Reakcia na: TomoSK #13606:
Hustá premávka liniek po 20tej hodine je podobná vec ako hustá obsluha linkou 28, vec vysnená ale číselne nepodporená - na rozdiel od zachovania L28 však zhoršuje systém práce a navyšuje náklady. Trenčín ani v čase najväčšej dopravnej slávy, niekedy okolo roku 1989 nemal toľko večerných spojov ako teraz. Nemyslím si že interval 15 min.+ na Juh do neskorých večerných hodín by bol málo.
A spojenie MČ Západ do neskorých večerných hodín by sa bolo dalo riešiť od 2022/09 už skorším upravením súčasného systému rozdružením súčasnej večernej L13 (spoje, ktoré sa ani nemuseli zavádzať), L6 a jedným spojom za hodinu na L8 spomedzi dvoch čo sú na novú L9 Juh II - starý most - Zlatovská - Záblatie - Zlatovce - Vinohrady - Istebník - AS a L28 (int. L8+24+28 20 min by bolo možné vytvoriť) až do 22:30 (len presun kapacít).
MČ Západ by mala 2 spoje z centra za hodinu aj v neskorých večerných hodinách + robotnícky spoj L17/7 o 21:12/22:10 bez navýšenia R/P z C
milan007