Zlatovce-Bratislavská-Detské mestečko-Vinohrady-most-veľká stanica (protismerný okruh voči 27 v oblasti Vinohradov, ktorý v Tvojom návrhu zostal. Uvedené by zabezpečilo aj spojenie Úspechu s Vinohradmi v opačnom smere akým ide cez celú oblasť linka 27. A čo je najpodstatnejšie, Vinohrady by tým získali konečne spojenie aj na autobusku a veľkú stanicu, minimálne do doby, pokiaľ nepríde k avizovanému predĺženiu podchodu v stanici v Zlatovciach k Vinohradom. Potom bude možné na cestovanie medzi Zlatovcami a veľkou stanicou použiť vlak.
TomoSK
Sihoť IV - 14 spojov za hodinu v špičke?!
- priemerný interval cca 4 minúty
- l. 1 po 3 spoje, l. 4 po 2 spoje, l. 6 po 2 spoje, l. 8 po 3 spoje, l. 28 po 2 spoje, l. 24 po 2 spoje v poobednej špičke, čo je šialene veľa na to, že Sihoť celá je objektívne slabšia než taký Juh.
Ešte čo sa týka linky 28, jej popularita nepozostáva z toho, že jazdí na Sihoť, ale že chodí okolo Lidla a nemocnice. Najslabším úsekom na nej je úsek Autobusová stanica - Sihoť IV a nerovnomernosťou vyťaženia sa veľmi podobá napríklad na súčasnú jedničku, ktorá chodí v jednej polovici trasy plná, v druhej pomerne prázdna.